Hm.Ahoz képest a Szu80PT,igaz nyugati harcelektronikával ellátott változatát javaslom közelebbi vizsgálatra......mintha nem azt irtam volna,hogy használt Mi17ek vételével jobban jártunk volna....1. Most nézem... Ez még lycoming hajtóműves... Gyakorlatilag ős UH-1.
Mondjuk így szopoltak vele rendesen, hogy kiesett a szájukból az amcsi csöcs. Ördögien 60-as évek.
2. Tekintve, hogy nálunk ki lett irtva a repülőgépgyártás az ötvenes évekre, így kicsit sántít a beezeg az irániak hasonlatod.
A mostani kompozit fétisre meg folyton ráb..unk.
Mindazonáltal jártam már egy-két hangárban és a seggemet tudnám a földhöz verdesni, ha legalább azt az infrastrukturális színvonalat el bírnánk érni, ami a szar tehetségtelen oroszoknál sokhelyen megvan. (Pl.: Kazany, Rosztov, meg hasonló helyek). Ehhez képest ( meg ahhoz képest, hogy légierőprioritás van itthon ) gyakorlatilag ránk szakadnak a hangárok... (Nemcsak a gripen + a C-17 létezik )
3. A finn gépek még fiatalok is... Jobban belegondolva 30-35 között vannak a Mil gépeink. ettől függetlenül érnek annyit, mint egy iráni bell.
4. Ha nem az őrjöngésre fordítanád az energiát, akkor megfigyelhetted volna, hogy senki nem állított olyat, hogy az ami szar. Csak neked fétised isteníteni az UH-1, UH-60 vonalat, miközben őrjöngve köpködöd az oroszt. Aztán mikor valaki rávilágít, hogy hát mégsem akkora a különbség, mint ahogy gondolod, akkor meg jön a molnitól tanult durci, meg a de hát nem oroszt vennél.. Meg a további őrjöngés-cunami.
(Amúgy a gazella még meg is érné. A volga meg schevrolet közül meg egyiket se választanám, ha már így előre eldöntötteds hogy mit akarok )
De most komolyan: olvasd már vissza, hogy miket írsz le.
Érvek helyett személyeskedés.Igazi magasröpptű vitához való szinvonal.Gratula, Tapsolóbrigád tapsolhat.Ováció-szégyen....