Ez már volt, filmforgatásra átalakított Migek.mi a tök?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez már volt, filmforgatásra átalakított Migek.mi a tök?
Én egyetértek Varga Ferenc osztjával (ő a szovjeteket még csak nem is emítette!), meg ezzel a véleménnyel is. Nyilván más már a világ, meg fontos a gesztus is.Mondjuk a mai világban meg lehet előzni egy csomó téves - ijedt bejelentést a 112-nek, ha előre jelzi a honvédség az éjszakai repülés tényét az ezzel járó fokozott hanghatásra figyelmeztetve, és nincs benne semmi megalázkodás.
Egy udvarias gesztusként is felfogható, és csak emeli a reputációt, nem "ellenükben" történik.
Van benne igazság. De nálunk a hozzáállás is elég fura, és már az "átkosban" is az volt. Ha jól emlékszem, még Varga "Tömör" Imre írt le egy olyan történetet, hogy egy libafarm tulajdonosa próbálta az elhullást ráverni az alacsonyan áthúzó vadászgépek okozta "sokkra". Ha van előzetes bejelentés, az ilyen ügyeskedéssel nem kell időt tölteni.Én egyetértek Varga Ferenc osztjával (ő a szovjeteket még csak nem is emítette!), meg ezzel a véleménnyel is. Nyilván más már a világ, meg fontos a gesztus is.
De ebben az esetben talán irányadó lehetne az, hogy ha már modern világ, nyugati világ, NATO, meg demokrácia, akkor nézzük meg, hogy vajon az USA-ban szoktak-e előre enézést kérni az USAF/USN/USMC repülői, ha éjszakai repülést terveznek? Akár otthon, akár más országokban (UK, Németország, Japán...)
A válasz az, hogy nagyon nem.
Nincs min vitatkozni, az általad belinkelt bejegyzésben szereplő évi 44-47 órát nem fogják még alulról sem karcolni.Azt gondoltam hogy az éjszakai óraszámokról fogtok vitatkozni...
Van benne igazság. De nálunk a hozzáállás is elég fura, és már az "átkosban" is az volt. Ha jól emlékszem, még Varga "Tömör" Imre írt le egy olyan történetet, hogy egy libafarm tulajdonosa próbálta az elhullást ráverni az alacsonyan áthúzó vadászgépek okozta "sokkra". Ha van előzetes bejelentés, az ilyen ügyeskedéssel nem kell időt tölteni.
Én örülök, ha szólnak előre, bár látni nyilván nem lehet a gépeket, már hallani is jólesik
Kicsit furán néz ki a kertekből kilógó farok. Nem mindennapi kertidísz.
sztem tumansky r-11Sziasztok! Pár napja a múzeum felé kanyarodtam kocsival, van ott egy hajtómű. Tudja valaki milyen gépé lehet ez?
A Mi-24-nek nagynak tűnik nekem. Biztosan valami vadászgép hajtómű.
Sziasztok! Pár napja a múzeum felé kanyarodtam kocsival, van ott egy hajtómű. Tudja valaki milyen gépé lehet ez?
A Mi-24-nek nagynak tűnik nekem. Biztosan valami vadászgép hajtómű.
sztem tumansky r-11
annak sztem vanegy plusz blokkja a kiömlő előttR-13-300-as.
Nem. Amit te hiányolsz a képről az a forszázskamra a fúvócsővel. Az R-11/13/25 hajtómű család, hasonlóan az R-27/29/35, vagy az R-15-ös hajtóművekhez, két részből állt. Az első a gázturbina a forszázskollektorokig, a második pedig a forszázskamra a fúvócsővel.annak sztem vanegy plusz blokkja a kiömlő előtt