Képzésről szóló anyag.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A kohászatban minden legyártott adagból mintát vesznek, és meghatározzák a pontos anyagösszetételt. Ha nem megfelelő, nem mehet ki a gyárból.Hat @ozymandias mnajd kijavit, de szerintem meg a kohoknal is csak odaig igaz, hogy addig nem kezdenek szallitani, amig nem biztos az eljaras, de utana is nonstop merik mindenfele tesztelessel a kesz anyagot - konkretan tudom, hogy motorblokkoknal volumetrikus szoftverrel volt megtamogatva a QA mar 20+ evvel ezelott is a nemeteknel.
(2021-es írás. Én is linkeltem már.)
Képzésről szóló anyag.
Ja, ez korrektul hangzik - azaz ellenorzik folyamatosan, ertem.A kohászatban minden legyártott adagból mintát vesznek, és meghatározzák a pontos anyagösszetételt. Ha nem megfelelő, nem mehet ki a gyárból.
Ez egyébként nagyon flottul meg van szervezve. Ahol nem közvelenül a kemencék közelében van a labor, ott csőposta van. Vesznek egy mintát az olvadt fémből, beleöntik a formába, a kész mintát pár másodpercre vízbe dobják, felcímkézve beteszik a csőpostába. Ilyen helyeken nonstop megy a labor, és pár percen belül meg van az eredmény a számítógépben. Mivel az egész ellenőrzés 1-2 perc alatt megvan, lehet még korrigálni az összetételt. Ez amit leírtam, már 1990-ben magyarországon is így ment.
Sejtettem, de gondoltam ha esetleg mégse vóna...(2021-es írás. Én is linkeltem már.)
Ettol jobbra nem telik? A Lynx azert megerdemelne valami (sokkal) jobbat.
Hát alkothatnának már valami ütős videót! Ezt kb a fiam 10 évesen megcsinálja!Ettol jobbra nem telik? A Lynx azert megerdemelne valami (sokkal) jobbat.
A 13 éves lányom ehhez képest hollywood-i szuperprodukciókat készít a telefonján, egy ingyenes progivalHát alkothatnának már valami ütős videót! Ezt kb a fiam 10 évesen megcsinálja!
Nyomjátok fiúk amíg van idő. Minél többet minél többen!! A főni nagyon mondja a háborút nagyon készítik a népet mindenfelé!
Így építeném a hàzaikat. A 20. màr tuti jó lesz. Lenne hisztike a nagy gyàrosok részérôl.
Zalaegerszegi 7 Nap - 2022. 03. 31.
Read Zalaegerszegi 7 Nap - 2022. 03. 31. by Szuperinfó Magyarország Média Kiadói Korlátolt Felelősségű Társaság on Issuu and browse thousands of ot...issuu.com
Van benne egy rövid cikk.
Elvileg 3 hónap múlva gördül le az első zegen.
Hát majd meglátjuk.Ennek az évnek, darabszámot tekintve, nincs jelentősége. A jövő év már az lesz, ha minden rendben lesz.
ezt hívják folyamatos gyártási minőség ellenőrzésnek..... aluminium konkrétan: MINDEN legyártott tételből (1-1 db aluminium előtermék tekercs tömege 4-10 tonna, amiből egyféle készanyag lesz) kötelező roncsolásos anyagvizsgálati teszt készül, amit a cégnek MINDEN esetben műbizonylatolni is kell..... az ehhez felhasznált öntött aluminium tuskók (ebből hengerlődik le a késztermék) MINDEN, cca 50tonnás folyékony betétjéről elemzés készül 0,05%-os összetevőkig ledokumentálva, amit a cégnek szintén műbizonylatolni kell a kiszállított késztemék esetéban..... ráadásul a kiszállított késztermék amennyiben gépjármű, egészségügyi célú, esetleg nyomástartó edény lesz majd belőle, akkor a mi műbizonylatainkra kötelező 15 év megőrzés van..... rep.gép ipari felhasználás esetében ez még szigorúbb!! összefoglalva elég homályosak az elképzeléseid a nagyipari gyártás esetében.... nálunk 200 000tonna/év öntött előtermék készül, az cca 4000 adag..... MIND elemezve műbizonylatolva..... a hengerelt részen 60 000 tonna készenyag, amiről 10 000 nél több műbizonylat születik...... jó reggelt, köszönt az ipari minőség biztosítás !!!Hat @ozymandias mnajd kijavit, de szerintem meg a kohoknal is csak odaig igaz, hogy addig nem kezdenek szallitani, amig nem biztos az eljaras, de utana is nonstop merik mindenfele tesztelessel a kesz anyagot - konkretan tudom, hogy motorblokkoknal volumetrikus szoftverrel volt megtamogatva a QA mar 20+ evvel ezelott is a nemeteknel.
Volt egy makett, techdemó, lövészettel, stb. Sok elem meglévô technológia benne. Újabb elemek, pl. APS sokàig faragva, tesztelve, fejlesztve. Aztàn alig csak egy ausztràl tender, amire prototípusok épültek és pàr eltérô rendszer összehangolàsàn kívül az eddig amúgy is meglévô és reklàmozott, tesztelt, beépített, összehangolt rendszeren felül irtózatos eltérés nincs ehhez tenderhez képest. Lynx KF41. Olyan tapasztalatanyag volt tehàt az önàlló részleges és teljes kísérleti példànyok, illetve a figyelj, kifogàstalanul mûködni kényszerûen kénytelen ausztràl protók àltal, hogy azért felvetôdik, hogy mi nem kerek azon a nyomorult tényen felül, hogy tükrözték a tornyot az ausztràlhoz képest és így szopó a sofôr búvónyílàs fedele? Mert itt màr elteltek az évek amit te most elôlegeznél nekik nagy kedéllyel, de az a helyzet a valósàgban, hogy màr jó ideje kötbérezôs a történet. Mire ez az optimizmus -44 db protón túli, csak mondjuk elôszériàs darabnàl, amikor màr 46 kurvàra mûködônek kellene itt lennie aminek a hiànyàban konkrétan àll a teljes haderôszervezeti kialakítàs és egységek összekovàcsolàsa, aminek a csúszàsàval egyre messzebbre kerülnek a speciàlis verziók kialakítàsai amikbek az ilyen szintû csúszàsai ettôl a brigàdtól ennek a csúszàsai utàn vàrhatók ezàltal? Ezek lennének a szàrazföldi honvédelmünk központi gépei, optimizmussal mennyire làtod behelyettesíthetônek?Nem mehet másként, Ki már csak olyan termék kerülhet a kereskedelembe, ami kompletten kész, tökéletes. Önmagában a képletes rajzasztalon nem elég megrajzolni valamit. Az legyártva, nagyon sok mindenben nem az lesz, mint amit megálmodtak, mert egy rakás mindenféle probléma előjön. Ezeket helyre kell hozni. Ez idő. Tesztüzemről jut eszembe, egy régi történet. Amikor az Opelnél dolgoztam, a hengerfejgyár indulásakor, hetekig, de lehet hónapokig, napi szinten, kamionos konténerekben ment hulladékba, a legyártott aluminium blokkos hengerfej. Mert tesztüzem volt, nem éles gyártás. Lehet hogy a zöme jó volt, de akkor is kidobták. Mert az nem mehetett kereskedelmi forgalomba, vagy az új gyártású motorokba. Eladták hulladék fémnek az Alcufernek. Ahol aztán a helyi élelmes Alcufer főnök, felfogadott cigányokkal verette ki a szelepeket, a hengerfejekből. Ami Úgy már akkor színesfém lett egyből, a szelepek nélküli alu hengerfej blokk.
Tehát Lynx terén ne várjatok idén sokat. Jövőre indul inkább majd az erősebb menet, itthon. Elvileg a németeknek viszont szállítaniuk kellene az általuk készített harcjárműveket. Na erről nem tudunk, hogy mikor, hol, mennyit.
Sajna de ez van, már rég készen kellene lenni a különböző protóknak minden verzióból és már csapatpróbán kellene lenniük.Volt egy makett, techdemó, lövészettel, stb. Sok elem meglévô technológia benne. Újabb elemek, pl. APS sokàig faragva, tesztelve, fejlesztve. Aztàn alig csak egy ausztràl tender, amire prototípusok épültek és pàr eltérô rendszer összehangolàsàn kívül az eddig amúgy is meglévô és reklàmozott, tesztelt, beépített, összehangolt rendszeren felül irtózatos eltérés nincs ehhez tenderhez képest. Lynx KF41. Olyan tapasztalatanyag volt tehàt az önàlló részleges és teljes kísérleti példànyok, illetve a figyelj, kifogàstalanul mûködni kényszerûen kénytelen ausztràl protók àltal, hogy azért felvetôdik, hogy mi nem kerek azon a nyomorult tényen felül, hogy tükrözték a tornyot az ausztràlhoz képest és így szopó a sofôr búvónyílàs fedele? Mert itt màr elteltek az évek amit te most elôlegeznél nekik nagy kedéllyel, de az a helyzet a valósàgban, hogy màr jó ideje kötbérezôs a történet. Mire ez az optimizmus -44 db protón túli, csak mondjuk elôszériàs darabnàl, amikor màr 46 kurvàra mûködônek kellene itt lennie aminek a hiànyàban konkrétan àll a teljes haderôszervezeti kialakítàs és egységek összekovàcsolàsa, aminek a csúszàsàval egyre messzebbre kerülnek a speciàlis verziók kialakítàsai amikbek az ilyen szintû csúszàsai ettôl a brigàdtól ennek a csúszàsai utàn vàrhatók ezàltal? Ezek lennének a szàrazföldi honvédelmünk központi gépei, optimizmussal mennyire làtod behelyettesíthetônek?
Majd akkor jön meg a 220db mikor én tiszt leszek…mondom magyarul nagyon sokáraDe felélénkült ez a topik! Mi történt? Megjött tán 220 db Lynx?