Közös kiképzési központ szintén faszság, a csehekkel együtt lenne értelme mert azonos a Gripen, de így is szükség lenne a svédre mert nekik sincs légterük. Persze saját repülőipar van, ezért eröltetik a 3. világbelieknek gyártott gépet.. Hasonló mint a M345-os..
Igen 2-3 szuperszonikus századnál talán lenne létjogosultsága egy 4-8 gépes ilyen kategóriának, bár ez is kétséges. Ha a fideszes emberke cégéből kell venni akkor az azonos kiképzési feladatra alkalmazható, de jóval potensebb L-159 (sőt volt egy izraeli-cseh terv az FA-259 Striker ...amely térségünkben bár légtérrendészetre nem alkalmas de csapásmérőnek. És akkor arról lehetne menni tovább Gripenesnek, vagy maradnak csapásmérők. A lézerbomba, butabomba, a légiharc rakéta megvan.
Azért vagyok ellene az egésznek, mert felesleges pénzkidobás és erőforrást von el a légierőtől, annak is a nagysebességű komponensétől.
A Gripen programot kell folytatni, ha már nálunk lesznek a gépek 26-tól, akkor modernizálni kell, vagy becserélni E-re stb. Kell másra is a pénz. De még akkor is jobban járunk, ha fegyverzetet veszünk az árából a JAS-39-hez.. Egyébként a 14 géphez max 4 személyzet kell gépente, tehát a jelenelgi képzési rendszer tapasztalatait is figyelembe véve évi max 6 pilóta + az oktatók repülnének. A többi amit megírtam griffről letiltottnak, vagy szállítókra átképzendőnek csak a repült idők miatt marhaság..
A csehek az évtized üzletének nevezték, mert a magyarok feltőkésítették az egyébként nem nyereséges gyárat amely javitásokból, és alkatrészgyártásból élet, és az "aranypakett" maradt a cseheknél, nem lehet elkotyavetyélni a gyárat, mert ez cseh nemzeti kincs, a cseh repülőipar éke. A Boeingot is kivásárolták amikor baszakodni akartak a gyárral..
Igen 2-3 szuperszonikus századnál talán lenne létjogosultsága egy 4-8 gépes ilyen kategóriának, bár ez is kétséges. Ha a fideszes emberke cégéből kell venni akkor az azonos kiképzési feladatra alkalmazható, de jóval potensebb L-159 (sőt volt egy izraeli-cseh terv az FA-259 Striker ...amely térségünkben bár légtérrendészetre nem alkalmas de csapásmérőnek. És akkor arról lehetne menni tovább Gripenesnek, vagy maradnak csapásmérők. A lézerbomba, butabomba, a légiharc rakéta megvan.
Azért vagyok ellene az egésznek, mert felesleges pénzkidobás és erőforrást von el a légierőtől, annak is a nagysebességű komponensétől.
A Gripen programot kell folytatni, ha már nálunk lesznek a gépek 26-tól, akkor modernizálni kell, vagy becserélni E-re stb. Kell másra is a pénz. De még akkor is jobban járunk, ha fegyverzetet veszünk az árából a JAS-39-hez.. Egyébként a 14 géphez max 4 személyzet kell gépente, tehát a jelenelgi képzési rendszer tapasztalatait is figyelembe véve évi max 6 pilóta + az oktatók repülnének. A többi amit megírtam griffről letiltottnak, vagy szállítókra átképzendőnek csak a repült idők miatt marhaság..
A csehek az évtized üzletének nevezték, mert a magyarok feltőkésítették az egyébként nem nyereséges gyárat amely javitásokból, és alkatrészgyártásból élet, és az "aranypakett" maradt a cseheknél, nem lehet elkotyavetyélni a gyárat, mert ez cseh nemzeti kincs, a cseh repülőipar éke. A Boeingot is kivásárolták amikor baszakodni akartak a gyárral..