Egy cseh, magyar beszerzéssel foglalkozó cikkben találtam műszaki leírást a Hiúzról.
....
KF41 Lynx gyalogos lánctalpas harci jármű műszaki adatai:
Méretek méterben - 7,7 x 3,6 x 3,3
Harci súly - 36 - 50 t
Legénység - 3 fő
Levegőben - akár 9 fő
Meghajtás - dízel Liebherr Twin Turbolader, 850 kW
Váltó - automata Renk HSWL 256, 6 fok
Max . sebesség - több mint 70 km / h
Max. hatótávolság - több mint 500 km
Az árok leküzdése - 2,5 m
A függőleges fal leküzdése - 1 m
Gázoló - 1,5 m
Max. mászás - 60%
Max. oldalirányú dőlés - 30%
harci torony - Lance személyzet Főfegyverzet- ágyú kaliber 30 mm
Koaxiális fegyverzet - géppuska kaliber 7,62 mm
Fegyverzés lehetősége PTŘS
A kínált alap Lance harci torony 30 mm-es automata ágyúval használható. Az ágyú páncélvédelem alatt újratölthető, és különböző típusú lőszerek felhasználására készült. A pontos stabilizálásnak köszönhetően az ágyú vezetés közben is képes nagy pontossággal eltalálni a célpontokat.
A jármű páncélvédelme moduláris és bővíthető. A törzs és a torony alapvetően magas szintű védelemmel készül, és ez a szint szükség szerint növelhető. Különféle kiegészítő védőkészletek állnak rendelkezésre, és elemeik szükség esetén akár terepi körülmények között is könnyen cserélhetők.
A jármű automatikus tűzoltó rendszerrel, lézersugárjelzővel, légkondicionálóval és Beth El szűrőkkel ellátott védett szellőzőrendszerrel van felszerelve. Kamerakészletet használnak a jármű környezetének megfigyelésére, a parancsnok és a lövész a SEOSS sorozat stabilizált látószögeit használja a célok automatikus követésével és felismerésével.
A KF41 Lynx kialakítása szintén segít csökkenteni az optikai, termikus, akusztikus és radar sugárzást. Például a motor kipufogógázait összekeverik a klímaberendezés hideg kilépő levegőjével. Opcionális extraként a Rheinmetall Solar Sigma Shield mobil álcázókészlet felszerelhető a járműre a vizuális, hő- és radarsugárzás csökkentése érdekében.
A KF41 Lynx 850 kW teljesítményű dízel meghajtórendszert kínál, amelyet kiegészít a bevált Renk HSWL256C automata sebességváltó, amelyet a BVP Puma is használ.
A meghajtórendszer lehetővé teszi, hogy a KF41 Lynx nagyon mozgékony maradjon, különböző felszereltségi konfigurációkkal és különböző védőkészletekkel. Az egyszerű és megbízható torziós felfüggesztés a Supashock lengéscsillapítókkal és a könnyű Metal Defense Service Tracks (DST) -ekkel hozzájárul a jó terepvezetési jellemzőkhöz. A szokásos konfigurációban a KF41 Lynx harci tömege körülbelül 44 tonna, tehát a fajlagos teljesítmény körülbelül 19,3 kW / t. Ez az érték nagyon szilárd mobilitást garantál az osztályában.
A BVP KF41 Lynx úgynevezett "digitális gerinccel" rendelkezik, nyitott architektúrával. Ez megkönnyíti az új rendszerek integrációját és megteremti a jövőbeni felhasználás feltételeit a digitális csatatéren. A jármű elektronikus felépítése összhangban van a NATO GVA-jával (Generic Vehicle Architecture). A jármű számítógépes rendszere beépül a WinBMS harci irányító rendszerbe.
A jármű összes elektromos és elektronikus berendezését két generátor táplálja.