Volt egy makett, techdemó, lövészettel, stb. Sok elem meglévô technológia benne. Újabb elemek, pl. APS sokàig faragva, tesztelve, fejlesztve. Aztàn alig csak egy ausztràl tender, amire prototípusok épültek és pàr eltérô rendszer összehangolàsàn kívül az eddig amúgy is meglévô és reklàmozott, tesztelt, beépített, összehangolt rendszeren felül irtózatos eltérés nincs ehhez tenderhez képest. Lynx KF41. Olyan tapasztalatanyag volt tehàt az önàlló részleges és teljes kísérleti példànyok, illetve a figyelj, kifogàstalanul mûködni kényszerûen kénytelen ausztràl protók àltal, hogy azért felvetôdik, hogy mi nem kerek azon a nyomorult tényen felül, hogy tükrözték a tornyot az ausztràlhoz képest és így szopó a sofôr búvónyílàs fedele? Mert itt màr elteltek az évek amit te most elôlegeznél nekik nagy kedéllyel, de az a helyzet a valósàgban, hogy màr jó ideje kötbérezôs a történet. Mire ez az optimizmus -44 db protón túli, csak mondjuk elôszériàs darabnàl, amikor màr 46 kurvàra mûködônek kellene itt lennie aminek a hiànyàban konkrétan àll a teljes haderôszervezeti kialakítàs és egységek összekovàcsolàsa, aminek a csúszàsàval egyre messzebbre kerülnek a speciàlis verziók kialakítàsai amikbek az ilyen szintû csúszàsai ettôl a brigàdtól ennek a csúszàsai utàn vàrhatók ezàltal? Ezek lennének a szàrazföldi honvédelmünk központi gépei, optimizmussal mennyire làtod behelyettesíthetônek?Nem mehet másként, Ki már csak olyan termék kerülhet a kereskedelembe, ami kompletten kész, tökéletes. Önmagában a képletes rajzasztalon nem elég megrajzolni valamit. Az legyártva, nagyon sok mindenben nem az lesz, mint amit megálmodtak, mert egy rakás mindenféle probléma előjön. Ezeket helyre kell hozni. Ez idő. Tesztüzemről jut eszembe, egy régi történet. Amikor az Opelnél dolgoztam, a hengerfejgyár indulásakor, hetekig, de lehet hónapokig, napi szinten, kamionos konténerekben ment hulladékba, a legyártott aluminium blokkos hengerfej. Mert tesztüzem volt, nem éles gyártás. Lehet hogy a zöme jó volt, de akkor is kidobták. Mert az nem mehetett kereskedelmi forgalomba, vagy az új gyártású motorokba. Eladták hulladék fémnek az Alcufernek. Ahol aztán a helyi élelmes Alcufer főnök, felfogadott cigányokkal verette ki a szelepeket, a hengerfejekből. Ami Úgy már akkor színesfém lett egyből, a szelepek nélküli alu hengerfej blokk.
Tehát Lynx terén ne várjatok idén sokat. Jövőre indul inkább majd az erősebb menet, itthon. Elvileg a németeknek viszont szállítaniuk kellene az általuk készített harcjárműveket. Na erről nem tudunk, hogy mikor, hol, mennyit.