Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem tűnik túl praktikusnak. Viszont már '86 -ban is elvileg fél óra volt a BMP -ben a motorcsere. Legalábbis a századparancsnokunk szerint. Vagyis annyira nem nagy ügy kiszedni a motort, aztán meg visszarakni.Nem teljesen ehhez a kommentedhez szól, de talán tudsz válaszolni (ha szabad...). Azt írták anno a Haditechnika újságban, hogy a Lynx-en az olajcsere elvégzéséhez előbb ki kell szerelni a motort. Ezt tényleg így van?
Hmm... mind a három terepi és az esti garázsképen is ugyanabba a pozícióba van forgatva a torony... megadta magát a forgatómechanika???Parancsnoki értekezlet és Lynx-szemle - Honvédelem
Sándor Zsolt altábornagy, a Magyar Honvédség parancsnokának helyettese december 5-én, hétfőn nyitotta meg az MH Szárazföldi Parancsnokság idei utolsó parancsnoki értekezletét, amelyet ezúttal a táborfalvai Helyőrségi Művelődési Otthon épületében rendeztek meg. A parancsnoki értekezlet résztvevői...honvedelem.hu
Így tud kiszállni a saját búvóján a vezető. Nevezzük alaphelyzetnek, ha úgy tetszik.Hmm... mind a három terepi és az esti garázsképen is ugyanabba a pozícióba van forgatva a torony... megadta magát a forgatómechanika???
nem az a torony alapállása.Hmm... mind a három terepi és az esti garázsképen is ugyanabba a pozícióba van forgatva a torony... megadta magát a forgatómechanika???
Azért ez valahol tervezési hibának (design-flaw) tekinthető...Így tud kiszállni a saját búvóján a vezető. Nevezzük alaphelyzetnek, ha úgy tetszik.
Hát, egyenlőre mégis ez a változat maradt a befutó a korábbi (asszem ausztrál) megoldás helyett, gondolom okkal (azaz csak így volt meg a szükséges hely az emberes toronyban).Azért ez valahol tervezési hibának tekinthető...
Amíg másik oldalon volt az irányzó optikája addig ez nem így volt...
Rosszul gondolom azt, hogy lehetséges a vezető hátrafelé történő kiszállása, lényegében menekülése?én már a vezetői rés búvólyának felfelé nyílását nem értettem. Hogy nem tudták másképp megoldani a mérnökök. nem akartam írni mert megkaptam vólna hogy 72...
Úgy gondolom nem gondolod rosszul.Rosszul gondolom azt, hogy lehetséges a vezető hátrafelé történő kiszállása, lényegében menekülése?
Ki tud szállni hátul.Rosszul gondolom azt, hogy lehetséges a vezető hátrafelé történő kiszállása, lényegében menekülése
Elméletben egy csontsovány törpének lehetséges.Rosszul gondolom azt, hogy lehetséges a vezető hátrafelé történő kiszállása, lényegében menekülése?
Ha én kifértem a sofőr is kiférTúl nagy a rács