[HUN] NMS 4x4 Yörük / Nomád

Én azt tapasztaltam, egy új, ha jól emlékszem Isuzu D-Max-nál, hogy a földutas por úgy eltömítette a hűtőt, hogy az utastérben lehetett hallani, ahogy mötymörög a hűtővíz.

Nagyon extrém terep használat mellett sem szokott ez a dolog problémát okozni terepjárókínál. Egyrészt, a hűtő magasságában ha nem latyak van hanem már sár, akkor a tulmelegedés lesz a legkisebb gondod. Másrészt, erre lehet készülni. Millió módon. A legócskább a hűtő elötti "szúnyogháló" a profibb mikor a lemezek átfedésben vannak. Plusz a klímahűhő lesz legelők, mögötte légrés, és oldalról is szívhat. Ha sár van nincs meleg. A hűtés túl van méretezve, (mondjuk sivatagra) tapasztalatből tudom mondani, hogy brutális extrém eltömődéseket kibír! Mezőgazdaságban használt pickup ok hűtőjéneknsokszor a fele nem látszik a beszívott poros növényektől. Észre sem veszik. Stb stb
 
Én azt tapasztaltam, egy új, ha jól emlékszem Isuzu D-Max-nál, hogy a földutas por úgy eltömítette a hűtőt, hogy az utastérben lehetett hallani, ahogy mötymörög a hűtővíz.
Ez azért nem olyan mint az otthoni vegyestüzelésű központi fűtés mikor felforr. Szóval még akkor sem fogsz hallani semmit ha fellfort a víz! Főleg, hogy elötte már visít minden a műszerfalon. Nem a vizet hallottad nyugi! Amúgy a Dmax talán a leggyengébb láncszem pickup téren. De ilyen ott sincs. Ha nem menne el rá egy őrá, rengeteg ilyen "eltömőd9tt" hűtőről van kép a telefonomban. 10 év terepezes alatt egy esetben tapasztaltam emiatt vízforralást. De azt a hűtőt soha nem takarították, és beszáradt az évek alatt a lamellák közé a sár. Na azt kiszedni..... Ki kellett vennünk. Amúgy ez a dolog inkább elméleti mint gyakorlati.
 
Szerződést írt alá az Asisguard és Nurol Makina a nigériai közúti közlekedésbiztonsági projektről. A cég a Nurol Makina-tól szerzi be a YÖRÜK 4X4-es járműveket, amelyeket a Nigériában végrehajtott Közúti Biztonsági Projektben használ fel.
Érdekesség...
1704389052177-png.6491825

A szerződés értelmében 13 darab YÖRÜK 4X4 jármű kerül exportra a Nigériai Közúti Közlekedésbiztonsági Projekt keretében.
A Nigériai Közúti Közlekedésbiztonsági Projekt 36,5 millió értékű szerződés.
 
Az miként lehet, hogy bár a topic címe

[HUN] NMS 4x4 Yörük​

mégis maláj meg nigéria beszerzésekről van szó csak, de még semmi kézzelfoghatót nem tudunk a magyar rendszeresîtésről.
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85
Az miként lehet, hogy bár a topic címe

[HUN] NMS 4x4 Yörük​

mégis maláj meg nigéria beszerzésekről van szó csak, de még semmi kézzelfoghatót nem tudunk a magyar rendszeresîtésről.
Mert be lett jelentve. Csak mi nem az akkor meglévő verziót vettük, hanem a Block pluszt, illetve új verziokat. Másrészt nagyon úgy tűnik magunknak fogjuk legyártani
 
Mert be lett jelentve. Csak mi nem az akkor meglévő verziót vettük, hanem a Block pluszt, illetve új verziokat. Másrészt nagyon úgy tűnik magunknak fogjuk legyártani
Ez nekem új. Mikor jelentettek be a Yörük-öt, főleg új verzióban?
az oke, hogy Gidran, Raba gyártás, meg a rautalo jelek alapján jön, de volt hivatalos bejelentés?
 
Ez nekem új. Mikor jelentettek be a Yörük-öt, főleg új verzióban?
az oke, hogy Gidran, Raba gyártás, meg a rautalo jelek alapján jön, de volt hivatalos bejelentés?
Krisss utalt rá, hogy az NSM-L miattunk lett kifejlesztve és szerintem a Nomádot csak azért nem mondták, mivel arról még nincs bejelentve szerződés.
 
Ez nekem új. Mikor jelentettek be a Yörük-öt, főleg új verzióban?
az oke, hogy Gidran, Raba gyártás, meg a rautalo jelek alapján jön, de volt hivatalos bejelentés?
Ebben a preziben szerepel konkrétan megnevezve
Csak ide teszem be, de rakjuk tisztábba a dolgokat.

10db Gidrán leszállítva, tovabbi kb. 300-ról van keretszerződés.

NMS. 200+ darabról van már keretszerződés.

Azaz 500+ darab török eredetű 4x4 lesz rendszeresítve.
Mindezekhez a jövőben az RM távirányítású tornyai lesznek fejlesztve.

2022 Q4 további megrendelés, újabb valtozatok leszállítása.
Post in thread 'A magyar hadiipar napjainkban' https://forum.htka.hu/threads/a-magyar-hadiipar-napjainkban.871/post-1222548
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Csak azt felejti el megmagyarázni, hogy miért fontosabb nekünk a Yürök mint a Gidrán. A kettő koppra ugyanazt tudja, csak a Gidrán angyobb méretű mint a Yürök.
 
Én nem akarok hencegni (dehogyisnemakarok!!!), de nekem sokkal jobb képem van róla.
Anno én szét fényképeztem a leokat pzh-kat kívül belül mert kellet a szemléhez,mit ne mondjak annyira nem örültek a katonák mikor mondtam ha nincs a szemlehez kívül belül kép akkor nincs papirozas és nem mehet tovább :rolleyes: