
A franciák is felhúznak itt egy autógyára??megfelelő ellentételezéssel

Egyre nagyobb az esély rá.Na akkor most már jöhetnek a rámpás szállító repülőgépek is az Airbustól![]()
Köszi, pont erre gondoltam.Elvileg max 5 tonnát. Egy M777 el simmán megbirkozik![]()
Minimális rá az esély,de akár bármi megtörténhetA franciák is felhúznak itt egy autógyára??
Egyre nagyobb az esély rá.
Hülyeséget most nem akarok írni. Én valahol 150-200 mrd környékére saccolom a 16 db ot. Egyébként szerintem is a lehető legjobb "felállasban" vásároltunk. Ár értékben értem. Ha úgyan ezt usa vonalon....... 36 géppért biztosan csengetünk volna.Árat még nem hoztak nyilvánosságra. Ha a 20 db. H145M 100 millárd forint, akkor mennyi lehet a 16 darab H225M HForce-al cakkumpakk??
Ellentételezés nélkül is szerintem korrekt üzletett kötöttünk.Más gyártonnál ki tudja ........Minimális rá az esély,de akár bármi megtörténhet

Igaz, én is ismerem a szabályozást. De nem tenne jót több gyártó megversenyeztetése az árnak, vagy az ellentételezési szándéknak? Így csak arra jó, hogy ne lehessen megkérdőjelezni a döntést szakmai vagy gazdasági szempontból, mert nincs alternatíva.A Magyar Honvédség beszerzéseire a Kbt. nem vonatkozik:
Kivételek
9. § (1) E törvényt nem kell alkalmazni
a) a külön törvényben meghatározott védelmi és biztonsági tárgyú beszerzésekre azzal, hogy e beszerzésekre a külön törvényben meghatározott szabályok alkalmazandók, valamint ha a beszerzés a külön törvény alkalmazása alól is kivételt képez és a b) pont ba) alpontjának megfelelő kivételi esetben az Országgyűlés illetékes bizottsága külön jogszabályban meghatározott feltételeknek megfelelő kezdeményezés alapján hozott előzetes döntésében a külön törvény alkalmazása alól felmentést adott,
A Renault-Nissan konszern és a PSA konszern a világ két igen meghatározó autóipari szereplője. Nyilván a kis kategóriás autóik nekik is inkább az olcsóságra vannak kihegyezve, de tudnak ők azért jót is gyártani. Német, Amerikai autóról is hallottam már rosszat.Most ugye nem a Renault 1.6 dCi-ről van szó, ami menthetetlenül megáll 200 000 km-nél?
Japán autómban egyetlen francia alkatrész van épp pont Renault. Na találd ki, melyik az az alkatrész amit kitépnék és az összes csigazabálót szétverném vele, aki 120 év alatt nem volt képes egy rohadt normális váltót összerakni?
Az Airbus szerint nehéz heli. Legalább a prospektust nézzék meg sajttáj előtt.
https://www.airbus.com/helicopters/military-helicopters/heavy/h225m.html
UPS, még sem hülye mindenki teljesen az HM Ben? Mik vannak...Nem tudom volt-e már, de igy utólag már érthető:
https://www.shephardmedia.com/news/...c-2018-thales-secures-edith-contract-hungary/
"Thales received the order for the Hungarian Air Force device early in 2018 and is set to deliver two networked devices to replicate the Mi-35 and Mi-17 early next year."
Most vagy az angolom szar, vagy a vége az azt jelenti, hogy leszállítanak 2 eszközt amivel a Mi35-t és a Mi17-et tudják gyakorolni? Mi az hogy Mi35 (tudom mi az) de nekünk olyan nincs, vagy még nincs?Nem tudom volt-e már, de igy utólag már érthető:
https://www.shephardmedia.com/news/...c-2018-thales-secures-edith-contract-hungary/
"Thales received the order for the Hungarian Air Force device early in 2018 and is set to deliver two networked devices to replicate the Mi-35 and Mi-17 early next year."
Kb. ezt jelenti az a rész, igen. A Thales az egyik leginkább az oroszokkal összefonódó nyugati elektronika gyártó cég, sok exportváltozat Rus repülőgépbe, helikopterbe szállítanak igen sokféle eszközöket. Ha Mi-35/17 szimulátort/kiképzéshez felszerelést veszünk tőlük, és nagyon úgy néz ki hogy Eu elköteleződés lesz a sok Airbus (német-fr.) helivel, az esély egyre nagyobb szerintem, hogy a régi SZU helijeink is kapnak némi szeretetet majd Thaleséktől.Most vagy az angolom szar, vagy a vége az azt jelenti, hogy leszállítanak 2 eszközt amivel a Mi35-t és a Mi17-et tudják gyakorolni? Mi az hogy Mi35 (tudom mi az) de nekünk olyan nincs, vagy még nincs?
Ezt a lépést így nem értem, a mi17-et bizonyos mértékig helyettesíti már a h225m, a mi35-ös heliket megértem, szerintem jó kis helikopter és ki lehet még belőle hozni sok mindent.Kb. ezt jelenti az a rész, igen. A Thales az egyik leginkább az oroszokkal összefonódó nyugati elektronika gyártó cég, sok exportváltozat Rus repülőgépbe, helikopterbe szállítanak igen sokféle eszközöket. Ha Mi-35/17 szimulátort/kiképzéshez felszerelést veszünk tőlük, és nagyon úgy néz ki hogy Eu elköteleződés lesz a sok Airbus (német-fr.) helivel, az esély egyre nagyobb szerintem, hogy a régi SZU helijeink is kapnak némi szeretetet majd Thaleséktől.
Meglássuk.
Kizárt. Azt el tudom hinni, hogy francia cégek fogják modernizáni őket, kb. Mi-35 szintre.Lehet hogy a maradék 4 gép MI 35 lesz?![]()
Kizárt. Azt el tudom hinni, hogy francia cégek fogják modernizáni őket, kb. Mi-35 szintre.
Azért néhány darab MI-35 francia elektronikával, rakétákkal elég ütős lenne.... és ha beválik, akkor iszonyat nagy kaszálás lehetne a franciáknak világszerte. Az izraeliek is nagyot szakítanak a ruszki cuccok tuningolásával. A kérdés, hogy mit szólnak hozzá a németek és Amerika? Egyébként megnézte valaki, hogy a 24-eseink jöttek-e vissza vagy a kaszni alatt 35-ösök?

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..