Fuh Neked biztosan mérnöki diplomád van? Mondjuk impakt pontod sem hiszem, h nullánál több A hővezető képességnek fémmegmunkálásnál van jelentősége, de ott is csak azért, mert a kiáramló technológiai gáz, visszahűti az olvadékot (2-25 bar nyomással). A repülőd, akár jegesedhet is, nem tud akkor hőimpulzussal mit kezdeni (avagy számold ki ha akarod, h néhány ms alatt mennyi hőt tudsz elvonni...még ha 0 kelvines is lenne teoretikusan a környező gáz...ami, mint tudjuk nem fordul itt elő).Olyan édes, amikor a fizikával vitatkoznak egyesek úgy, hogy a másik oldal felvillantja a forrásokat arra, hogy a lézer mit nem tud és arra, hogy az AHEAD lőszer mit tud ma.
Ilyen kis vackokra lőnek tökéletes időben...
Amik kompozitok és a hővezető képessége 0.
Egy vadászgép fém borítása, a levegő hűtése akkora, hogy ez a lézer sanszosan még kárt se tette benne. És olyan sebességű, hogy néhány sec-nél tovább megvilágítani se tudná. Ennél a másodiknál is a gép legsérülékenyebb részére tudtak célozni, mert közel volt és csigalassú.
Senkit nem érdekel, hogy egy kis ponton hány fok. Tudod a termodinamika első órán esik arról szó, hogy a dT és a hőmennyiség azok nem azonos fogalmak. Az "előrehajtó erő" és az energiamennyiség nem azonos. dt = 2000 fok esetén is lehet átadott energia picsányi, ha a hőáram kicsi. De egy 200 MW-os hőcserélőben is lehet dT = 5 fok.
Agyrém.
A lézernek egyébként pont kedvez, ha szerény a hővezetés (oxidációs vágásnál is a cél az elégetés, elpárologtatás). De te nyilván mindent (is) tudsz...csak rosszul Kétségtelen, h szórakoztatsz; viszont mégiscsak karácsony van. Így áldott karácsonyt kívánok neked is!