Forrás
Teljesen lényegtelen, hogy milyen lehetséges opciók vannak a CV90-ben. A kiírás is lvl 5-öt kért, és a szállított CV-90-es variánsok is azt tudták.
A CV-90 a legproblémásabb konstrukciós szempontból. Ugyanis csak abból tudnak dolgozni, amilyen paramétereket annak idején a svédek megálmodtak neki. Ha elkezdenek tömeget növelni a védelemben, azt nem fogja a váz/futómű/hajtómű bírni. Tehát lehet, hogy fel lehet páncélozni lvl6-ra is, de annak az lesz az ára, hogy máshonnan kell védelmet lebontani.
A Lynx ebből a szempontból előnyben van. Mert ott eleve a szerkezeti elemeket egy hombár méretű valamire tervezték. Nem lennék különben meglepődve, ha a Lynx menet közben kapna egy pici zsugorítást (köbméterre). Egy kicsit innen, egy kicsit onnan.
Azt könnyebb megszervezni, mint a bővítést.