A Zrínyi mèdia mièrt nem tud ilyet?![]()
Mert közalkalmazottak, vagy mi.
Szarnak bele, nem teljesítményre fizetik őket.
A Zrínyi mèdia mièrt nem tud ilyet?![]()
Na majd január 1-tolMert közalkalmazottak, vagy mi.
Szarnak bele, nem teljesítményre fizetik őket.
Mert nem kell versenyezniük senkivel és piaci verseny nélkü a minőség a béka segge alatt kullog (lásd MÁV).Jaj.
Eddig a legèrtelmesebb, informatívabb magyar cikk amit olvastam.
A Zrínyi mèdia mièrt nem tud ilyet?![]()
De gondolom erőnlètin a futást nem sètálod vègig.Mert nem kell versenyezniük senkivel és piaci verseny nélkü a minőség a béka segge alatt kullog (lásd MÁV).
Kerekesszékes gátfutásban indulok.De gondolom erőnlètin a futást nem sètálod vègig.
Nem erre hozta a pèldát Pogány.Csak összességében nem érte meg a sok beleölt erőforrást figyelembe véve.
Hat talan mert ott nincsenek ujsagirok...?Jaj.
Eddig a legèrtelmesebb, informatívabb magyar cikk amit olvastam.
A Zrínyi mèdia mièrt nem tud ilyet?![]()
"A tempóról csak a lánctalpakra szerelt gumipogácsák keltette rezonanciából lehet következtetni, ami a gyorsulással egyre elviselhetetlenebb, szinte az agyam belsejében zúg a hangja."
Az ángliusok a rezonancia miatt speckó üléseket használnak az ajax-ban, meg zajszűrő fejhallgatókat."A tempóról csak a lánctalpakra szerelt gumipogácsák keltette rezonanciából lehet következtetni, ami a gyorsulással egyre elviselhetetlenebb, szinte az agyam belsejében zúg a hangja."![]()
![]()
Padlógáznál a BMP is nagyon hangos volt."A tempóról csak a lánctalpakra szerelt gumipogácsák keltette rezonanciából lehet következtetni, ami a gyorsulással egyre elviselhetetlenebb, szinte az agyam belsejében zúg a hangja."![]()
![]()
egy 7-8 M €-s, űrtechnikának kikiáltott IFV-től azért többet várnék...Padlógáznál a BMP is nagyon hangos volt.![]()
vagy a desszant hallásvédőt kap. a kezszem meg amúgy is fülesbe van.egy 7-8 M €-s, űrtechnikának kikiáltott IFV-től azért többet várnék...
Vajon itt is lesz-e sebesség-korlátozás bevezetve, vagy pedig presztízsokból inkább eltusolják?
a menetzajt kifogásólta az újságíró. amit a lánctalp gumibetétei okoznak. kell a hallásvédő a a desszantnak nagy sebességnél ha ez zavaró amúgy is szükséges a rádiós hallásvédő ennek alapnak kell lennie a lynx desszantjának.Szerintem a láncfeszítővel lehetne szabályozni a lánc rezgését, szerintem egyelőre lazán tartják hogy ne kopjon annyira.
Mivel ez nem egyedi probléma, lehet hogy nem lehet fém lámctalpat nagyon csendeset gyártani. Egyébként nem tudom, hogy a mennyi ebben az újságírói túlzás.egy 7-8 M €-s, űrtechnikának kikiáltott IFV-től azért többet várnék...
Vajon itt is lesz-e sebesség-korlátozás bevezetve, vagy pedig presztízsokból inkább eltusolják?
Az újságírás felületes. Nem hiszitek? Akkor felteszek egy kérdést: aszfalton (betonon) vagy földúton volt elviselhetetlen a rezonancia?"A tempóról csak a lánctalpakra szerelt gumipogácsák keltette rezonanciából lehet következtetni, ami a gyorsulással egyre elviselhetetlenebb, szinte az agyam belsejében zúg a hangja."![]()
![]()
Rezonancia, vagy hang? Vagy a rezonancia keltette hang, vagy a hang keltette rezonancia, vagy egyéb. A btr sem egy Rolls Roys csendességű belülről, a pszh sem volt az emlékeim szerint. Pedig egyik sem lánctalpas. Ráadásul télen hideg nyáron meleg, és még tudok monadni pár dolgot amitől az élet császára autós ujságíró biztos kiakadna.Az újságírás felületes. Nem hiszitek? Akkor felteszek egy kérdést: aszfalton (betonon) vagy földúton volt elviselhetetlen a rezonancia?
Rezonancia, vagy hang? Vagy a rezonancia keltette hang, vagy a hang keltette rezonancia, vagy egyéb. A btr sem egy Rolls Roys csendességű belülről, a pszh sem volt az emlékeim szerint. Pedig egyik sem lánctalpas. Ráadásul télen hideg nyáron meleg, és még tudok monadni pár dolgot amitől az élet császára autós ujságíró biztos kiakadna.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..