Tényleg jófajta klikkesedés látható itt a fórumon helikopter ügyben. Tény, hogy némely "szaktársak" technikai, technológiai vonalon érvelnek, harcértéket számolnak, mások politikai vetületeket elemezgetnek, megint mások a nincs pénz - van pénz szemszögéből közelítik meg a dolgot. A valóság pedig az, hogy mindenkinek igaza van, és senkinek sincs. Egy pilóta, katona, mérnök a legtöbbet ígérő, legjobban fejleszthető, legsokoldalúbb típust preferálja, okkal. A politikus olyan típust szeretne, amit nem potenciális ellenségtől, ellenféltől, állandó bírálattal zsaroló féltől vehetne meg úgy, hogy konfliktushelyzetben is működjön a logisztikai támogatás.. A gazdasági vonalon gondolkodó olyan típust akar, amely kompromisszumos. Ezt is tudja, azt is tudja, ráadásul olcsón, lehetőleg kormánygaranciával, hosszú távú cseresznyemag vagy alma ellentételezéssel.
Na, ha ezeket az igen fontos szempontokat összerakjuk, akkor főhet a fejünk, hogy zsokéink mivel repkedjenek.
Még nem számoltam - ne legyünk naívak - a mindenhol jelenlévő korrupcióval, ami nem kis tétel.
Nem számoltam a NATO és EU-tagsággal, ami szintén szűkíti a kört.
A UH-1 esek és a Mihuk nem egy kategória, de korban nagyjából ugyanazok. Amíg a fentieken rágódtok, addig a feljavított Mihuk lerepülik az ezer órájukat. Az sem holnap lesz....
Na, ha ezeket az igen fontos szempontokat összerakjuk, akkor főhet a fejünk, hogy zsokéink mivel repkedjenek.
Még nem számoltam - ne legyünk naívak - a mindenhol jelenlévő korrupcióval, ami nem kis tétel.
Nem számoltam a NATO és EU-tagsággal, ami szintén szűkíti a kört.
A UH-1 esek és a Mihuk nem egy kategória, de korban nagyjából ugyanazok. Amíg a fentieken rágódtok, addig a feljavított Mihuk lerepülik az ezer órájukat. Az sem holnap lesz....