Nem tudom, nem dolgoztam Rábával, mi abban a szerencsés helyzetben vagyunk önkéntesként, hogy mi döntjük el, mikor milyen autót veszünk és mi inkább az öregebb járműveket engedhetjük meg magunkat, abból pedig a jókat veszük csak. (Mindig megnézik őket. ) Viszont a kárhelyszíni tapasztalatok alapján a Renau.. Rába .. hááát.. érdekes, gáz mikor nem ad vizet és alig lehet kiszedni belőle.. terepre azt mondják a srácok, hogy nem rossz azt leszámítva, hogy hatalmas az pedig HATALMAS probléma, szószerint. Sokat van szervízben, mindig nyögés van velük, hely alig van benne. Herosos szerelő ismerősöm szerint az egyik legnagyobb elégedetlenséget az okozza, hogy nagyon visszafogták az autó teljesítményét, mert ő kezdetben tesztelte és akkor még jól mentek a gépek. Aztán 1x csak kellett próbavezetést csinálnia, hát meglepődött.Ez már jobb, mint a Renault alvázas?
Az MAN szerintem jobb, már csak a fülke szempontjából is, bár ennek a belső terét rendesen átalakíthatják, illetve én jobbnak tippelem az erőművet is benne/alatta. Szerintem ez a gép talán most mehet majd csapatpróbára és valószínűleg befog válni, mint a Rába.
Én mondjuk még a ketrec nélkül láttam annó, vagy lehet csak nem emlékszem rá. Viszont ha megnézed, ez a gép ugyanakkora lehet, mint a vízszállító, az pedig nagyon nem kicsi... rengeteg helyre nem lehet vele bemenni.
Számomra túl nagy a gép, ráadásul tök jó, hogy lehet vele utat mosni a városban. Szerintem az egyes szereknek 2022-ben, minimum 4000L víztartállyal, 2 gyorsbeavatkozóval, gyárilag épített csörlővel, normális méretekkel ééés olyan kipufogóval kellene rendelkeznie ami a jármű / felépítmény oldalán van felvezetve, hogy nehezebben follyon be a víz a motorba, a tolatókameráról nem is beszélve.
De mondom, nem ismerem a gépet, nem láttam még közelről és dolgozni sem hallottam még.