[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

fb_img_1670311172032-jpg.4254916
fb_img_1670311155471-jpg.4254925
fb_img_1670311158050-jpg.4254926
fb_img_1670311174543-jpg.4254914
fb_img_1670311164804-jpg.4254919
 
Nem teljesen ehhez a kommentedhez szól, de talán tudsz válaszolni (ha szabad...). Azt írták anno a Haditechnika újságban, hogy a Lynx-en az olajcsere elvégzéséhez előbb ki kell szerelni a motort. Ezt tényleg így van?
Nem tűnik túl praktikusnak. Viszont már '86 -ban is elvileg fél óra volt a BMP -ben a motorcsere. Legalábbis a századparancsnokunk szerint. Vagyis annyira nem nagy ügy kiszedni a motort, aztán meg visszarakni.
 
638e4d586903d151679186.jpg
318333958_5929892840396197_8030769625994380065_n.jpg
638e4d54abecd414366851.jpg
638e4d55ac3a0646301503.jpg
638e4d569ea02500366484.jpg
 
638e4d586903d151679186.jpg
318333958_5929892840396197_8030769625994380065_n.jpg
638e4d54abecd414366851.jpg
638e4d55ac3a0646301503.jpg
638e4d569ea02500366484.jpg
Hmm... mind a három terepi és az esti garázsképen is ugyanabba a pozícióba van forgatva a torony... megadta magát a forgatómechanika???
 
Azért ez valahol tervezési hibának tekinthető... :confused:
Amíg másik oldalon volt az irányzó optikája addig ez nem így volt...
Hát, egyenlőre mégis ez a változat maradt a befutó a korábbi (asszem ausztrál) megoldás helyett, gondolom okkal (azaz csak így volt meg a szükséges hely az emberes toronyban).
@krisss biztosan többet tudna mondani erről a megoldásról, ha tehetné.
 
én már a vezetői rés búvólyának felfelé nyílását nem értettem. Hogy nem tudták másképp megoldani a mérnökök. nem akartam írni mert megkaptam vólna hogy 72...
Rosszul gondolom azt, hogy lehetséges a vezető hátrafelé történő kiszállása, lényegében menekülése?