Fogalmam sincs. Már nagyon ritkán nyitom meg a fórumot, csak szembe jött ez a kép és gondoltam bedobom nektek, mert ahogy láttam ez még nem volt, meg szebb látvány, mintha BTR-eket vinneHova lett a személykocsi?
A két üres pőrekocsira miért lehet szükség?Hova lett a személykocsi?
Csak tipp, de lehet azért, hogy növeljék a fékezőerejét a szerelvénynek. A tömeg és fékerő aránya javul így.A két üres pőrekocsira miért lehet szükség?
Mennyi lehet már az átadott mennyiség? Van 20 db egyáltalán?
A két üres pőrekocsira miért lehet szükség?
Azzzigen! Ebből mennyi hazai???Saccra, lassan 40 felé közeledhetünk.
Szerintem kicsit fölé lőttél kb 20-30 között lehet valahol a valós szám.Saccra, lassan 40 felé közeledhetünk.
Nincs 40dbSaccra, lassan 40 felé közeledhetünk.
Ami már hazai gyártás és nem exportból jön, azt már nem kell "vámolni"?Nincs 40db
Szerintem kicsit fölé lőttél kb 20-30 között lehet valahol a valós szám.
Ami már hazai gyártás és nem exportból jön, azt már nem kell "vámolni"?
Azt nem kell, max annyit kell meg nezni hogy ha olyan alkatresz vagy lenyegi elem kerult hozza kulfoldrol rendelni ami viszint vamolason esett at es az hogy be epitesre kerult-e errol van aki elfogad siman egy papirt hogy “igen beszerelesre kerult” vagy a masik veglet akit utaltak (en) le szemleziAmi már hazai gyártás és nem exportból jön, azt már nem kell "vámolni"?
nem feltetlen attol fugg a megrendelo mit valaszt hol fizeti meg a vamot ha a gyar beszallito/megrendelo donthet ugy hogy a termeket a szallitando orszagban fizeti meg egyeb mas teher mellett amit viszont nem epit bele az arba vagy forditva lehet ezt olyan szepen csurni csavarni hogy az mar maga a muveszet.EU országból ha jön vmi, az nem vámköteles, szerintem. Tehát a német gyártású harcjárművek sem. de ezt kávé pontosabban megmondja.
Ezért tettem idézőjelbe, mert nem tudom hogy NAV-nak mi a feladata ilyenkor. Arra emlékszem, hogy amikor külföldről hozták a kész harcjárműveket, akkor volt valami dolguk vele.EU országból ha jön vmi, az nem vámköteles, szerintem. Tehát a német gyártású harcjárművek sem. de ezt kávé pontosabban megmondja.
En azt mondom vam ele kell allitani valamilyen formaban mert ellenoroznin is kell hogy a lenyegi meg munkalas azaz ossze szereles itt tortent minden feltuntetett exportalt erzekeny minositesu eleme be epitesre kerult e stb stb de kerdes higy itt a ceg es az allam hogy egyezett meg mert pl en vamoltam gyarbol mas jarmuveket aminek a gyartasi tempoja megegyezett a lynx- vel es ott kesz voltak mondjuk 20db al es egyszerre egy nap meg csinaltam le ellenoriztem es mehet az utjara ilyet is eltudok kepzelni.Ezért tettem idézőjelbe, mert nem tudom hogy NAV-nak mi a feladata ilyenkor. Arra emlékszem, hogy amikor külföldről hozták a kész harcjárműveket, akkor volt valami dolguk vele.
Ha jól emlékszem, vasúti felsővezetéktől minimum 2 méter védőtávolságot kell tartani. A többinek meg utána kell nézni és ki lehet számolni.Legalább vasúti szállításhoz nem kell leszerelni a RCWS-t...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..