Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nagyon úgy néz ki, hogy rajta kívül mindenkit elijesztett a hóesés Tegnap sokkal több infó volt, ma semmi
Nem saját videó. Az interneten találtam.
Ma kevesebb mint 2,5 óra alatt fordult a gép.
Világ szégyene lenne, ha megijednének másfél centi hótól.Tényleg érdekes, hogy leszállt. Ma néztem a Flightradart és du. 3-ig Nagykáta felett kőrözött vagy 8-10 gép, egy Wizz és egy Német járat pedig Wien-Pozsony felé ment tovább.
Világ szégyene lenne, ha megijednének másfél centi hótól.
Szinte még bejáratós.A mai érkező, információink szerint a 332-es oldalszámú Mi-24P harcihelikopter volt. A gépről tudni kell: 1989.12.09-én gyártották/állították üzembe, 340332-es gyári számmal, először az NDK-ban 361-es oldalszámmal repült, majd ezt követően a Luftwaffe-ba kerülve 96+42-es oldalszámot kapott. 1995.07.31-én vonták ki a német hadrendből, ezidáig összesen 366 leszállást, 159 repült órát teljesített, ezt követően 1995-ben érkezett Magyarországra, ahol ezidáig egy percet sem repült... (A történelmi információk Brandt Gyula, Magyar felségjelű Mi-24 harci helikopterek c. könyvéből származnak.)
Forrás lhsn.hu facebook oldala
Nnna felütöttem én is a Mi-24 enciklopédiátMa a 334-es Mi-24-est hozta.
Azért nem gondoltam volna hogy ilyen bejáratós gépeket hagytunk volna szétrohadni.
dede sajnos ismerem , ezeknek a történetét is ismerem csak szembesülni vele mindig borzalmasNa ne már. Ezerszer átvettük, hogy itt mi ment. És akkor ezek a gépek még csak hadrendbe se voltak állítva. Azt ne mond, hogy nem ismered a MiG-29-eseink, vagy a Szu-22-eseink történetét, mert erősen meg fogok lepődni.