[HUN] Rendőrség, határőrség, belbiztonság

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
a ford rangerek nem hozták az elvártat GMV vagy mifene hatalmas dögök sem jöttek be (azok nagyon nem voltak alkalmasak oda.)
 

Kávé

Well-Known Member
2022. január 26.
4 183
14 168
113
Ócska fos. 2015 óta lent vannak a honvédségi hiluxok minimál meghibásodással. A navarrák meg a pathfinderek meg sorban hullottak szét màr az első évben.
Meg mindig jobb mint a vitára ami Szántó földön úgy 50el felfüggesztést és a fenyhidat is ledobta és pár aranyér is ki újult miatta ahogy mesélték
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
Kisseb települések járőr feladatat talán meg Budapestre is jó,de azon kívül másra nem terep képessége közelebb van a 0-hoz mint a 10hez viszont hosszabb járőr szolgálatban kényelmesebb mint a többi
van nagy előnye a csíkon egyébként a kis fordulókör nagyon jol meglehet velük fordulni a 2 kerítés között. és akkor nagyjából ki is merült a töblet amit más járművekkel szemben mutat. (üzembiztonság terén egyébként nincs velük sok gond elég megbízható kis kocsik de nem üzembiztosabbak mint a hiluxok (nem a legújabb a legújabb már macerás már nagyon okos akar lenni a korábbinál is már sok az elektronika és "átakarja venni a hatalmat ha valami nem tetszik neki vagy bedurcál vagy behülyül aztán meggyugszik beletörődik hogy csak azért is az ember az úr.) igazából minél inkább ujabb egy kocsi annál inkább kevésbé való a csíkra mert nem "üzemszerű" az igénybevétele ezért az elektronika okoskodna mert nem érti mi a helyzet... nem erre tervezték. egyébként meglepően jol védi a bentülőket a suzuki ahhoz képest hogy kezdetben milyen papírautókat gyártottak.
a legelsőnek beszerzett hiluxok birják a legjobban egyébként fogyasztásba is bármit is írjon a központi számítogép sokkal jobbak mint az újabb verziók (ez tankolásnál mindig meglátszik)
 

Kávé

Well-Known Member
2022. január 26.
4 183
14 168
113
van nagy előnye a csíkon egyébként a kis fordulókör nagyon jol meglehet velük fordulni a 2 kerítés között. és akkor nagyjából ki is merült a töblet amit más járművekkel szemben mutat. (üzembiztonság terén egyébként nincs velük sok gond elég megbízható kis kocsik de nem üzembiztosabbak mint a hiluxok (nem a legújabb a legújabb már macerás már nagyon okos akar lenni a korábbinál is már sok az elektronika és "átakarja venni a hatalmat ha valami nem tetszik neki vagy bedurcál vagy behülyül aztán meggyugszik beletörődik hogy csak azért is az ember az úr.) igazából minél inkább ujabb egy kocsi annál inkább kevésbé való a csíkra mert nem "üzemszerű" az igénybevétele ezért az elektronika okoskodna mert nem érti mi a helyzet... nem erre tervezték. egyébként meglepően jol védi a bentülőket a suzuki ahhoz képest hogy kezdetben milyen papírautókat gyártottak.
a legelsőnek beszerzett hiluxok birják a legjobban egyébként fogyasztásba is bármit is írjon a központi számítogép sokkal jobbak mint az újabb verziók (ez tankolásnál mindig meglátszik)
Le fogjatok dobni a láncot de 28ra az összes rendvédelmi szerv autó flottájanak 60% a elektromos lesz :):oops:
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
Le fogjatok dobni a láncot de 28ra az összes rendvédelmi szerv autó flottájanak 60% a elektromos lesz :):oops:
és mi lessz az arány 2035 be :) ? elektromos autóbol még csak gokártot vezettem meg dodzemet targoncát ha idesorólható meg egyszer kipróbáltam nagymuter barátnőjének 3 kerekűjét. (az mondjuk tetszett de csak az érzés miatt)
 
  • Vicces
Reactions: Nemerson

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
21 939
72 753
113
Múgy mivel a kerítés határon belül van, azon kívül nem lehetne a saját földsávon szívatni őket?

Könnygázakna? :rolleyes: Ha nincs ilyen, akkor miért ne lehetne? Valami olyan amiből egyszer elég?
 
  • Tetszik
Reactions: PFZ

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
Múgy mivel a kerítés határon belül van, azon kívül nem lehetne a saját földsávon szívatni őket?

Könnygázakna? :rolleyes: Ha nincs ilyen, akkor miért ne lehetne? Valami olyan amiből egyszer elég?
szoktak kapni könygázt rendszeresen és vannak helyek amik a kerítésen túl vannak és magyar terület (több több hektáros ilyen terület van) ott katak párszor amikor durvulnak a baj hogy ezeket a helyeket ismerik. és hiába csapsz szét pár szemétládát mert dobál vagy husángal probálkozik folyamatosan jönnek újak akik még semmit nem kaptak... az a baj hogy sok parancsnok nem mer sokmindent engedélyezni mertúgy van vele minél kevesebb incidensel legyen megúszva... igazából pk kon múlik minden odalent mit engednek mit nem. a mozgásszabadságuk elég nagy csak van aki félősebb van aki bevállalósabb van olyan aki a határokat feszegeti.

sok pk val voltam sok modszert láttam már. volt olyan hogy élyszakára minden szektor teljes kivilágításban pompázott volt olyan aki engedélyezte holdfényes élyszakán hogy világítás nélkül közlekedjünk a csíkon. van aki elfogásra játszik van aki elriasztásra van aki egyből átdobatja az elfogottakat van aki szándékosan lasítja a folyamatot van aki csak úgy átereszti menyenek a vakvilágba (párszáz m megtétele és pár óra mulva újra jönnek) van aki csak akkor engedi vssza őket ha a szerb fél jelenvan ezzel garanciát vállalva...

igazából minden a parancsnokokon múllik.
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
és mivel apk-k hozzállása változó és tudják ki mikor vált így kb 2 nap mulva kiismernik magukat. úgy ahogy tudják azt is ki a kummantó melyik szektor mennyire figyelmes vagy mennyire van tapastalt emberekkel feltöltve... nem hiszik el sokan de mindig figyelnek minket a csíkon és felmérnek. amikor 2 hét alatt eggyik váltás sem lát mégcsak migrot sem amikor olyan szektorba vannak ami köztudottan migránsjrta hely. ott abba aszektorba valami nagyon el van cseszev és szépen jönnek át úgy hogy nincsenek észrevéve...
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
vannak olyan helyek ahol nem érdemes a kerítést védeni csak rejtetten figyelni mert mélységbe nem tud kijutni a migro és simán össze lehet szedni párszáz m re a kerítéstől. van olyan pk aki kihasználja ezeket a helyeket van olyan ameik nem meri.(vagy nem is tud róla) vannak olyan helyek ahol simá csak átgyalogolnak és állandó felügyeletet igényel. van olyan pk aki helysziniváltást rendel el van amelyik szarik bele. van aki jo embereket tesz oda van aki semirekelőket. van olyan pk amikihasználja a helikoter adta lehetőségeket maximálisan van ameiknél 0át repül mert macera neki van olyan pk aki a kutyásokat radarosokat jól kitudja helyezni van olyan amelyik azt sem tudja mit kezdjen velük csak púp a hátán...

hogy milyen egy szolgálat elfogás mennyi van hogy moresre vannak e tanítva vagy konflikuskerülés történik ez mind mind a pk kon mullik nagyon nagy mértékbe. egy biztos ha esik ha fúj ha 40 fok vvan ha -20 ezek jönnek. van hogy fényes nappal mert felismerték a szitut hogy vagy a pk nem jó vagy az állomány szarik bele vagy épp csak tesztelnek ami tesztre vagy rájönnek vagy nem.

ha el vannak verve van hogy csak távolról leseskednek és várják hogy mikor jön le a következő váltás akik lehet nem lessznek ennyire kemények velük. van hogy visszaállnak és ha kapnak adni is akarnak... ez is benne van a pakliba. ezt is tudni kell kezelni erre is láttam már mindenféle reakciót és kimenetet.

igazából aki élvezi az jó benne aki nem akarja csinálni ott az állománya nagyon megszívhatja vagy nagyon unhatja magát.
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
tudnák miről mesélni meg hogy milyen szitukba tapasztalatom szerint mi a helyes reakció és mi nem. van aki meghalgat van aki kikérte a véleményem a tanácsom egész magas színtről de van hogy egész alacsonyról csak legyintett meg ne okoskodjak tudjuk le nyugodtan aztán huzzunk haza hozállás jellemezte... és hogy milyen a parancsnokok hozállása szektor pktól a aiak pk ig meghatározza hogy milyen teljesítmény születik. és hogy a végrehatóállomány hogy viseli adott időszakot sőt még a kocsik törésére vagy egyéb sérülésekre is kihatsssal van a parancsnoko személye hozzá állása.
mert volt olyan hülye akinél volt egy kisebb hiba az eggyik auton ami lehet nem is adott váltásba kelettkezett (színte biztos hogy több hónapos volt a sérülés) s elkezdte szopatni az állományt aminek a következtébe törtek az autók sorra (komolyan 1 hvb n több auto tört meg abba a 2 hétbe mint máskor egy honap alatt a teljes déli szakaszon) erre a megoldása az agyasoknak hogy az autok mozgását is letíltották. megjegyzem semmien retorzió nem érte a delikvenst még megmagyarázta hogy az állománya volt a balfasz ő meg urrá lett a helyzeten. hogy mi volt elfogásilag abba a váltásba inkább hagyjuk.
persze sámos jó parancsonk alatt is voltam de az emberbe a rosszak jobban megmaradnak. (meg szerencsére több jó volt mint rossz legalábbis ami a teljes parancsnoki táblát illeti mert sokszor vegyes volta kép de akkor a jó pk azért igyekezett a rossz pk hibáit kijavítani )
 
  • Tetszik
Reactions: Hortator

Kávé

Well-Known Member
2022. január 26.
4 183
14 168
113
tudnák miről mesélni meg hogy milyen szitukba tapasztalatom szerint mi a helyes reakció és mi nem. van aki meghalgat van aki kikérte a véleményem a tanácsom egész magas színtről de van hogy egész alacsonyról csak legyintett meg ne okoskodjak tudjuk le nyugodtan aztán huzzunk haza hozállás jellemezte... és hogy milyen a parancsnokok hozállása szektor pktól a aiak pk ig meghatározza hogy milyen teljesítmény születik. és hogy a végrehatóállomány hogy viseli adott időszakot sőt még a kocsik törésére vagy egyéb sérülésekre is kihatsssal van a parancsnoko személye hozzá állása.
mert volt olyan hülye akinél volt egy kisebb hiba az eggyik auton ami lehet nem is adott váltásba kelettkezett (színte biztos hogy több hónapos volt a sérülés) s elkezdte szopatni az állományt aminek a következtébe törtek az autók sorra (komolyan 1 hvb n több auto tört meg abba a 2 hétbe mint máskor egy honap alatt a teljes déli szakaszon) erre a megoldása az agyasoknak hogy az autok mozgását is letíltották. megjegyzem semmien retorzió nem érte a delikvenst még megmagyarázta hogy az állománya volt a balfasz ő meg urrá lett a helyzeten. hogy mi volt elfogásilag abba a váltásba inkább hagyjuk.
persze sámos jó parancsonk alatt is voltam de az emberbe a rosszak jobban megmaradnak. (meg szerencsére több jó volt mint rossz legalábbis ami a teljes parancsnoki táblát illeti mert sokszor vegyes volta kép de akkor a jó pk azért igyekezett a rossz pk hibáit kijavítani )
Én konkrétan iszom a nagy öregek szavait hogy tanuljak tőlük és vannak akik leszarjak