Ha jobban megnézed, akkor eddig szinte csak olyan cégeket jelentettek be cseh-/szlovák beszállítóként, akik már korábban is RM beszállítók voltak és a cseh-/szlovák beszállítói gyáraik bővítése beleillene a beszállítók elképzelésébe. Viszont az hogy még egy magyarországi beszállító sincs, az tényleg furcsa.
Remélem ez nem marad így, és nem mindent házon belül, valamint külföldről oldanak meg.
Vannak olyan piaci szereplők magyarországon, akikben bőven van potenciál. Nem okozna gondot számukra a megfelelő minőségű alkatrészek legyártása.
 
  • Tetszik
Reactions: Vogon
Ha jobban megnézed, akkor eddig szinte csak olyan cégeket jelentettek be cseh-/szlovák beszállítóként, akik már korábban is RM beszállítók voltak és a cseh-/szlovák beszállítói gyáraik bővítése beleillene a beszállítók elképzelésébe. Viszont az hogy még egy magyarországi beszállító sincs, az tényleg furcsa.
Sok magyarországi beszállító lesz, de ezek német tulajdonú cégek: a debreceni FAG csapágyai, a Continental aktív, passzív biztonsági technnológiái, járműdinamikai rendszerei, a Thyssen rugók, stabilizátorok stb., a Bosch járműtechnológia biztos, hogy kap szerepet, mivel ezek a cégek eddig is beszállítók voltak. Valószínű, hogy a most kiépülő óriási hazai akkumulátorgyártás (Samsung SDI, SK Innovation 3 gyára, GS Yuasa) is kaphat megrendelést. Egy kisebb magyar cégnek nem olyan könnyű bekerülni ebbe a körbe, de itt az oldalon is írtunk pár magyar cégről ahol volna rá esély. pl. a Pausits
 
Sok magyarországi beszállító lesz, de ezek német tulajdonú cégek: a debreceni FAG csapágyai, a Continental aktív, passzív biztonsági technnológiái, járműdinamikai rendszerei, a Thyssen rugók, stabilizátorok stb., a Bosch járműtechnológia biztos, hogy kap szerepet, mivel ezek a cégek eddig is beszállítók voltak. Valószínű, hogy a most kiépülő óriási hazai akkumulátorgyártás (Samsung SDI, SK Innovation 3 gyára, GS Yuasa) is kaphat megrendelést. Egy kisebb magyar cégnek nem olyan könnyű bekerülni ebbe a körbe, de itt az oldalon is írtunk pár magyar cégről ahol volna rá esély. pl. a Pausits
Igen, ugyanígy "csehek/szlovákok" az ott eddig bejelentett beszállítók többsége is = külföldi cégek meglévő csehországi gyártóhelyei vagy annak bővítései.
 
Pót páncél nélkül úszhat.
Tehát lehet levél 5 pótpáncéllal, meg level 3 azok nélkül, esetleg úszótestekkel azok helyén.
Ha jól csinálják, hasonlít is a kettő, hogy ne tudja az ellenfél, mit tudunk, vagy mit akarunk.

Nem mindig. Van természetes vízmozgás, áradás, meg lehet elárasztás.
De a lényeg nem ez, hanem a képesség látszata, lehetősége!
;)
Ez határozza meg az ellenség gondolkodását, tevékenységét!
Konkrétan ki tudjuk e használni a vízi akadályokat elgondolásához vagy nem?
Befolyásolja mozgásszabadságunkat a víz vagy nem?
Ezek nagyon komoly dolgok a harcban.
Egyszer már elkezdtük a magyar 8x8 lehetséges követelményrendszerét találgatni...
Hátha....
 
6 millió euró per darab, azért ez se 2 forint.
Ott valami óriási félreértés lesz.
Benne is van a cikkbe, hogy a csomag tartalmaz egy alkatrészcsomagot is.
Na ez szerintem nem csak erre a 40db-ra érvényes, hanem a már korábban megrendelt 980db-ra is.
2014-ben valami 2,7M euro volt a darabára a 980db Fuchs 2-nek. Kizárt, hogy 6 év alatt több mint 2x-esére emelkedjen az áruk.
 
  • Tetszik
Reactions: arcas and krisss
És itt a telekonferencia leirata.

"Our division Weapon and Ammunition performed pretty well. Order intake rose by one third to EUR324m and the expected Hungarian order however is now expected for Q4. "


Ezek szerint egy negyed évet csúszik a magyar lőszerrendelés.
Gondolom mert csúsznak a PZH-k...más nem nagyunk lesz a következő félévben amivel német lőszert lövöldözhetünk.
Ha csak nem a Leo A4-esek...
 
Lynx?

Illetve csúszik a RUAG felvásárlás is az eladó miatt.
Szerintem a Lynx inkább a második félévben lesz, én inkább 155-ösöket sejtek a rendelés mögött ,de lehet hogy egy csomagban jön a kettő. Az első PZH-kkal inkább "alapkiképzés" megy majd, szóval löveget elsütni talán hetekig hónapokig nem is fognak még...
 
  • Tetszik
Reactions: Terminator