Nah mivel én gerjesztettem fel ezt a vitát, ami tulajdonképp nem is a takarításról rendetlenségről szólt ezért beteszem az általam kifogásolt képeket hogy visszakanyarodjunk kicsit az kiinduló pntra:
Nah, ez a kép akár Csernobilban is készülhetett volna ha egy kicsit porosabb lenne minden.
Az állványokat már említettem ugye,még a kerekeik se fixálhatók, az állapotuk meg látható milyen. Kábel a földön, botlásveszély, miért nincs kiépítve a vezeték a munkaállomásig 40 év alatt, passz. Műgyanta sehol, aszfalt vagy beton van, így nehezebben portalanítható, tisztán tartható legalább. Legalább közlekedési útvonal vagy mi ki van jelölve, külön poén hogy a targonca azon áll, villák szabadon, ismét botlásveszély.
Szintén az állvány, és ugye ide húzza fel magával a szerszámokat, kábeleket, levegőt, ahelyett hogy fentről a plafon irányából elérhetné azok csatlakoztatását.
Ez meg kész, teljes összevisszaság, Simson motor meg robogó a csarnokban. Valami zsákok gabona, vagy talán olaj elleni mentesítő anyag van benne? Viszont nincs kijelölve mi a céljuk. 40-50 éves villanyszekrények , kábelek.
Aztán a többit nem tudom belinkelni, de igazából felesleges mert nem sok mindenen lehet még fennakadni. A lámpatesteket illene lecserélni már a nagy szipi szupi energiatakarékosság jegyében valami ledesekre, a fabakokon semmi teherbírás jelölés, na meg láttam egy eredeti TUTO lakatot , olyan antik kéket, még a kilencvenes évek közepén veszett ki kb (igaz nekem otthon Verdun lakatom is van ami műxik).
Aki akar nézegessen:
https://harcihelikopter.blog.hu/201...I405yM2ifC1qXn2wA25n4ijtzgQ8JiBJQdREwrUITnbQ#
Nah, ez a kép akár Csernobilban is készülhetett volna ha egy kicsit porosabb lenne minden.
Az állványokat már említettem ugye,még a kerekeik se fixálhatók, az állapotuk meg látható milyen. Kábel a földön, botlásveszély, miért nincs kiépítve a vezeték a munkaállomásig 40 év alatt, passz. Műgyanta sehol, aszfalt vagy beton van, így nehezebben portalanítható, tisztán tartható legalább. Legalább közlekedési útvonal vagy mi ki van jelölve, külön poén hogy a targonca azon áll, villák szabadon, ismét botlásveszély.
Szintén az állvány, és ugye ide húzza fel magával a szerszámokat, kábeleket, levegőt, ahelyett hogy fentről a plafon irányából elérhetné azok csatlakoztatását.
Ez meg kész, teljes összevisszaság, Simson motor meg robogó a csarnokban. Valami zsákok gabona, vagy talán olaj elleni mentesítő anyag van benne? Viszont nincs kijelölve mi a céljuk. 40-50 éves villanyszekrények , kábelek.
Aztán a többit nem tudom belinkelni, de igazából felesleges mert nem sok mindenen lehet még fennakadni. A lámpatesteket illene lecserélni már a nagy szipi szupi energiatakarékosság jegyében valami ledesekre, a fabakokon semmi teherbírás jelölés, na meg láttam egy eredeti TUTO lakatot , olyan antik kéket, még a kilencvenes évek közepén veszett ki kb (igaz nekem otthon Verdun lakatom is van ami műxik).
Aki akar nézegessen:
https://harcihelikopter.blog.hu/201...I405yM2ifC1qXn2wA25n4ijtzgQ8JiBJQdREwrUITnbQ#