A kulcs szerintem a festésen van! Ott megy a dilemma! Nagy a felelőség!Mit szerelnek ezen még másfél-két évig!?!
A fotók alapján majdnem kész...

A kulcs szerintem a festésen van! Ott megy a dilemma! Nagy a felelőség!Mit szerelnek ezen még másfél-két évig!?!
A fotók alapján majdnem kész...

Hát ronda ne legyen! Az A4-esek festése nem a legjobb - a Gidráné már jobb lett...A kulcs szerintem a festésen van! Ott megy a dilemma! Nagy a felelőség!![]()

Legyen a libafos zöld azt elrontani nem lehet!Hát ronda ne legyen! Az A4-esek festése nem a legjobb - a Gidráné már jobb lett...![]()

A fotók alapján az már megvan, szóval tavasszal küldhetik is őket!Legyen a libafos zöld azt elrontani nem lehet!![]()

Bár ilyen egyszerű lenne! Én arra leszek kíváncsi, hogy fogják őket szállítani! Mármint havonta pár db vagy egyben?!A fotók alapján az már megvan, szóval tavasszal küldhetik is őket!![]()

A fotó alapján legalább 4-5 db készül párhuzamosan - de lehet akár 8-10 is. Szerintem 4-5 részletben jönnek.Bár ilyen egyszerű lenne! Én arra leszek kíváncsi, hogy fogják őket szállítani! Mármint havonta pár db vagy egyben?!![]()
Remélem pár db havonta és akkor nem tud 'véletlen' kisiklani a vonat valahol a pusztában félúton ami hozza őket.Bár ilyen egyszerű lenne! Én arra leszek kíváncsi, hogy fogják őket szállítani! Mármint havonta pár db vagy egyben?!![]()
Illetve tud ha a pár db vonatozik de nem fejeződött le barátságosan a páncéloserőnk.Remélem pár db havonta és akkor nem tud 'véletlen' kisiklani a vonat valahol a pusztában félúton ami hozza őket.
Biztos kötnek rá biztosítást - ne aggódj!Remélem pár db havonta és akkor nem tud 'véletlen' kisiklani a vonat valahol a pusztában félúton ami hozza őket.

Szerintem itt @Pogány nem feltétlen szó szerint erre gondol!Biztos kötnek rá biztosítást - ne aggódj!
Többet ér darabja mint 20 Ferrari, biztosítás nélkül el sem indulnak a gyárból...
Valószínűleg a szerződés is úgy szól, hogy Tatán kell őket átadni, a vonatról is gyári személyzet szedi le.

Ki a fenét érdekel a bitosítás ha a gépek egy völgy mélyébe gyűrődnek, x ügynök és országa meg elégedetten dörzsöli a tenyerét? Évek mire pótolnánk.Biztos kötnek rá biztosítást - ne aggódj!
Többet ér darabja mint 20 Ferrari, biztosítás nélkül el sem indulnak a gyárból...
44 Leopardtól biztos fél-Európa összeszarta magát - szerintem már most ott kuporog 20 ország titkosszolgálata a sínek mellett a távgyújtót szorongatva...Ki a fenét érdekel a bitosítás ha a gépek egy völgy mélyébe gyűrődnek, x ügynök és országa meg elégedetten dörzsöli a tenyerét? Évek mire pótolnánk.

A románok átfestették a nemzeti zászlajukat piros, fehér, zöldre konkrétan....ez tény nem hallottad?44 Leopardtól biztos fél-Európa összeszarta magát - szerintem már most ott kuporog 20 ország titkosszolgálata a sínek mellett a távgyújtót szorongatva...
Túl tútolod a paranoiát...
Ha egyszerre érkezne, kihagyhatatlan esély lenne az ellenérdekelteknek, hogy tervezzenek vele, megpróbálják. Lásd mennyi idő amíg meglesznek. Ha csak pár évvel is vetnének vissza általa, az már egy kisebb győzelem. Vagy szerinted eszébe sem jut a végtelen erkölcsű világpolitikában ilyen senkinek?44 Leopardtól biztos fél-Európa összeszarta magát - szerintem már most ott kuporog 20 ország titkosszolgálata a sínek mellett a távgyújtót szorongatva...![]()
Ez csak az alap, most jön majd a HU változat kialakítása... ki tudja mit kértünk hozzá. RM Strikeshield, milyen RCWS, látott-e már a gyártó olyan APS-t amivel mi kértük stb. Utána pedig egy fél évig biztos fogják tesztelni hogy ez így mind jól működik-e együtt. És persze a kötbér miatt megfelelő időráhagyással dolgoznak, hogy ne legyen olyan csúszás, ami miattuk van. (A Covid az vis major helyzet.) Ahogy a 2A4-eseknél is volt, valószínűleg itt is már több lesz kész akkorra, mint amennyit az első szállításkor átadni kell. A havi 2-4 ütemezés itt is elég valószínűnek tűnik.Mit szerelnek ezen még másfél-két évig!?!
A fotók alapján majdnem kész...
Nagyobb esélye van, hogy ez még a németeké. Náluk folyamatosan csinálják az A7V-ket.Hát esélyes, hogy ezek a milyeink.
Kedves @Pogány ha arra célozgatsz maradnak a T-72-es akkor rossz helyen kopogtatsz!Ha egyszerre érkezne, kihagyhatatlan esély lenne az ellenérdekelteknek, hogy tervezzenek vele, megpróbálják. Lásd mennyi idő amíg meglesznek. Ha csak pár évvel is vetnének vissza általa, az már egy kisebb győzelem. Vagy szerinted eszébe sem jut a végtelen erkölcsű világpolitikában ilyen senkinek?

Arra célozgatok, hogy remélem parádémentesen részletekben csorognak be a Leók, nem hagyva esélyt sem arra, hogy tömegben megmerényeljék őket.Kedves @Pogány ha arra célozgatsz maradnak a T-72-es akkor rossz helyen kopogtatsz!![]()
El sem hiszem hogy ilyen konteókra komolyan válaszolok, de megpróbálom...Ha egyszerre érkezne, kihagyhatatlan esély lenne az ellenérdekelteknek, hogy tervezzenek vele, megpróbálják. Lásd mennyi idő amíg meglesznek. Ha csak pár évvel is vetnének vissza általa, az már egy kisebb győzelem. Vagy szerinted eszébe sem jut a végtelen erkölcsű világpolitikában ilyen senkinek?

Híd, völgy, mélység. Hmmm. Ezek szerint fel kellene oszlatunk az elhárítást végző szakosztályainkat, fasznak konteóznak, hogy bárkinek célja lehet a súlytalan országunkkal szemben aminek súlyt adna ha lenne modern haderje, szóval miért is gatolná ezt bárki? Sosem volt a történelemben sehol ilyen.El sem hiszem hogy ilyen konteókra komolyan válaszolok, de meg próbálom...
Túl értékeled Magyarország világpolitikai szerepét, ami kb. nulla. Senkinek nem ér annyit a diplomáciai balhé, hogy pár hónappal vagy legrosszabb esetben 1-2 évvel csússzon 44 darab "semmire nem elég" Leopard2 beérkezése.
Ha kisiklik a vonat és leborulnak a Leok, akkor műszaki mentéssel talpra állítják őket és max. pár hónapos javítással már is működnek. Az egész kármű "tömör" acél: kb. a tetéjén meg a toronyban lévő optika meg elektronika tudna megsérülni ha fejre állnak.
Több kilométer hosszan kellene sok tonna robba anyaggal végig rakni a síneket hogy tényleg az egész szállítmány tönkre menjen. Mindezt észrevétlenül olyan vasút vonalakon ahol naponta a több tucat vonat közlekedik...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..