A H225M-nek ugyebár alul középen is van egy "ajtaja", ugyanúgy lehet rajta kötélen ereszkedni...Így viszont a kirakás fele annyi idő alatt megvan, mint ha az AW-101-gyel próbálnád.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A H225M-nek ugyebár alul középen is van egy "ajtaja", ugyanúgy lehet rajta kötélen ereszkedni...Így viszont a kirakás fele annyi idő alatt megvan, mint ha az AW-101-gyel próbálnád.
Az meg már ki is ment a fejemből.A H225M-nek ugyebár alul középen is van egy "ajtaja", ugyanúgy lehet rajta kötélen ereszkedni...
De sajna hátsó rámpája nincs.....A H225M-nek ugyebár alul középen is van egy "ajtaja", ugyanúgy lehet rajta kötélen ereszkedni...
Szerintem ez egy cseppet sem hátrány, láthatóan a "rámpa helyét" is okosan kihasználták, extra rakodó vagy üzemanyag tartály mehet oda. A H225M a HForce 3-al brutál jó igásló lesz szerintem,...De sajna hátsó rámpája nincs.....
Akkor segíts! Mi az a feladat, amit a teherbírásához és méreteihez képest nem tud megoldani, és ugyan ilyen teherbírással másik, rámpás helikopter (pl.:AW101) meg tud?De sajna hátsó rámpája nincs.....
Olyan nagyon azért nem lassíthatja le a helikoptert, ha tud közben üzemanyagot utántölteni.Gumicsonak, Polaris...
Fuggesztett teherrel repulni lassabb.
De a kulonlegesek Blackhawkot akartak, igy biztos nem hianyzik nekik a rampa...
De sajna hátsó rámpája nincs.....
Olyan nagyon azért nem lassíthatja le a helikoptert, ha tud közben üzemanyagot utántölteni.
Inkább csak óvatosabban kell manőverezni...
Hááát.....ŐŐŐŐŐŐ.....Kik? De szerintem 30!Utantoltes kozben fognak tudni desszantolni?
Olyan nagyon azért nem lassíthatja le a helikoptert, ha tud közben üzemanyagot utántölteni.
Inkább csak óvatosabban kell manőverezni...
különlegeseknek még szép hogy nem kell rámpaGumicsonak, Polaris...
Fuggesztett teherrel repulni lassabb.
De a kulonlegesek Blackhawkot akartak, igy biztos nem hianyzik nekik a rampa...
Szerintem reális ár. Az angolok 60 millió dodót(39 millió font) fizettek az H.M. Mk1es változatokért. A fejlesztési árat kb 147 millió dollára becsülik!Egy kicsit OFF, de mivel szóba került az AW101, belinkelném.
Mai hír, hogy aláírtak a lengyelek a 4 ASW konfigurációjú AW101-r, és pár nappal korábban a karbantartásukra 1-1 szerződést a Leonardoval.
A 2 szerződés összértéke: 470M euro
4 azaz 4 db gép!!!
A linken különben le is van írva, hogy az AW101 alapvetően erre a feladatra lett tervezve.
Az biztos, hogy az ASW konfig sokkal de sokkal többe kerül, mint mondjuk egy utility, vagy SAR, de azért ez a gépenként (karbantartással együtt!!!) 110+M euro egy picit erősnek tűnik.
Erre nem találtam nyilvános összeget, de Kuvait 1Mrd dollárért kapott 30db-ot. Ez kb. 33M /gép (és az arabok általában minden szart kifizetnek előre....).Azt lehet tudni hogy 16 db magyar H225M kb. mennyibe került?
Olyan nagyon azért nem lassíthatja le a helikoptert, ha tud közben üzemanyagot utántölteni.
Inkább csak óvatosabban kell manőverezni...
A minyó minden csak nem nagy. Az más kérdés hogy nem vehetünk.Ha lenne akkor meg nagy lenne... tudod mire jó, az ami mindenre jó... semmire
Ez tökéletes választás volt.pont.