A 23-asokon nem nagyon állítgattunk semmit.Én a te sztoridra emlékszem. Vagy a MiG-23-asról meséltél hasonlót?
Az MF-jeink szinte megegyeztek a sármelléki szovjet M-ekkel (csak itt voltak nálunk a szovjeteknek M-jei, 76-tól elég sokáig, 89-ig. Lacházára már az MLD települt és 86 után le is cserélődött 29-esre) csak a szovjet gépeken eltérésről, amiről tudok, az az R-29-es hajtóművek beállítása volt.
A szovjet gépeken a turbinalapátok hűtőlevegő csatornáját el lehetett zárni és akkor a munkaközeg 100%-ban tolóerőt adott (hasonló megoldás volt az F-14A gépek TF-30P412-es hajtóművein) plusz erre ráadásként a 29-esek RD-33-asaihoz hasonlóan mód volt emelt gázhőjű rezsimre is.
Nálunk, illetve a többi külföldi üzemeltetőnél az MF gépek R-29-esein ezt a rendszert kiiktatták, illetve a hűtőlevegő mindig a lapátokra ment.