[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

Hát az ilyen kommentek miatt megy el az ember kedve attól, hogy bármit írjon, mert nem csak ez, hanem nagyon nagyon nagyon sokszor semmi más nem megy itt a fórumon mint hogy bújja mindenki a wikit, meg szedi elő a lábszagú élményeit hogy a másiknak miért nincs igaza, meg milyen helyesírási vétségeket követ el, ez megy tucat oldalakon keresztül ... itt felhozol 40-50 éve gyártott holmikat amiken hajszálrepedések vannak, non sence ... én tanultam, hogy hogyan állunk neki járművet tervezni, egyáltalán nem fél senki a súlytól, az egy bemenő adat, 100 tonnára is lehet járművet tervezni. A harcjármű gyártásban az egymásnak ellentmondó igények, a páncél védelem kontra mozgékonyság mondatja azt veletek, hogy a súly az probléma, de mérnöki szempontból ez nem az, ez egy igény amivel számolni kell. Nem véletlenül nőnek a járművek, a nagyobb páncélvédelem hozza a súlyt ami megkövetel erősebb hajtást és hajtásláncot ami nagyobb testben fér csak el, annak meg nagyobb futóművet terveznek, ezért vannak bajban a régi konstrukciók mert nem lehet őket már hova húzni.
Az hogy nekiállsz "mérnöközni" az pedig méltatlan, az a rendszer ahol le kellett nézni, ki kellett - mint Te itt - figurázni azt aki tanult talán már a múlté, a mérnök ugyanúgy kell egy holmi gyártásához mint az aki le is gyártja a valóságban, másképp sztógép sem lenne előtted amin a kommentjeidet írod, feltehetően a proletárdiktatúra nagyjai nehezen találtak volna ki ilyesmit ...
Szerencsére lehet ignorálni, én erősen használom, hogy az ilyen lélekromboló egyének ne tépjék az idegeim.
By...
A tömeg a Lynx esetében is probléma, mert nagy valószínűséggel 50 tonna a felső korlátja a futóműnek. Most járunk 45 nél és még nincs sorozatgyártásban.
Ezt itt azok is tudják, akik nem mérnökök.
Ezért neked nagyon kellemetlen lehet, ( és minden mérnököt lejáratsz), azzal, hogy hangsúlyozod: te mérnökként nyilatkozol.
Külön nem lenne baj, de így együtt nagyon gáz.
Ha ironikusan figyelmeztetnek, hogy nem biztos, hogy igazad van, akkor meg bepüffedsz.
Hogy téged bántanak...
Ezért ignorálsz. Amit muszáj közölnöd.
De ha ignorálsz majd mindenkit, akkor hogyan tudjuk majd meg, ha közölni szeretnéd?
A munkád során is ignorálod a technikai kockázatokat?
Tanult mérnök úr?
;)
A világot nem lehet ignorálni. A problémákat sem.
 
A tömeg a Lynx esetében is probléma, mert nagy valószínűséggel 50 tonna a felső korlátja a futóműnek. Most járunk 45 nél és még nincs sorozatgyártásban.
Ezt itt azok is tudják, akik nem mérnökök.
Ezért neked nagyon kellemetlen lehet, ( és minden mérnököt lejáratsz), azzal, hogy hangsúlyozod: te mérnökként nyilatkozol.
Külön nem lenne baj, de így együtt nagyon gáz.
Ha ironikusan figyelmeztetnek, hogy nem biztos, hogy igazad van, akkor meg bepüffedsz.
Hogy téged bántanak...
Ezért ignorálsz. Amit muszáj közölnöd.
De ha ignorálsz majd mindenkit, akkor hogyan tudjuk majd meg, ha közölni szeretnéd?
A munkád során is ignorálod a technikai kockázatokat?
Tanult mérnök úr?
;)
A világot nem lehet ignorálni. Így a problémákat sem.
Ismét hoztad magadat.
 
  • Tetszik
Reactions: honved
A tömeg a Lynx esetében is probléma, mert nagy valószínűséggel 50 tonna a felső korlátja a futóműnek. Most járunk 45 nél és még nincs sorozatgyártásban.
Ezt itt azok is tudják, akik nem mérnökök.
Ezért neked nagyon kellemetlen lehet, ( és minden mérnököt lejáratsz), azzal, hogy hangsúlyozod: te mérnökként nyilatkozol.
Külön nem lenne baj, de így együtt nagyon gáz.
Ha ironikusan figyelmeztetnek, hogy nem biztos, hogy igazad van, akkor meg bepüffedsz.
Hogy téged bántanak...
Ezért ignorálsz. Amit muszáj közölnöd.
De ha ignorálsz majd mindenkit, akkor hogyan tudjuk majd meg, ha közölni szeretnéd?
A munkád során is ignorálod a technikai kockázatokat?
Tanult mérnök úr?
;)
A világot nem lehet ignorálni. A problémákat sem.
Honnan az adat, hogy 50 t a futomu felso teherbirasa?
 
Pzh futómű elemek hat görgővel.
A futómű elemeket lehet fejleszteni.Cserélni növelt teherbirásura.
Nem tetszik,hogy egy zsákbamacskát rendeltünk.Be kellett volna szállni a kenguruk tenderébe,vagy leginkább csinálni egy sajátot.Gyakorlati,igen kiterjedt próbákat tartalmazó kiválasztási eljárást módszeresn végigvinni.
De egyenlőre ne temessük ezt a macskát.De még ne is örüljünk neki.Várjuk meg,hogy elkészüljön,és csapatpróbára kerüljön.Majd utána lehet örömködni-vagy káromkodni.
 
A futómű elemeket lehet fejleszteni.Cserélni növelt teherbirásura.
Nem tetszik,hogy egy zsákbamacskát rendeltünk.Be kellett volna szállni a kenguruk tenderébe,vagy leginkább csinálni egy sajátot.Gyakorlati,igen kiterjedt próbákat tartalmazó kiválasztási eljárást módszeresn végigvinni.
De egyenlőre ne temessük ezt a macskát.De még ne is örüljünk neki.Várjuk meg,hogy elkészüljön,és csapatpróbára kerüljön.Majd utána lehet örömködni-vagy káromkodni.
Mostanában ritkábban írsz csak nem Szíria felé vagy fuvarban?
 
  • Vicces
Reactions: fedett_mókus
A futómű elemeket lehet fejleszteni.Cserélni növelt teherbirásura.
Nem tetszik,hogy egy zsákbamacskát rendeltünk.Be kellett volna szállni a kenguruk tenderébe,vagy leginkább csinálni egy sajátot.Gyakorlati,igen kiterjedt próbákat tartalmazó kiválasztási eljárást módszeresn végigvinni.
De egyenlőre ne temessük ezt a macskát.De még ne is örüljünk neki.Várjuk meg,hogy elkészüljön,és csapatpróbára kerüljön.Majd utána lehet örömködni-vagy káromkodni.
Írtam korábban,hogy mi is teszteljük Lynx-et csak mi ezt kiadtuk az ausziknak, mert az igazán nagy pályás spílerek ezt így tolják:-):-)
 
Írtam korábban,hogy mi is teszteljük Lynx-et csak mi ezt kiadtuk az ausziknak, mert az igazán nagy pályás spílerek ezt így tolják:):)
Mi megrendeltünk egy zsákbamacskát.Egy papirfecnit.Majd utólag kiderül,hogy mit rendeltünk.Hogy fizetünk érte,az biztos-de még az is lehet,hogy ráfizetünk.
Majd utólag megmondom.Egyenlőre a semmiről megy a vita.Majd ha kész jármű lesz,akkor lehet értékelni,Addig marad a türelmes reménykedés.
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85 and Pogány
csak agyaltam rajta.
"A túlgondolás vagy hétköznapi nyelven agyalás korunk egyik legfertőzőbb járványa, mely számos pszichoszomatikus fizikai tünet forrása. Sajnos a legtöbb esetben maga az érintett sincs tisztában az okokkal, csak a már jelentkező fizikai tünetekkel szembesül, amit igyekszik valamilyen módon csillapítani. Így rohanó, bejövő impulzusokban igen túltengő korunkban érdemes foglalkozni ezzel a tünetegyüttessel és megtanulni, hogyan tudunk ezen úrrá lenni, ha minőségi és nyugodt életet szeretnénk élni."
https://jikidenreiki.hu/blog/tulgondolas-es-agyalas-megoldasa-kapcsold-ki-az-elmed/

Szóval vagy ignore , vagy nyugalom :)
 
"A túlgondolás vagy hétköznapi nyelven agyalás korunk egyik legfertőzőbb járványa, mely számos pszichoszomatikus fizikai tünet forrása. Sajnos a legtöbb esetben maga az érintett sincs tisztában az okokkal, csak a már jelentkező fizikai tünetekkel szembesül, amit igyekszik valamilyen módon csillapítani. Így rohanó, bejövő impulzusokban igen túltengő korunkban érdemes foglalkozni ezzel a tünetegyüttessel és megtanulni, hogyan tudunk ezen úrrá lenni, ha minőségi és nyugodt életet szeretnénk élni."
https://jikidenreiki.hu/blog/tulgondolas-es-agyalas-megoldasa-kapcsold-ki-az-elmed/

Szóval vagy ignore , vagy nyugalom :)
Talán neked írtam, hogy véleményt nyilvánítasz okoska?
 
Nem tetszik,hogy egy zsákbamacskát rendeltünk.Be kellett volna szállni a kenguruk tenderébe,vagy leginkább csinálni egy sajátot.Gyakorlati,igen kiterjedt próbákat tartalmazó kiválasztási eljárást módszeresn végigvinni.
Ezen próbáljunk meg már túllendülni.
NEM TUDUNK ÖNÁLLÓAN CSINÁLNI !

Én ezt nem értem, valaki azon pörög, hogy csak csicska összeszerelő segédmunkások leszünk, mások meg álomvilágban fantáziálnak.
Írhatnád ennyi erővel azt is, hogy "mi a herótért gyártunk mi csicska módra Audit, Mercedest meg majd BMW-t. Csináljunk magunk luxusautó márkát, biztos lenyomjuk a beképzelt deutch-okat!" :hadonaszos:
Az egész sztori pont azért ilyen, hogy legalább az esélyünk meglegyen, hogy egyszer tényleg képesek legyünk rá.

OFF,
elnézést, de csak azért is leírom :D.
De egyenlőre ne temessük ezt a macskát
Egyenlőre a semmiről megy a vita.
Az ide való szó: egyelőre. Egyenlőre a meccs végződik.
Nem bántásból, anno nekem is meg kellett néznem. Globálisan rosszul használják tömegek itthon.
 
Ezen próbáljunk meg már túllendülni.
NEM TUDUNK ÖNÁLLÓAN CSINÁLNI !

Én ezt nem értem, valaki azon pörög, hogy csak csicska összeszerelő segédmunkások leszünk, mások meg álomvilágban fantáziálnak.
Írhatnád ennyi erővel azt is, hogy "mi a herótért gyártunk mi csicska módra Audit, Mercedest meg majd BMW-t. Csináljunk magunk luxusautó márkát, biztos lenyomjuk a beképzelt deutch-okat!" :hadonaszos:
Az egész sztori pont azért ilyen, hogy legalább az esélyünk meglegyen, hogy egyszer tényleg képesek legyünk rá.

OFF,
elnézést, de csak azért is leírom :D.


Az ide való szó: egyelőre. Egyenlőre a meccs végződik.
Nem bántásból, anno nekem is meg kellett néznem. Globálisan rosszul használják tömegek itthon.
Egyelőre kifejezéssel meglehet igazad van.
De a szövegértelmezéssel viszont problémáid akadtak.Szerintem elég egyértelmű a mondatbol,hogy a saját tender csinálásárol van abban szó.Ahol összehasonlitó gyakorlati próbákon lehetett volna kiválasztani a rendszeresitendő teknyikát....
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Ezen próbáljunk meg már túllendülni.
NEM TUDUNK ÖNÁLLÓAN CSINÁLNI !

Én ezt nem értem, valaki azon pörög, hogy csak csicska összeszerelő segédmunkások leszünk, mások meg álomvilágban fantáziálnak.
Írhatnád ennyi erővel azt is, hogy "mi a herótért gyártunk mi csicska módra Audit, Mercedest meg majd BMW-t. Csináljunk magunk luxusautó márkát, biztos lenyomjuk a beképzelt deutch-okat!" :hadonaszos:
Az egész sztori pont azért ilyen, hogy legalább az esélyünk meglegyen, hogy egyszer tényleg képesek legyünk rá.

OFF,
elnézést, de csak azért is leírom :D.


Az ide való szó: egyelőre. Egyenlőre a meccs végződik.
Nem bántásból, anno nekem is meg kellett néznem. Globálisan rosszul használják tömegek itthon.
A teljes tender megcsinálására gondolt tesztekkel nem a gép gyártására. Annak semmi köze az iparhoz.