A gyártásnak van egy üteme. Egy folyamata. Ehhez jönnek az alkatrészek. Minimális ideig tart ki egy gyár a raktárában lévő készlettel. Néhány nap, de az is lehet, pár óra a tartalék. Időablakosak az alkatrészszállítmányok. Órára kell érkezniük, még több száz km-ről is. Ha gond van arra annyira készülnek, hogy általában két beszállítós minden alkatrész, a komolyabb cégeknél. Az Opelnél amikor ott voltam, minden két helyről jött. Pld., olajteknő, német BDW, ill., izraeli cégtől. Motorblokk, német, ill., spanyol gyártású volt. Hengerfej, helyi gyártás, ill, osztrák gyárból Aspernből. Kábelezés, Delphi Szombathely, illetve Botswanaból, Afrika déli részéről. Dugattyú, angol KS Pistons cégtől, illetve Brazíliából egy ottani gyártótól. Kuplung szerkezetek, tárcsák, LUK, illetve Sachs. Ezek csak azok, amik most beugrottak fejből. Most a chip hiányt lehet hallani, de van sok más alkatrész is ami hiányzok sokszor a termelésből. Na, nem a beszállítók nem gyártanak, hanem a szállítmányozás akadozik inkább. Tehát maga a gyártás annyi alkatrészt fog rendelni, amennyi a megrendelt mennyiség legyártásához kell, illetve, amennyi a harcjárművek szervizelését biztosítja. De ezt nem egyben, hanem folyamatosan fogja rendelni, nem fog pénze állni alkatrészben, egy raktárban. Itt a Honvédség tervezőinek kell okosnak lenni, hogy minősített helyzetben is tudják biztosítani a harcjárművek működését, ha valami gebasz miatt leáll a külföldi alkatrészellátás. Nyilván akik a szerződéseket kötik, kell hogy gondoljanak mindenre.