[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

Emiatt is a jovo a fuel cellert, lasd a demo kalkulaciokat a 8x8 temaban.
Oké @kamm értjük, attól még a világ haderői úgy néznek az ilyen cuccokra mint amikor reggel kicammogsz a konyhába, hogy lefőzz egy kávét aztán ahogy kiérsz ott áll egy alpakka ami éppen eszi kifelé a gabonapelyhet a kredencből.
 
Oké @kamm értjük, attól még a világ haderői úgy néznek az ilyen cuccokra mint amikor reggel kicammogsz a konyhába, hogy lefőzz egy kávét aztán ahogy kiérsz ott áll egy alpakka ami éppen eszi kifelé a gabonapelyhet a kredencből.
Vagy ahogy én plafon festéskor, mikor fel akartam lépni a két fokú létrám harmadik fokára, ecsettel, vödörrel a kezemben.
:)
 
Oké @kamm értjük, attól még a világ haderői úgy néznek az ilyen cuccokra mint amikor reggel kicammogsz a konyhába, hogy lefőzz egy kávét aztán ahogy kiérsz ott áll egy alpakka ami éppen eszi kifelé a gabonapelyhet a kredencből.

:D De ha mindennap ott lesz es cserebe kitakarit es 2-3x tovabb tart a kaja, amit veszel, akkor adnal neki egy sarkot, nem? :D

90

Screen-Shot-2018-08-20-at-2.10.52-PM.png
 
Az alpakka az hamis ezüst. Egy kával egy furcsa délamerikai állat, ami nálunk felzabálja a gabonapelyhet. Rajkocsival viszik futtatni amúgy. ;)
Konkretan amugy eredetileg c-vel irjak, csak a magyar fonetikus atirast hasznal. :)
A legviccesebb, hogy amugy lama pacos a tudomanyos neve, de o nem a lama, amit meg amugy llama neven irnak eredetileg spanyolul es lama glama a hivatalos neve, annal az alpaca kisebb meretu allat. :)
 
Konkretan amugy eredetileg c-vel irjak, csak a magyar fonetikus atirast hasznal. :)
A legviccesebb, hogy amugy lama pacos a tudomanyos neve, de o nem a lama, amit meg amugy llama neven irnak eredetileg spanyolul es lama glama a hivatalos neve, annal az alpaca kisebb meretu allat. :)
Én úgy tudtam, hogy Vicugna Pacos, mivel a vikúnya háziasított változata (a láma meg a guanakóé).


Fabulous-Alpaca-Haircut3.jpg
 
Én úgy tudtam, hogy Vicugna Pacos, mivel a vikúnya háziasított változata (a láma meg a guanakóé).


Fabulous-Alpaca-Haircut3.jpg
Akkor az ujabb info lehet, nekem meg anno a del-amerikai tanaraim ezt magyaraztak, amikor a Cervantesbe jartam spanyolra. Nem vagyok szagerto, csak ez erdekelt tobbunket is, hogy hanyfele ilyen "mini-teve" van D-Amerikaban es ezert az egyik tanar elmagyarazta. :)
 
Akkor az ujabb info lehet, nekem meg anno a del-amerikai tanaraim ezt magyaraztak, amikor a Cervantesbe jartam spanyolra. Nem vagyok szagerto, csak ez erdekelt tobbunket is, hogy hanyfele ilyen "mini-teve" van D-Amerikaban es ezert az egyik tanar elmagyarazta. :)

Nászutunkon voltunk anno egy ilyen farmon (is), a tulaj mondta ezeket; nejem meg van veszve értük. Amúgy nem olyan kedvesek, mint amilyennek kinéznek.

De most be is fejeztem az offolást itt a KF41 topikban. A modiknak üzenem, hogy Krisss tehet róla.
 
Mint mérnök had reagáljak.
Ha régóta olvasod a fórumot, akkor harcjárművek strukturális problémáiról részletesebben tájékozódhatsz. Csak röviden:
  • Leopard 2 lengyel panasz az alváz hajszál repedések miatt.
  • T-64 futómű, felfüggesztés problémák.
  • T-72 torziós rugó törések.
  • Cseh Pandúr torony problémák.
  • GDELS AJAX rezonancia.
  • Leopard 2 vezetői búvónyilasok (A5-től teljesen áttervezték).
Szóval a gyakorlat azt mutatja (a mérnököknek is), hogy egy harcjármű annyira bonyolult, hogy csak alapos teszteket követően érdemes gyártásba vinni, hisz még így is előfordulhatnak később módosítást igénylő problémák.
Az új autókat is tesztelik (mérnökök :) ), hogy elkerüljék a bukást.
A termék és a gyártó bukását.
A mérnökök...
Hát az ilyen kommentek miatt megy el az ember kedve attól, hogy bármit írjon, mert nem csak ez, hanem nagyon nagyon nagyon sokszor semmi más nem megy itt a fórumon mint hogy bújja mindenki a wikit, meg szedi elő a lábszagú élményeit hogy a másiknak miért nincs igaza, meg milyen helyesírási vétségeket követ el, ez megy tucat oldalakon keresztül ... itt felhozol 40-50 éve gyártott holmikat amiken hajszálrepedések vannak, non sence ... én tanultam, hogy hogyan állunk neki járművet tervezni, egyáltalán nem fél senki a súlytól, az egy bemenő adat, 100 tonnára is lehet járművet tervezni. A harcjármű gyártásban az egymásnak ellentmondó igények, a páncél védelem kontra mozgékonyság mondatja azt veletek, hogy a súly az probléma, de mérnöki szempontból ez nem az, ez egy igény amivel számolni kell. Nem véletlenül nőnek a járművek, a nagyobb páncélvédelem hozza a súlyt ami megkövetel erősebb hajtást és hajtásláncot ami nagyobb testben fér csak el, annak meg nagyobb futóművet terveznek, ezért vannak bajban a régi konstrukciók mert nem lehet őket már hova húzni.
Az hogy nekiállsz "mérnöközni" az pedig méltatlan, az a rendszer ahol le kellett nézni, ki kellett - mint Te itt - figurázni azt aki tanult talán már a múlté, a mérnök ugyanúgy kell egy holmi gyártásához mint az aki le is gyártja a valóságban, másképp sztógép sem lenne előtted amin a kommentjeidet írod, feltehetően a proletárdiktatúra nagyjai nehezen találtak volna ki ilyesmit ...
Szerencsére lehet ignorálni, én erősen használom, hogy az ilyen lélekromboló egyének ne tépjék az idegeim.
By...
 
Hát az ilyen kommentek miatt megy el az ember kedve attól, hogy bármit írjon, mert nem csak ez, hanem nagyon nagyon nagyon sokszor semmi más nem megy itt a fórumon mint hogy bújja mindenki a wikit, meg szedi elő a lábszagú élményeit hogy a másiknak miért nincs igaza, meg milyen helyesírási vétségeket követ el, ez megy tucat oldalakon keresztül ... itt felhozol 40-50 éve gyártott holmikat amiken hajszálrepedések vannak, non sence ... én tanultam, hogy hogyan állunk neki járművet tervezni, egyáltalán nem fél senki a súlytól, az egy bemenő adat, 100 tonnára is lehet járművet tervezni. A harcjármű gyártásban az egymásnak ellentmondó igények, a páncél védelem kontra mozgékonyság mondatja azt veletek, hogy a súly az probléma, de mérnöki szempontból ez nem az, ez egy igény amivel számolni kell. Nem véletlenül nőnek a járművek, a nagyobb páncélvédelem hozza a súlyt ami megkövetel erősebb hajtást és hajtásláncot ami nagyobb testben fér csak el, annak meg nagyobb futóművet terveznek, ezért vannak bajban a régi konstrukciók mert nem lehet őket már hova húzni.
Az hogy nekiállsz "mérnöközni" az pedig méltatlan, az a rendszer ahol le kellett nézni, ki kellett - mint Te itt - figurázni azt aki tanult talán már a múlté, a mérnök ugyanúgy kell egy holmi gyártásához mint az aki le is gyártja a valóságban, másképp sztógép sem lenne előtted amin a kommentjeidet írod, feltehetően a proletárdiktatúra nagyjai nehezen találtak volna ki ilyesmit ...
Szerencsére lehet ignorálni, én erősen használom, hogy az ilyen lélekromboló egyének ne tépjék az idegeim.
By...
Nem így probléma a tömeg vagy a méret vagy barmi más. Nézd meg, ott a PUMA. Be kellett férnie az A400-ba és ragaszkodtak 30mm-es gépágyúhoz, körkörös 30mm-elleni páncélzathoz, 6 fő deszanthoz. Nem lehetett csak úgy növelniba gépet égbe világba. Ott a Stryker, annak a C130-ba kellett beférni.
Harckocsiknál ökölszabály a vasúti űrszelvény. Nem nőhet csak úgy minden égbe világba. Persze nőnekna gépek ez kétsegtelen.
 
Nőnek a járművek és jönnek a kompromisszumok, a gyártó, meg tervező meg megmondja, hogy tudja-e jelen fizikai, metallurgiai stb tudásunk mellett teljesíteni vagy sem, aztán előfordulhat, hogy a 130 meg az Atlas csak úgy viszi el a vasat ha leszerelik a páncélzat egy részét, hallottunk már ilyenről, aztán születik egy elfogadható kompromisszum.
A vasúton hordozott rakománynál a szerkesztési szelvényre tervezünk, az űrszelvényre a vasút figyel pl hogy a kocsik el tudjanak fordulni a pálya mellett ne legyen akadály, de nem érdekes, az elv amit említesz igaz, lehet ez is tervezési szempont !
 
Hát az ilyen kommentek miatt megy el az ember kedve attól, hogy bármit írjon, mert nem csak ez, hanem nagyon nagyon nagyon sokszor semmi más nem megy itt a fórumon mint hogy bújja mindenki a wikit, meg szedi elő a lábszagú élményeit hogy a másiknak miért nincs igaza, meg milyen helyesírási vétségeket követ el, ez megy tucat oldalakon keresztül ... itt felhozol 40-50 éve gyártott holmikat amiken hajszálrepedések vannak, non sence ... én tanultam, hogy hogyan állunk neki járművet tervezni, egyáltalán nem fél senki a súlytól, az egy bemenő adat, 100 tonnára is lehet járművet tervezni. A harcjármű gyártásban az egymásnak ellentmondó igények, a páncél védelem kontra mozgékonyság mondatja azt veletek, hogy a súly az probléma, de mérnöki szempontból ez nem az, ez egy igény amivel számolni kell. Nem véletlenül nőnek a járművek, a nagyobb páncélvédelem hozza a súlyt ami megkövetel erősebb hajtást és hajtásláncot ami nagyobb testben fér csak el, annak meg nagyobb futóművet terveznek, ezért vannak bajban a régi konstrukciók mert nem lehet őket már hova húzni.
Az hogy nekiállsz "mérnöközni" az pedig méltatlan, az a rendszer ahol le kellett nézni, ki kellett - mint Te itt - figurázni azt aki tanult talán már a múlté, a mérnök ugyanúgy kell egy holmi gyártásához mint az aki le is gyártja a valóságban, másképp sztógép sem lenne előtted amin a kommentjeidet írod, feltehetően a proletárdiktatúra nagyjai nehezen találtak volna ki ilyesmit ...
Szerencsére lehet ignorálni, én erősen használom, hogy az ilyen lélekromboló egyének ne tépjék az idegeim.
By...

A kommentje elején azt akartam írni neked Mindenen kívül, hogy vigyázz, mert ignor listára fog rakni.

Téged is letiltott! Hihetetlen! Engem is! Üdv a klubban! :)