Zöldre van festve.Katonai teherautó miben más, mint a polgári?
(Egyébként annyira tényleg nem sok)
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Zöldre van festve.Katonai teherautó miben más, mint a polgári?
Még a motor olajzasi rendszer is más....Zöldre van festve.
(Egyébként annyira tényleg nem sok)
Hogy krisst idézzem: a faszt.Még a motor olajzasi rendszer is más....
Hát igen,ezt ki kell majd bontanom,de akkor érthető leszHogy krisst idézzem: a faszt.
A highway appokhoz kepest max .
Hát ez az,hogy nem Bo105 utan érzés.Hanem a Bk117 tovabbfejlesztese.Ami egy full polgári heli.Bo105 meg elsősorban katonai gépnek készült. BW sírja is vissza,hogy inkább az kéne még mindig...
Szóvá a H145 kiváló, de polgári célra tervezett helikopter
De igen.Ahogy a Jet Ranger,az MD500,vagy a Gazelle is.
Katonai teherautokat 3 osztályba soroljákHogy krisst idézzem: a faszt.
A highway appokhoz kepest max .
Dehogy.Foleg számunkra lenne nagyon fontos a valóban korszerű helikopteres,fegyveres helikopteres képesség.Amennyire én látom, a helikopter felhasználásái területe a modern légvédelem és a drónok térnyerzése miatt egyre szűkül. Kb szállítási feladatokra..
okoztak ezek fejfájáson kívül mást? irányított fegyverzet sehol, jelentősen kevesebb fegyvert tudnak hordozni, karbantartásuk fejfájást okoz, az egyik jegesedik....![]()
Limitált közös vonás a hazai Airbus helikopter flottánál
A H145, és a H225 közötti korlátozott közös vonás „fejfájást” okoz Magyarországnak, írja az airforce-technology.com hírportál, melynek május 28-án publikált cikkében, Oláh Gábor őrnagyot, az MH Kiss József 86. Helikopterdandártól idézik több alkalommal is. A híroldal, a Helikoptertechnológia közép-…combatant.blog.hu
Melyik másik könnyű helin van jégtelenítő rendszer??okoztak ezek fejfájáson kívül mást? irányított fegyverzet sehol, jelentősen kevesebb fegyvert tudnak hordozni, karbantartásuk fejfájást okoz, az egyik jegesedik....
de legalább a pilótáknak könnyebb dolgozni velük..
Itt arról van inkább szó, hogy a két gép logisztikailag nem kompatibilis.Melyik másik könnyű helin van jégtelenítő rendszer??
Én úgy tudom, de lehet tévedek, nem nagyon szokott lenni. Minden alkalmazó anélkül használja, nemcsak Európában a németek stb. ,hanem az amcsik is.
Ez nem olyan kritika, mint miért nincs a Leopardon APS??Mert még egyiken sincs.,,
Mitől lenne az?!?Itt arról van inkább szó, hogy a két gép logisztikailag nem kompatibilis.
Lehet amikor promózták úgy adták el.Mitől lenne az?!?
V-22 Osprey sem kompatibilis a UH-1 Huey-kal, pedig mindegyik Bell gyártmány...
jó, de akkor miért repedezik a pilótafülke üvege. Ha jól emlékszem Pisti mondta. Ha tévedek, bocsánat.Melyik másik könnyű helin van jégtelenítő rendszer??
Én úgy tudom, de lehet tévedek, nem nagyon szokott lenni. Minden alkalmazó anélkül használja, nemcsak Európában a németek stb. ,hanem az amcsik is.
Ez nem olyan kritika, mint miért nincs a Leopardon APS??Mert még egyiken sincs.,,
Hegyvidéki mentésre is használják, ott pedig elengedhetetlen, hogy legyen jégtelenítő rendszer.Melyik másik könnyű helin van jégtelenítő rendszer??
Én úgy tudom, de lehet tévedek, nem nagyon szokott lenni. Minden alkalmazó anélkül használja, nemcsak Európában a németek stb. ,hanem az amcsik is.
Ez nem olyan kritika, mint miért nincs a Leopardon APS??Mert még egyiken sincs.,,
Mikor még vita volt csak a helibeszerzes,én két kombot preferálnám.Mitől lenne az?!?
V-22 Osprey sem kompatibilis a UH-1 Huey-kal, pedig mindegyik Bell gyártmány...
Igazából az Airbus egy holding: nem sok köze van egymáshoz a különféle részlegeknek. Pláne a németnek és franciának...Mikor még vita volt csak a helibeszerzes,én két kombot preferálnám.
AH60+S92,kiegeszitve egy könnyű felderítő/futár/PCvadasz típussal.
Leonardo sorozatból válogatni.Pl AW169M+A×149M+AW189,akkor meg távlati lehetőség AW249 típussal.
És ezek logisztikai egységet alkottak volna.
Egyébként erre is lenne bur megoldas is,részben.Oryx+AH2 is logisztikai egységet alkotnak.![]()
Tárgyalni, Tárgyalni, +Tárgyalni.Igazából az Airbus egy holding: nem sok köze van egymáshoz a különféle részlegeknek. Pláne a németnek és franciának...
A Leonardo és Sikorsky gépei között valszeg nagyobb az átjárás alkatrészek szempontjából, csak ők nem ígértek ipari ellentételezést szóval maradt a Légibusz...
Ha nem akarja a másik fél, akkor nem tudod kitárgyalni. Amerikaiak híresek arról hogy senkinek nem adnak gyártást szinte semmire.Tárgyalni, Tárgyalni, +Tárgyalni.
Ki kellett volna targyalni.
Egyébként ez már szerintem is rohely,de tényleg jobban járunk volna meg az Oryx(lényegében H215)+AH2 kombinált is annál,amit osszehoztunk.Igazából az Airbus egy holding: nem sok köze van egymáshoz a különféle részlegeknek. Pláne a németnek és franciának...
A Leonardo és Sikorsky gépei között valszeg nagyobb az átjárás alkatrészek szempontjából, csak ők nem ígértek ipari ellentételezést szóval maradt a Légibusz...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..