[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
29 013
123 873
113
Ezzel azt mondod hogy akár " müködésképtelenül " is legyártjuk majd útólag kijavítjuk?
Na ez úgy működött eddig is mindenhol.

Kijön az előszéria rommá teszteled. A gyártásban lèvő következő szeriàba beleteszed a tapasztalatokat és ahogy kijön a következő a rommá tesztelt darabok retrofit keretein belül megkapják a következő széria javított fukcióit. És ez így megy amíg ki nem fut a gyártás és kiforr a gép.

Pl ajaxból le van gyártva a külöböző kivitelekből 200 feletti darab.
 

Anti

Well-Known Member
2018. december 29.
5 043
12 968
113
Te úgy gondolod hogy az összes felmerülő próblémát mondjuk az elkövetkező 3 hónap alatt megoldjâk és úgy fordulunk rá az év második felére hogy júliustól gyártjuk.......?
Ennyi erovel a Pumabol is max 5 darab letezne. :p :D

Azt meg mondjuk hogy peldaul bankod IT rendszere hany darab (critical) hibat tartalmaz (sok ev utan is) meg ne akard tudni. :D

Ezek egyszeruen annyira komplex rendszerek hogy arra varni hogy az osszes hiba ki legyen javitva, kezdhetned a kovetkezo verziot tervezni.
 

honved

Well-Known Member
2010. június 2.
10 069
18 793
113
Ebben az évben ne várjatok sokat az egerszegi gyártól. Dolgoznak, nem üresen áll. De az általatok is felsoroltak okán és az alkatrészek bizonyos késése folytán, nem lesz nagy darabszám év végére, ami hazai. Jövőre elvileg már más lesz a helyzet. Így is az volt az eredeti terv, hogy a németek adják az 1. zlj anyagát. Most meg már mi is gyártjuk.
 

efott1974

Well-Known Member
2022. március 11.
1 770
2 335
113
Ennyi erovel a Pumabol is max 5 darab letezne. :p :D

Azt meg mondjuk hogy peldaul bankod IT rendszere hany darab (critical) hibat tartalmaz (sok ev utan is) meg ne akard tudni. :D

Ezek egyszeruen annyira komplex rendszerek hogy arra varni hogy az osszes hiba ki legyen javitva, kezdhetned a kovetkezo verziot tervezni.
A Puma lebőgött!
 
W

Wilson

Guest
A Puma lebőgött!
Igen teljesen...:)

Erre a kábeltűzre kíváncsi leszek., mi áll majd a jelentésben.

Egyébként a nagyi decemberre ígérte a nyilvános vizsgálatot, azért verik az asztalt, hol van.
Lehet kicsit kellemetlen lesz.

Pl.
Hiba: a kiegészítő fűtés nem működik.
A hiba oka:cool:: a kapcsoló ki állásban volt.
Javítás: a kapcsolót be állásba kell kapcsolni.
Hibaanalizis: a kiegészítő fűtés csak be kapcsolóállásnál működik.
Tanulság: hülyék voltunk
.
 
  • Tetszik
Reactions: Catles

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 832
47 149
113
Semmi baj , álljunk neki csinálni!Ha felmerül/ előjön bármilyen müködöképességet veszélyeztető próbléma akkor , az nem fontos?
Per pillanat nem látszik olyan jellegű, a működőképességet alapvetően befolyásoló hiba, ami miatt ne lehetne elkezdeni gyártani. (AJAX szintű)
Ne feledjük, hogy majdnem 1 évig tesztelték a gépet az ausztrálok
Igen vannak hiányzó funkciók, képessegek de ezek nem totálkárt veszélyeztető dolgok.
A sofőr búvónyílásának problémája pl. nem befolyásolja a teknő egyéb funkcióit.
A torony már más kérdés, de ott meg, egy már működő konstrukciónak a módosított variánsa kerül gyártásba.
 

Nemerson

Well-Known Member
2018. február 17.
9 311
37 314
113
A megnövekedett energiaárak és az ezzel együtt járó acélgyártási problémák mennyire befolyásolják a Hiúz gyártását, a csipeken kívül?
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 832
47 149
113
A megnövekedett energiaárak és az ezzel együtt járó acélgyártási problémák mennyire befolyásolják a Hiúz gyártását, a csipeken kívül?
Le volt írva a telekonferencia kapcsan, hogy a RM olyan szerződést készít mindig, ami ezen költségnövekményeket a vevőre hárítja.
Ugyanakkor:
- Lynx annyira "kurv@drága", hogy az acél árának elszállása is csak minimális drágulást okoz a teljes csomagon.
(Abból indulok ki hogy mennyire kis értékűek szoktak lenni az egyes beszállítók szerződései egy teljes projektre)
- per pillanat szerintem inkább a kötbér elszállása jobban fenyegeti a programot, mint az alapanyag árak elszabadfulása. :cool:
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
48 715
80 085
113
Le volt írva a telekonferencia kapcsan, hogy a RM olyan szerződést készít mindig, ami ezen költségnövekményeket a vevőre hárítja.
Ugyanakkor:
- Lynx annyira "kurv@drága", hogy az acél árának elszállása is csak minimális drágulást okoz a teljes csomagon.
(Abból indulok ki hogy mennyire kis értékűek szoktak lenni az egyes beszállítók szerződései egy teljes projektre)
- per pillanat szerintem inkább a kötbér elszállása jobban fenyegeti a programot, mint az alapanyag árak elszabadfulása. :cool:
Egy modern harcjármű árában az acél nem tétel.
 

Irsai Olivér

Well-Known Member
2019. június 7.
1 765
5 934
113
2f7.jpg

Van már neve ennek a két árvának, amiket nyüstöltök? Valami becenév?
Mondjuk Jancsi és Juliska vagy Aladár és Béla vagy Hosszúpuska és Ülő Bölény?
 
  • Tetszik
  • Vicces
Reactions: Ocses and Nemerson
K

kamm

Guest
Na ez úgy működött eddig is mindenhol.

Kijön az előszéria rommá teszteled. A gyártásban lèvő következő szeriàba beleteszed a tapasztalatokat és ahogy kijön a következő a rommá tesztelt darabok retrofit keretein belül megkapják a következő széria javított fukcióit. És ez így megy amíg ki nem fut a gyártás és kiforr a gép.

Pl ajaxból le van gyártva a külöböző kivitelekből 200 feletti darab.
Konkretan ez megy minden amerikai fighter jetnel is, pl ez a jelenlegi program az F-35-re is (felteve, hogy egyszer valoban eleri a normalis gyartast meg harckeszultseget)...
 
K

kamm

Guest
Nem vitatom hogy a eredményényszer hatalmas , fel kell mutatni vmit és a project nem bukhat el!De nem úgy kellene elkezdeni a gyártást hogy hogy minden ki van javítva és rendben van? Szerintem legalábbis!
Nagyon keves iparagban mukodik ilyesmi. Esetleg egy cementgyarban, vagy kohokban, meg mondjuk a vendeglatasban. :cool: Meg a mai, teljesen robotizalt autogyarak is hetekig tesztuzemben nyomjak, amikor atallnak egy uj modellre, majd utana is folyamatosan igazitanak futoszalagon...