Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
BARTK99 vajon mit csinal, az elobb szep lassan cammogott el a fejunk folott vagy 6-700 meteren Ausztria fele. Errefele bejonni szoktak kb ketszer ilyen magasan ebbol az iranybol. Flightradar szerint kisse osszevissza tekereg, na de Ausztria felett?
Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24
View flight on Flightradar24www.flightradar24.com
Nekem is feltűnt. Most nézd meg hogy mit csinál...170 csomo, nem siet.
Motva?
Magyar felségjelű katonai repülő sértette meg súlyosan Ausztria légterét
A C–17-es teherszállító gép az előírt 10-11 ezer méter helyett 1000 méteren repült az Attersee fölött, osztrák vadászgépek kísérték ki a légtérből.telex.hu
10 ezer meter helyett ezer meteren repulni eleg durva, plane egy ekkora doggel...
Akkor azt jelenteni kellett volna szerintem.Ha ez ennyire szokatlan manőver volt akkor talán átmeneti műszaki hiba lehetett?
A Telex facebookján érdemes elolvasni a hozzászólásokat. Dőltem a röhögéstől.A Telex-es verzió még nem, de ebben legalább van egy videó is...
Hmmm… utasítás nélkül idegen légtérben így “vagánykodni” öncélúan nagy felelőtlenség.Akkor azt jelenteni kellett volna szerintem.
Tartok tőle, hogy itt egyeseknek lehet, hogy olyan vicces gondolata támadt, hogy nézzék meg a szép osztrák völgyet / hegyet közelebbről.
Hogy miért, azt nem értem.
Persze hogy ilyenkor magyar gep.Hmmm… utasítás nélkül idegen légtérben így “vagánykodni” öncélúan nagy felelőtlenség.
Nem tudom, mi történt és azt sem hogy magyar személyzet volt-e a gépen.
A teljesség igénye nélkül:
1. Utasításra süllyedtek ilyen alacsonyra
2. Valami veszélyhelyzet állt elő
3. Vagánykodás (kicsi az esélye)
Mondjuk az nagyon vicces vagy inkább szánalmas hogy ilyenkor a sajtóban magyar gép szerepel, a kecskeméti repülőnapon meg külön hangsúlyozták hogy csak a felségjel a magyar amúgy NATO gép.
Vak Bottyán apánk (és sokan mások) melle dagadna a büszkeségtől: jól megmutatta a személyzet a kutyaütő labancoknak!Megsértette Ausztria légterét egy magyar felségjelű katonai szállítógép
A C-17-es az Attersee fölött repült el, mindössze ezer méteres magasságban. Az osztrák védelmi minisztérium szerint ez olyan volt, mintha valaki a forgalommal szemben hajtott volna az autópályán.m.hvg.hu
Utólag bármit meg lehet magyarázni. Ha akarják, ezt is megfogják, így vagy úgy.Persze hogy ilyenkor magyar gep.
Mondjuk neztem sokaig a radaron mert olyan fura manovereket csinalt ami nem normalis szerintem. A hangja rendben volt mikor elment kifele, csak lassu volt es alacsonyan szallt, nalunk meg alacsonyabban mint az osztrak videon valami 6-700 meteren. Visszafele a tempo mar szokasos volt es a magassag is. Osztrakbol kifele egyenesen jott szoval nem muszaki problema szerintem. Aztan a papai repter folott megint ossze vissza korozott, neha lelassult 100 csomora is. Amit kint muvelt az tobb volt mint fura, mintha komoly muszaki gondja lett volna, de az nem lehetett a mar emlitett dolog miatt. Valahol Mariacel utan forditottak vissza.
Lehet az volt az oka az egésznek,hogy a gép svéd személyzete megtalálta egy korábbi magyar turnus a gépen bespájzolt dugi barack pálinkáját....Vak Bottyán apánk (és sokan mások) melle dagadna a büszkeségtől: jól megmutatta a személyzet a kutyaütő labancoknak!
Utólag bármit meg lehet magyarázni. Ha akarják, ezt is megfogják, így vagy úgy.
Lehet az volt az oka az egésznek,hogy a gép svéd személyzete megtalálta egy korábbi magyar turnus a gépen bespájzolt dugi barack pálinkáját....
Tudom,hidd el amikor sorkatona voltam,még akkor is delíriumban volt a Magyar Honvédség pedig akkor már 9 éve végbement a rendszerváltás.....Tudod te, hogy mekkora probléma volt az alkoholizmus a néphadseregben és még utána is?
A PG-ben is egy csomóan vedeltek munka közben.
A mai Die Presse szerint a gép szabályosan viselkedett mindaddig, amig nem reagàlt a légi felügyelet utasitàsára, hogy emelkedjen a " normális" magassàgba. Az alacsony repkedèst bejelentették ugyan, de annak nem volt làtható értelme. Ezért utasitották, hogy emelkedjen.Mi történhetett?
"Osztrák vadászgépek kísérték ki azt a magyar felségjelű, C–17-es teherszállító NATO-gépet, amely péntek reggel berepülési engedéllyel hatolt be az osztrák légtérbe, ám az előírt 10-11 ezer méteres magasság helyett valamiért 1000 méterre süllyedt le a Felső-Ausztria nyugati részén, a Salzkammergut régióban található Attersee fölött."
Michael Bauer, az osztrák védelmi minisztérium szóvivője azt mondta, ilyen komoly eltérést sosem láttak még az előírt repülési magasságtól; a gépet az incidens után két Eurofighter kísérte ki az ország légteréből. A szóvivő hozzáfűzte: komoly biztonsági kockázatot jelentett, mint mondta, nagyjából egy, az autópályán forgalommal szemben haladó autóhoz hasonlítható. Az esetnek diplomáciai következményei lesznek – tette hozzá."
Diplomáciai botrányt okozott egy magyar gép Ausztriában?
Az előírt 10-11 ezer méteres magasság helyett valamiért 1000 méterre süllyedt le.index.hu
Nincs hír azóta sem, hogy mi volt ez a sétarepülés?
Miért és kik repülték?