Ki az ügyfél?Akkor régebben a Gidránra gondoltál, hogy az megy exportra amint a gyár elkezd termelni?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ki az ügyfél?Akkor régebben a Gidránra gondoltál, hogy az megy exportra amint a gyár elkezd termelni?
A Gidránnal kapcsolatosan biztosan vannak exporttervek, de szerintem ha sikerül megállapodni az NMS gyártásáról, ott is lesz ilyen tényező, ahogy minden más gyártókapacitás kiépítésével is vannak.Akkor régebben a Gidránra gondoltál, hogy az megy exportra amint a gyár elkezd termelni?
Emiatt az egyelőre csak ígért 6x6 (vagy 8x8) gyártása nem fog eltolódni?
Ki az ügyfél?
Mi a helyzet drón ügyben?A Gidránnal kapcsolatosan biztosan vannak exporttervek, de szerintem ha sikerül megállapodni az NMS gyártásáról, ott is lesz ilyen tényező, ahogy minden más gyártókapacitás kiépítésével is vannak.
Nem tudom hirtelen, melyik cikkre gondolsz konkrétan, de régebben volt egy kis zavar azzal kapcsolatosan, hogy az NMS-t is gyártjuk-e az Ejder Yalcinnal együtt, illetve azzal is, hogy most akkor mindkettő Gidrán lesz-e vagy két külön név alatt futnak majd a járművek. Ha jól emlékszem, az eredeti bejelentésben csak "Nurol Makina 4x4-es járművek" voltak vagy valami ehhez hasonló nondescript cucc, aztán az első darabok érkezésekor vált csak világossá, hogy első körben még csak az Ejderről van szó.
Nem tudom, nem hiszem.
Szerintem nincs még ügyfél, csak elképzelések vannak arról, hogy kik lehetnek lehetséges ügyfelek. Hivatalosan ezt nem teszik közzé, de úgy tudom, elsősorban V4-országok, régiós NATO-szövetségesek a célpiac, illetve olyan harmadik világbeli országok, amelyek jó viszonyt ápolnak a NATO-val, de nem feltétlen tagok.
Uzbekok 1000 db Tarlont (lokális Yalcin mutáció) fognak gyártani maguknak. Kicsit meglepne, ha még Yorukot is vásárolnának hozzá.Lehet, hogy Üzbegisztán, de nem volt hír.
Azt hiszem, hogy amikor bejelentették a Gidránt akkor írtad, hogy a Kaposvári gyár egyből fog exportra is termelniNem tudom hirtelen, melyik cikkre gondolsz konkrétan,
Szlovákoknál meg talán a Cseheknél is esélyes szerintem.A Gidrán nem véletlenül haknizott idén a szlovákoknál.
A Nurol menedzsere nemrégiben említette a védelmi magazin élő adásában. Az emberek azt mondták, hogy klón volt a tervezési különbség miatt, de a cég tisztviselője szerint ez része az üzletnek, így az uz auto cégnek jogában áll változtatni, amennyiben viselik a gyártás során a következményeket. Senki sem tudta megérteni, miért mentek ilyen gagyi kivitelezéshez.Uzbekok 1000 db Tarlont (lokális Yalcin mutáció) fognak gyártani maguknak. Kicsit meglepne, ha még Yorukot is vásárolnának hozzá.
Hát, elvileg folynak tárgyalások az IAI-val, gondolom a Heron az érdekes, illetve a HT Divisionnél valami olyasmit mondtak, hogy a Vestel Karayel szeretnék, hogy érdekelje a haderőfejlesztésért felelős döntéshozókat, de hogy mennyire érdekli őket ténylegesen, azt nem tudom.Mi a helyzet drón ügyben?
Cseheknél megkerulhetetlen feltétel a Tatra alváz és azon pedig a Gidrán súlycsoportjában ki van fejlesztve a Patriot II.Szlovákoknál meg talán a Cseheknél is esélyes szerintem.
Ezek miatt nem mondtam biztosraCseheknél megkerulhetetlen feltétel a Tatra alváz és azon pedig a Gidrán súlycsoportjában ki van fejlesztve a Patriot II.
6x6-ról szó nem volt....Emiatt az egyelőre csak ígért 6x6 (vagy 8x8) gyártása nem fog eltolódni?
Külön van a kettő teljesen. Külön csarnok is meg külön cég is.Emiatt az egyelőre csak ígért 6x6 (vagy 8x8) gyártása nem fog eltolódni?
Hoppá! Most te valamit tudsz és megtudtuk tőled! Eddig az volt a kommunikáció, hogy Kaposvár és összefüggésben a már meglévő Heros-al és ez egy történet. Tehát a RM+NM 4x4 és az új RM 8x8 két külön történet lesz jogilag és telephelyileg is? Az összes román, szlovák és ukrán olvasónk és az RM konkurenciájának időnként ránk néző megbízottjai is tűkön ülnek!Külön van a kettő teljesen. Külön csarnok is meg külön cég is.
Telephely egy lesz evileg de jogilag az RM 8x8 az RM hungary mint a lynx míg amiben a törökök patája benne van az HT division. Csarnok biztos nem egy lesz.Hoppá! Most te valamit tudsz és megtudtuk tőled! Eddig az volt a kommunikáció, hogy Kaposvár és összefüggésben a már meglévő Heros-al és ez egy történet. Tehát a RM+NM 4x4 és az új RM 8x8 két külön történet lesz jogilag és telephelyileg is? Az összes román, szlovák és ukrán olvasónk és az RM konkurenciájának időnként ránk néző megbízottjai is tűkön ülnek!
ps. Ez három gyárat jelent, egyet Zalaegerszegen, kettőt Kaposváron. Nem túltervezett ez? Magyarországnak én egyetelen gyártó/összeszerelő üzemet tartottam volna reálisnak több partnerrel/portfólióval.
Hát a 8x8 az inkább egyszeri megrendelés, mint a Lynx, míg a két 4x4 sokkal tovább futhat ezeknél, hacsak nem történik külföldi megrendelés a Hiúzra vagy az új 8x8-ra, amiből mi is részesülünk! Páncélozott 4x4 mindig kell, míg komoly költségű, dandárszintű megrendelés egyedi történet a mi szintünkön. Szerintem.Telephely egy lesz evileg de jogilag az RM 8x8 az RM hungary mint a lynx míg amiben a törökök patája benne van az HT division. Csarnok biztos nem egy lesz.
Illetve a prototípust ígért 2023 az RM a 8x8-ból abból nem lesz semmiféle gyártás 26-nál előbb szerintem szóval az NMS-ek és Gidránok hazai gyártása nemigen fog ütközni sehogy sem.
Igen csak az volt a kérdés korábban, hogy a 8x8 gyártása milyen befolyással van a többi eszközre. A válasz, hogy külön projekt és időben is bőven el van tolva a kettő szóval nincsen rá befolyással.Hát a 8x8 az inkább egyszeri megrendelés, mint a Lynx, míg a két 4x4 sokkal tovább futhat ezeknél, hacsak nem történik külföldi megrendelés a Hiúzra vagy az új 8x8-ra, amiből mi is részesülünk! Páncélozott 4x4 mindig kell, míg komoly költségű, dandárszintű megrendelés egyedi történet a mi szintünkön. Szerintem.
Jobban járnánk, ha ez a 8x8 Zalaegerszegre kerülne, legalább lenne jövője annak a gyáregységnek! Igazából mindennek oda kellene kerülnie.Igen csak az volt a kérdés korábban, hogy a 8x8 gyártása milyen befolyással van a többi eszközre. A válasz, hogy külön projekt és időben is bőven el van tolva a kettő szóval nincsen rá befolyással.
Szerintem nem lesz független Egerszegtől a dolog az biztos.Jobban járnánk, ha ez a 8x8 Zalaegerszegre kerülne, legalább lenne jövője annak a gyáregységnek! Igazából mindennek oda kellene kerülnie.