Nem, nem látok jövőbe, ezért kérdeztem. A koronás addig meg meg is oldódhat ha lesz elég szuri, meg ember aki be akarja magát oltatni. Ha nincs mit csinálj, akkor kötekedni kell vagy mi?Jövőbe látsz? A koronás dolgok miatt bármi is lehet.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem, nem látok jövőbe, ezért kérdeztem. A koronás addig meg meg is oldódhat ha lesz elég szuri, meg ember aki be akarja magát oltatni. Ha nincs mit csinálj, akkor kötekedni kell vagy mi?Jövőbe látsz? A koronás dolgok miatt bármi is lehet.
Ha nincs mit csinálj, akkor kötekedni kell vagy mi?
Normális vagy? Be kellene venni a gyógyszered, mielőtt ilyet posztolsz. Olvasd el a hozzászólásomat, miután kijózanodtál, de az is lehet, hogy félreértetted.Nem, nem látok jövőbe, ezért kérdeztem. A koronás addig meg meg is oldódhat ha lesz elég szuri, meg ember aki be akarja magát oltatni. Ha nincs mit csinálj, akkor kötekedni kell vagy mi?
A KMW festés:
A török festés:
A KMW festés nekem jobban tetszik.Most hogy így egymás mellé tetted a kettőt, ez így olyan mint amikor egy képszerkesztőben dolgozol és az egyik oldalon ott van a nyers kép ahogy a "gépből kijött", a másik oldalon pedig ott a szerkesztett kép, ahol már állítottál a Színezet/telítettség stb. korrekciókon.
Na majd élőben, ha egymás mellett látjuk őket, akkor kiderül, mekkora a színeltérés valójában.
A következő 40 Gidrán/Yalcin érkezése mikorra várható?
Ez igencsak a valós szín. A honvédelmi minisztérium videóin is a valós színeket láthatjuk.
Szerintem tévedsz. Ez a kép a Leokkal a kora reggeli órákban készült, amikor még mások a fényviszonyok. Keress olyan képeket, ami fényes nappal és napsütésben készült, nagyjából az a való. Mint pl. az átadási ceremónián. Esetleg itt:Amúgy minél több Nurol makinás fotót látok, annál inkább azt gondolom, hogy a honvédelem.hu-n valami kurva elbaszott filtert tesznek a képekre mert azokon ami itt okkersárgás ott kb narancsos.
Ezen a képen szerintem nincs fent az a filter egyből nem olyan világítós a leo-k világos foltja.
A két camo képen az a hiba, hogy a Gidránon okkeresebb, mélyebb a sárga, míg a Leo-n egészen világos.Nem ugyanazok a színek!
A KMW festés:
A török festés:
A Leók festésének hivatalos szinkódjait (RAL) pontosan ismerjük.A két camo képen az a hiba, hogy a Gidránon okkeresebb, mélyebb a sárga, míg a Leo-n egészen világos.
Teljesen jogos, annyival kiegészítve, hogy ha majd egymás mellett parkol egy Leo és egy Gidrán, az lesz az igaz.El kellene gyalogolni valakinek élőben is megnézni, mert azért így csak mindenféle kijelzőn keresztül látjuk és megy a vita, az még sosem a valós színt mutatja.
És neki hinnénk???El kellene gyalogolni valakinek élőben is megnézni, mert azért így csak mindenféle kijelzőn keresztül látjuk és megy a vita, az még sosem a valós színt mutatja.
A héten kimegyek Tatára és lesátorozok valahol, hogy bizonyítékom legyen.És neki hinnénk???
Klassz ez a teszt, csak hiányzik belőle a jó mély sár!Törökország az elmúlt évtizedben hatalmas ugrást hajtott végre a védelmi iparát tekintve, nemcsak kibocsátásban, hanem a minőség tekintetében is. Ezért van az, hogy mostanában elég magabiztosan vállalja fel azokat a nem ritkán fegyveres konfliktusokat is, melyek támogatni képesek a török kormányzat stratégiai céljait. Nálam egyértelmű, hogy a minőséghez hozzátartozik a biztonságosság, pl. az NMS-nél a bent ülők védelmének foka is. A török fejlesztések húzóereje évtizedek óta a PKK-val vívott partizánharc volt, de ma már komoly tapasztalataik vannak nemzetközi hadszínterekről is. Ennnek okán mára ott tartanak, hogy már nem csak a fondorlat, és leleményesség jelenti a legfőbb kihívást a fejlesztésekben, hanem megjelent a komolyabb tűzerő és technika is újabb kihívásként. Ráadásul ezek a fejlesztések nem szimulált vagy lőgyakorlatokon szerzett tapasztalatokra, hanem valós, különböző hadszíntereken megismert tényleges tapasztalatokra épülnek. Lehet, hogy ergonómiában nem tartanak ott, mint a németek, lehet, hogy az üléseken nincsen bőr, de úgy vélem technikai, műszaki paraméterekben és legfőképpen a legénység életének védelmében élen járnak. Érdekességképpen egy fotó:
Ezen a pályán pedig megnézném a Land Cruisert meddig menne el:
Marmint a hasmagassag es a 4WD vezerles-hajtas, nem a kerek. De azert a motor, konkretan a LE is ugyanolyan fontos harmadikkent szerintem, mert egy harmatos motort hiaba felezel, az nem fog neked feltolni 14-16 tonnat egy 60% emelkedon...A terepjaro kepesseg 2 legfontosabb eleme a hasmagassag es a kerek. A motor ereje pl tok maodlagos felezesel konnyu szerrel orvosolhato... De ha a ferek kiporog ott lehet barmilyen eros a motor vagy ha felfekszik ott akarmi lehet ha nem lancos vege.
Feltolja az csak lassan. A terepjaro kepessegnel a 4 kerekhajtastol fontosabb a jo kerek.Marmint a hasmagassag es a 4WD vezerles-hajtas, nem a kerek. De azert a motor, konkretan a LE is ugyanolyan fontos harmadikkent szerintem, mert egy harmatos motort hiaba felezel, az nem fog neked feltolni 14-16 tonnat egy 60% emelkedon...