Hát az ilyen kommentek miatt megy el az ember kedve attól, hogy bármit írjon, mert nem csak ez, hanem nagyon nagyon nagyon sokszor semmi más nem megy itt a fórumon mint hogy bújja mindenki a wikit, meg szedi elő a lábszagú élményeit hogy a másiknak miért nincs igaza, meg milyen helyesírási vétségeket követ el, ez megy tucat oldalakon keresztül ... itt felhozol 40-50 éve gyártott holmikat amiken hajszálrepedések vannak, non sence ... én tanultam, hogy hogyan állunk neki járművet tervezni, egyáltalán nem fél senki a súlytól, az egy bemenő adat, 100 tonnára is lehet járművet tervezni. A harcjármű gyártásban az egymásnak ellentmondó igények, a páncél védelem kontra mozgékonyság mondatja azt veletek, hogy a súly az probléma, de mérnöki szempontból ez nem az, ez egy igény amivel számolni kell. Nem véletlenül nőnek a járművek, a nagyobb páncélvédelem hozza a súlyt ami megkövetel erősebb hajtást és hajtásláncot ami nagyobb testben fér csak el, annak meg nagyobb futóművet terveznek, ezért vannak bajban a régi konstrukciók mert nem lehet őket már hova húzni.
Az hogy nekiállsz "mérnöközni" az pedig méltatlan, az a rendszer ahol le kellett nézni, ki kellett - mint Te itt - figurázni azt aki tanult talán már a múlté, a mérnök ugyanúgy kell egy holmi gyártásához mint az aki le is gyártja a valóságban, másképp sztógép sem lenne előtted amin a kommentjeidet írod, feltehetően a proletárdiktatúra nagyjai nehezen találtak volna ki ilyesmit ...
Szerencsére lehet ignorálni, én erősen használom, hogy az ilyen lélekromboló egyének ne tépjék az idegeim.
By...