Ráadásul nemcsak a fajlagos talajnyomás számít, hanem ahogy egy hídhoz ér a hk., azonnal belép a híd max teherbírásának korlátja is (ezért van sok híd előtt egy tábla, ami ugye nem a talajnyomást hanem a max súlyt korlátozza). Ha csak 40 t-ra van méretezve akkor nem segít ha kicsi a láncos fajlagos talajnyomása, leszakad az ennél jelentősen nehezebb jármű alatt ...
Hát, nem akarok okoskodni,de nem sok olyan hidunk van, ahol max 1 nyerges szerelvény hajthat át egyszerre,ami 42 tonna,hanem folyamatos a forgalom,akár tele lehet a híd,felüljáró megrakott billencsekkel,szóval a főúti hidak pipa,a lepkefing kanálisokon,pocsojákon meg legfeljebb egyesével mennek át,súlyos esetben aládúcolják,vagy elöl megy 1 tolólapos,és tol bele annyi földet a partról,hogy át bírjanak kelni,vagy simán áthajtanak a vízen.