Baromira más a klíma, ezért nem érdemes mindig a búrokkal jönni. Az egy félsivatag, szavanna: szinte mindig szilárd a talaj.
Európában simán lehet sártenger (raszputyica), szóval kellenek a lánctalpasok, pláne bizonyos tömeg felett.
A hagyományos fémlánctalp hátrányait nagy részt megoldja a kompozit lánctalp - már a Lynxre is elérhető.
![6f5e5135d078c5311a04be900faa532a.jpg](https://i.pinimg.com/originals/6f/5e/51/6f5e5135d078c5311a04be900faa532a.jpg)
![1385363_217028238466916_1986616499_n.jpg](https://dickens2015.files.wordpress.com/2016/03/1385363_217028238466916_1986616499_n.jpg?w=768)
Közhiedelemmel ellentétben Angola már nem annyira száraz szavanna.Talajviszonyok meglehetősen változatosak,akkoriban utak lényegében nem voltak.A növényzet fás szavanna,illetve un időszakos esőerdő (indiai nevén dzsungel).Búr gépesitett portyák egészen a zairei határig elhatoltak,ahol konkrétan az esőerdők kezdődnek....Nagyon megtévesztő,hogy sok kép Észak Namibiábol van a háborúbol,ami a száraz bozótos szavanna növényzetű.Viszont ott meg a vendégmarasztaló lágy homokos talaj volt kemény probléma.
Másrészt pl a Patria XP finn.......Európai jármű,europai viszonyokra tervezve.
Még mindig nem érted a hadműveleti terület/rendelkezésre álló csapaterő hadműveleti-harcászati viszonyait.Búrok egyáltalán nem a terepviszonyok miatt épitettek ki kerekes haderőt (még kerekes tankkal is kisérleteztek),hanem hadműveleti tér/rendelkezésre álló csapaterő miatt.No meg a korlátozott erőforrások miatt.Mindkét probléma nálunk is fentáll.A léptékeink ugyan kisebbek,de a problémáink ugyanazok.