Végigértem.Olyan félbehagyottnak tűnik.Mint aki menetközben rájött,hogy ha igy folytattja,túl nagy lesz a terjedelem.Viszont ezt olvasva is az jött le nekem,hogy növelni kell a tüzerőt,és megvalósitható a szükjséges minimális védelem úszóképes kivitelben is.Érdekes,hogy mennyire ritkán veszik figyelembe a guminyomás változtathatóságának terepjáróképességre gyakorolt hatását.Saját tapasztalatom szerint, a ballonkerekes Kraz,eszméletlen sáron átmegy,ha engedünk a keréknyomáson.Az autómata váltó meg nagyon jó,csak pont a legnagyobb gányban hátrányos.Olyankor nagyon is hiányzik a kuplungpedál.Én is most olvasom nekem is tetszik. Első táblázat egyébként megválaszolja azt a kérdést hog mennyi T72 meg milyen is van nekünk. A dolgozat alapján 2006-ban összesen 58 db T72M1 van állományban. 15 aktiv 43 db pedig konzervált állapotban. Nem gondolom hogy ez a mennyiség jelenetősen változott volna azóta, szóval kb egy zászlóalj kihazható.
T72böl ha kijön egy zászlóalj,egy költséghatékony modernizálást szerintem megér.Változat meg zavaros.Papiron ugyanolyan jelzésű változatok különböznek egymástol gyártási hely,és idő szerint.