A tömeg a Lynx esetében is probléma, mert nagy valószínűséggel 50 tonna a felső korlátja a futóműnek. Most járunk 45 nél és még nincs sorozatgyártásban.Hát az ilyen kommentek miatt megy el az ember kedve attól, hogy bármit írjon, mert nem csak ez, hanem nagyon nagyon nagyon sokszor semmi más nem megy itt a fórumon mint hogy bújja mindenki a wikit, meg szedi elő a lábszagú élményeit hogy a másiknak miért nincs igaza, meg milyen helyesírási vétségeket követ el, ez megy tucat oldalakon keresztül ... itt felhozol 40-50 éve gyártott holmikat amiken hajszálrepedések vannak, non sence ... én tanultam, hogy hogyan állunk neki járművet tervezni, egyáltalán nem fél senki a súlytól, az egy bemenő adat, 100 tonnára is lehet járművet tervezni. A harcjármű gyártásban az egymásnak ellentmondó igények, a páncél védelem kontra mozgékonyság mondatja azt veletek, hogy a súly az probléma, de mérnöki szempontból ez nem az, ez egy igény amivel számolni kell. Nem véletlenül nőnek a járművek, a nagyobb páncélvédelem hozza a súlyt ami megkövetel erősebb hajtást és hajtásláncot ami nagyobb testben fér csak el, annak meg nagyobb futóművet terveznek, ezért vannak bajban a régi konstrukciók mert nem lehet őket már hova húzni.
Az hogy nekiállsz "mérnöközni" az pedig méltatlan, az a rendszer ahol le kellett nézni, ki kellett - mint Te itt - figurázni azt aki tanult talán már a múlté, a mérnök ugyanúgy kell egy holmi gyártásához mint az aki le is gyártja a valóságban, másképp sztógép sem lenne előtted amin a kommentjeidet írod, feltehetően a proletárdiktatúra nagyjai nehezen találtak volna ki ilyesmit ...
Szerencsére lehet ignorálni, én erősen használom, hogy az ilyen lélekromboló egyének ne tépjék az idegeim.
By...
Ezt itt azok is tudják, akik nem mérnökök.
Ezért neked nagyon kellemetlen lehet, ( és minden mérnököt lejáratsz), azzal, hogy hangsúlyozod: te mérnökként nyilatkozol.
Külön nem lenne baj, de így együtt nagyon gáz.
Ha ironikusan figyelmeztetnek, hogy nem biztos, hogy igazad van, akkor meg bepüffedsz.
Hogy téged bántanak...
Ezért ignorálsz. Amit muszáj közölnöd.
De ha ignorálsz majd mindenkit, akkor hogyan tudjuk majd meg, ha közölni szeretnéd?
A munkád során is ignorálod a technikai kockázatokat?
Tanult mérnök úr?
A világot nem lehet ignorálni. A problémákat sem.