[HUN] Mi-24 korszerűsítés

Nem ugyanazt értitek normális üzem alatt. Amiről Te beszélsz, az olyan hely, ahol egy dolgozó beszerel négy csavart (alias: összeszerelő gagyi droid cég. Nagyrészt ilyenek az autógyáraink is.), esetleg raktár. Ott röhögve lehet megvételkor érintésvédelmi vizsgálatot tartani egy akkus csavarbehajtón is.
Amiről Ferkó84 beszél, ott meg alkatrész, előgyártmány gyártás folyik (az ipar igazi arca). ott nincs melléugatás. Ahol fémet (főleg acélt) kell vágni, alakítani, ott nehéz patika rendet tartani. (jártál már vasudvarban zártszelvényért?)
Tele van a net öntödékről, kovácsüzemekről szóló videókkal. Nézzél meg egyet, hogy milyen körülmények vannak ott. És azok is legálisan engedélyek birtokában működnek. segítek:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Itt is gané van, kosz, olaj, reve, meg büdös.

Van igazad, a rendszerváltásig magam is egy ilyen kisebb cégnél dolgoztam, ahol élelmiszeripari gépeket gyártottunk. Majd 96-tól az Opelnél voltam, most egy másik német cégnél dolgozom. Nagy a kontraszt, az első és az utóbbiak között. Mindkettő létezik. Viszont az autógyárak nem csak összeszerelők. Szentgotthárdot tudom, mert ott voltam, konkrétan ott készül a motorblokk, a hajtókar, főtengrely és a komplett hengerfej is. Létezett, ma nem tudom, a fejlesztő részleg is, ahol pilot motorok készültek. Persze említhetném a mostani munkahelyem is, ahol a takarítás 24 órás, egy külső cég folytán. Hétvégén, egy másik cég, a gépeket takarítja. Nem sikerülne a TÜV audit, ha az 5s betartására nem tennének lépéseket, ami persze nem mindig sikerült, de ez az irány. Nem kapnánk megrendelést, ha ez nem így lenne. Nyílván más a helyzet, ahol még nem itt tartanak, de nem autóipari termékeik révén meg tudnak élni. Ismerem, a reggel itallal kezdő dolgozókat, a laza munkafegyelmet, a napi szinten ellopni valamit haza, mentalitást és hozzáállást. 90 előtt ez így működött. Megtapasztaltam.
 
Van igazad, a rendszerváltásig magam is egy ilyen kisebb cégnél dolgoztam, ahol élelmiszeripari gépeket gyártottunk. Majd 96-tól az Opelnél voltam, most egy másik német cégnél dolgozom. Nagy a kontraszt, az első és az utóbbiak között. Mindkettő létezik. Viszont az autógyárak nem csak összeszerelők. Szentgotthárdot tudom, mert ott voltam, konkrétan ott készül a motorblokk, a hajtókar, főtengrely és a komplett hengerfej is. Létezett, ma nem tudom, a fejlesztő részleg is, ahol pilot motorok készültek. Persze említhetném a mostani munkahelyem is, ahol a takarítás 24 órás, egy külső cég folytán. Hétvégén, egy másik cég, a gépeket takarítja. Nem sikerülne a TÜV audit, ha az 5s betartására nem tennének lépéseket, ami persze nem mindig sikerült, de ez az irány. Nem kapnánk megrendelést, ha ez nem így lenne. Nyílván más a helyzet, ahol még nem itt tartanak, de nem autóipari termékeik révén meg tudnak élni. Ismerem, a reggel itallal kezdő dolgozókat, a laza munkafegyelmet, a napi szinten ellopni valamit haza, mentalitást és hozzáállást. 90 előtt ez így működött. Megtapasztaltam.

"Ha nem a cégtől lopok, az olyan, mintha a családomtól lopnék!"
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Van igazad, a rendszerváltásig magam is egy ilyen kisebb cégnél dolgoztam, ahol élelmiszeripari gépeket gyártottunk. Majd 96-tól az Opelnél voltam, most egy másik német cégnél dolgozom. Nagy a kontraszt, az első és az utóbbiak között. Mindkettő létezik. Viszont az autógyárak nem csak összeszerelők. Szentgotthárdot tudom, mert ott voltam, konkrétan ott készül a motorblokk, a hajtókar, főtengrely és a komplett hengerfej is. Létezett, ma nem tudom, a fejlesztő részleg is, ahol pilot motorok készültek. Persze említhetném a mostani munkahelyem is, ahol a takarítás 24 órás, egy külső cég folytán. Hétvégén, egy másik cég, a gépeket takarítja. Nem sikerülne a TÜV audit, ha az 5s betartására nem tennének lépéseket, ami persze nem mindig sikerült, de ez az irány. Nem kapnánk megrendelést, ha ez nem így lenne. Nyílván más a helyzet, ahol még nem itt tartanak, de nem autóipari termékeik révén meg tudnak élni. Ismerem, a reggel itallal kezdő dolgozókat, a laza munkafegyelmet, a napi szinten ellopni valamit haza, mentalitást és hozzáállást. 90 előtt ez így működött. Megtapasztaltam.
Nálatok is van 5s? Meg voltam győződve róla hogy ezeknek a sok sok pár betűs dolognak nagy része csak valami házi szabály nálunk.
 
4299bd679e5fc720e5307a223d5bad24.jpg
Nekem még az nem tiszta hogy miért hagyjuk rohadni a technikát még mindig a szabad ég alatt??? Igy fognak állni a H225ötösök is?? Mert akkor tökömkilesz.... filléres dolog lenne legalább egy qrva fedett beálló.....
 
Igazad van, tényleg két perc.
Minden relativ. Mire ideér a technika akkor kétperc és egy H225 árából kb az összes gép fedett helyen lehetne. Szóval filléres meló a technikához képest, csak baszott igénytelenek némely helyen....ezt nem lehet csinálni a korszerű gépekkel mert a gatyát kifizetjük majd a javításra. Dejavu érzésem van és feláll a cerkám ha arra gondolok hogy a Mig29esek még mindig Kecskeméten rohadnak ponyva nélkül. A világtörténelem No1'. tékozlása ami ott történt. Nem kéne már szintet lépni? Ne legyünk már a cigó vajdautánzat, akinek S600 Merga áll a tyúkszaros putri udvarán. Bammeg :)
 
Nekem tökre bejön az a tengerentúli békeidős megoldás, amikor körben teljesen nyitott, fémoszlopokon lévő sátortetős (az alakjára gondolok, nem az anyagára!) csarnoksor szegélyezi a gurulóutat. A hidegtől nem véd, de hó, eső és tűző nap mégsem éri a technikát.
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
Minden relativ. Mire ideér a technika akkor kétperc és egy H225 árából kb az összes gép fedett helyen lehetne. Szóval filléres meló a technikához képest, csak baszott igénytelenek némely helyen....ezt nem lehet csinálni a korszerű gépekkel mert a gatyát kifizetjük majd a javításra. Dejavu érzésem van és feláll a cerkám ha arra gondolok hogy a Mig29esek még mindig Kecskeméten rohadnak ponyva nélkül. A világtörténelem No1'. tékozlása ami ott történt. Nem kéne már szintet lépni? Ne legyünk már a cigó vajdautánzat, akinek S600 Merga áll a tyúkszaros putri udvarán. Bammeg :)

Szerintem ahogy a svédek megmondták a Gripennél, a osztrákok a légimentőknél, úgy az Airbus is meg fogja mondani, hogy mit kell építeni ahhoz, hogy garantálni tudják az elvárt bevethetőségi arányt...
 
Szerintem ahogy a svédek megmondták a Gripennél, a osztrákok a légimentőknél, úgy az Airbus is meg fogja mondani, hogy mit kell építeni ahhoz, hogy garantálni tudják az elvárt bevethetőségi arányt...
Vagy remélem keményen megvonja a garanciát a tárolási hanyagság esetére..... igy lenne amúgy észszerű, és ha máshogy nem hát kényszerből lenne végre fedezék. Mondom aprópénz ezekhez a beszerzésekhez képest. Egy szigetelt könnyűszerkezetes hangárt fűtéssel, villannyal, csiszolt ipari beton alappal ki lehet hozni max 250.000 m2 áron, és ez nem dömping ár ha 200m2 nézünk per heli az is csak 50 milla gépenként. Mennyi egy ilyen gép?? 30 millió Eur???