<blockquote rel="Tano">Elméletben tudnának 3 tonnánál többet, de a teherzár tipusa miatt van mindegyik 3 tonnára limitálva külső függesztmény tekintetében.
Azonban voltak olyan késői gyártású Mi-8-asok, mint pl. a nekünk gyártott, de azután át nem vett tíz gép, amely már részben Mi-17-es sárkánnyal, többek között annak a teherfüggesztőjével készült.
TG
Elméletben tudnának 3 tonnánál többet, de a teherzár tipusa miatt van mindegyik 3 tonnára limitálva külső függesztmény tekintetében.
<blockquote rel="ambasa">Azonban voltak olyan késői gyártású Mi-8-asok, mint pl. a nekünk gyártott, de azután át nem vett tíz gép, amely már részben Mi-17-es sárkánnyal, többek között annak a teherfüggesztőjével készült.
TG
De továbbra is azt tartom a legfőbb gondnak, hogy nem látom, hogy tulajdonképen a HM milyen célra szeretné a gépeket, bár gyakran azt gondolom, hogy ők maguk se.
TG
<blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="Tano">Elméletben tudnának 3 tonnánál többet, de a teherzár tipusa miatt van mindegyik 3 tonnára limitálva külső függesztmény tekintetében.
<i>Hát, úgy látom, nem igazán oszlik a homály ebben az ügyben, hiába a tapasztalt és hozzáértő emberkék...</i>
És akkor jön az örök kérdés hogy kinek hiszünk, a felhasználó tapasztalatának vagy a gyártónak.
<i>Hát, úgy látom, nem igazán oszlik a homály ebben az ügyben, hiába a tapasztalt és hozzáértő emberkék...</i>
És akkor jön az örök kérdés hogy kinek hiszünk, a felhasználó tapasztalatának vagy a gyártónak.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..