[HUN] Mil Mi-24 "Hind"

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 456
18 157
113
Mi lehet az oka, hogy nem repül a 2db Mi-24V ? Ez azért érdekes, lehet tényleg valami alkatrész gond lehet velük? Lehet butaságot kérdezek, de nem vállalt a javító üzem garanciát a gépekre, mintha a többször meghibásodott Mi17-esnél ezt olvastam volna...Az is szomorú, hogy egy internetes portálról derül ki, hogy gyakorlatilag a "jó pénzért" felújított harcihelikoptereink negyede már nem repül, de hasonló a történet az összetört Zlin esetében is, a kétszer is kényszerleszállt Mi 17-esről legalább annyi kommunikáció volt, hogy átvizsgálják, bár a vizsgálat eredményéről ott sem tudni semmit, azért ez a titkolózás már tényleg beteges!

A blogon gyakran a személyes véleményét írja meg a szerző, ami az újságba nem kerülhet be... ;)

Korában volt egy írás egy másik blogon, valami olyanról szólt hogy kevés a karbantartó kapacitás, ezért a Mi-24P és Mi-17 a prioritás. Az emberek egy része már a H145M képzésre vagy nyelvórákra jár, így a maradéknak a 11 gép (6 Mi-24P, 5 Mi-17) repülőképes állapotban tartása is elég megterhelő. Persze lehet hogy ez is csak a "hivatalos verzió", mint az hogy a 101-es Mókus is "csak pihen".

"Összetört Zlin"?
 

Parapitecus

Well-Known Member
2019. március 22.
1 382
1 479
113
A blogon gyakran a személyes véleményét írja meg a szerző, ami az újságba nem kerülhet be... ;)

Korában volt egy írás egy másik blogon, valami olyanról szólt hogy kevés a karbantartó kapacitás, ezért a Mi-24P és Mi-17 a prioritás. Az emberek egy része már a H145M képzésre vagy nyelvórákra jár, így a maradéknak a 11 gép (6 Mi-24P, 5 Mi-17) repülőképes állapotban tartása is elég megterhelő. Persze lehet hogy ez is csak a "hivatalos verzió", mint az hogy a 101-es Mókus is "csak pihen".

"Összetört Zlin"?
Ez érdekes kérdés. Valamikor megtudjuk, hogy mi történt.
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 456
18 157
113
Na meg en soha nem értettem. Ezeknek nem lehet egy kis olcso könnyűszerkezetes taroló epíteni ahova csak ki meg betolnak a helit? Több 100 millas cucc a szabad eg alatt?!

Gondolom most mindenki elmegy szabadságra. Január közepén egy hét alatt majd szétszedik a mobil hangárokat Pápán, utána egy hét alatt összeszerelik Szolnokon és január végén jön az írás a Magyar Nemzetben hogy "mindenki láthatja hogy mindennek van fedett helye és hogy milyen jó a mobil hangár, mert oda lehet vinni ahol szükség van rá. Különben is megmondták, hogy mindennek rendelkezésre fog állni a fedett hely, a megfelelő időben..." :rolleyes:
 

RomperStomper

Active Member
2016. december 4.
134
170
43
A blogon gyakran a személyes véleményét írja meg a szerző, ami az újságba nem kerülhet be... ;)

Korában volt egy írás egy másik blogon, valami olyanról szólt hogy kevés a karbantartó kapacitás, ezért a Mi-24P és Mi-17 a prioritás. Az emberek egy része már a H145M képzésre vagy nyelvórákra jár, így a maradéknak a 11 gép (6 Mi-24P, 5 Mi-17) repülőképes állapotban tartása is elég megterhelő. Persze lehet hogy ez is csak a "hivatalos verzió", mint az hogy a 101-es Mókus is "csak pihen".

"Összetört Zlin"?

Nem Zlin hanem Mókus, elírtam...
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 456
18 157
113
Ha jól emlékszem, a harcihelikopter.blog.hu -n volt egy interjú az egyik illetékes szolnoki tisztel, aki azt nyilatkozta hogy a karbantartó hangárban kapacitásprobléma van, ott kevés az ember, ezért sorban állnak a gépek, így a Mi-24P és a Mi-17 a prioritás. De nem találom sehol ezt az írást. Lehet hogy törölték?
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci and borisz

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
8 270
22 602
113