Kimondtad a probléma velejét.
Nimda powerpack T72be,1000lovas RR-Perkins (Chally motorja) Allison váltóval-ezt ajánlották a cseheknek 2017ben 1milkáért.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Kimondtad a probléma velejét.
Azok viszont,ha minden igaz,már a fehérorosz tételből valók,80as évekbeli szovjet gyártás.Páncélzattal foglalkozó rovat vitái alapján ezek már jobb minőségű páncélt kaptakSemmiről nem maradhattál le, ahogy talán én sem. Biztos hogy nincs több, 60-70 db-nál.
Közel sincs annyi. (pontosan tudom mennyi van mielőtt megkérdezed)Valamit nem értek.
Eddig arról volt szó, hogy van tízen-húszon-harminc T-72-es, ráadásul mind különféle, ezért nem érdemes a fejlesztésükkel foglalkozni, még a nagyjavításukkal se. (Sőt még a lefestésükkel se, hogy megszűnjön ez az alpári kinézet)
Most meg kiderült, hogy 160+ van használatban vagy letárolva. Tehát nem a roncstelepen.
Innen nézve most másképp néz ki a menyasszony, vagy ezek is mind különfélék?
Másrészt ezt a mennyiséget nem lenne érdemes eladni (Ha már az egész szakmai közönség kiátkozta ezt a típust ) , és a befolyt összegből további korszerű MBT-t venni?
Pontosan 89,5 db van ez már nem is minősített adat.Közel sincs annyi. (pontosan tudom mennyi van mielőtt megkérdezed)
Mogyorós Milkáért?
Nimda powerpack T72be,1000lovas RR-Perkins (Chally motorja) Allison váltóval-ezt ajánlották a cseheknek 2017ben 1milkáért.
Az.De az az ördögi szándék vezérel kitartóan,hogy a gépesitett "nehéz" dd-unk ütőereje növekedni tudjon azáltal,hogy plusz még egy zl hk-t kapjon valahogy korlátozott pénzügyi keretből.Ez a topik egy ördögi kör.
Hát,ha benne vannak egy bartel üzletben.....Különben van nekik egy eredeti motort felpiszkáló csomagjuk is,meg egy Continentál motoros,és egy igéretük MTU motoros powerpackra is.Mogyorós Milkáért?
Csak szólok,hogy a 60as évek végi szovjet teknyika ami a mi T72einkben van,70es évek végén modernizálva.Mikor az első 72ek megjelentek,a németek a Leo 1 satbilizátorral való ellátásával voltak elfoglalva.Aki látott már Leopardot és T-72-őt egymás mellett, esetleg látta mindkettőt terepen mozogni, látta őket lőni, nem fog T-72-re vágyni.
Nekem a szimpatikus bár biztosan nem túl olcsó összeállítás a horvát V-46TK1 és Renk ESM 350 váltó. Mivel árat nem tudok, nem tudom mennyire erős a költség része, de a teljesítmény, erőátvitel, kormányzás elég szépen megoldódna.Csak szólok,hogy a 60as évek végi szovjet teknyika ami a mi T72einkben van,70es évek végén modernizálva.Mikor az első 72ek megjelentek,a németek a Leo 1 satbilizátorral való ellátásával voltak elfoglalva.
Ami azt illeti,ha kapna a 42tonnás 72 egy 1000-1200 lovas modern(ebb) powerpackot,hát bizony simán lelépné a 68 tonnás Leot terepen.....
A T-72 2E28M stabilizátora kimondottan jól átgondolt rendszer. Amit lehetett, kihoztak belőle. A problémáját a szemszögemből a hidraulikussága jelenti. Lecserélni az ASELSAN TAKS elektromos komplett rendszerére lenne érdemes.Aki látott már Leopardot és T-72-őt egymás mellett, esetleg látta mindkettőt terepen mozogni, látta őket lőni, nem fog T-72-re vágyni.
Német, osztrák, svájci, norvég A4-ek...Az.De az az ördögi szándék vezérel kitartóan,hogy a gépesitett "nehéz" dd-unk ütőereje növekedni tudjon azáltal,hogy plusz még egy zl hk-t kapjon valahogy korlátozott pénzügyi keretből.
Valamit nem értek.
Eddig arról volt szó, hogy van tízen-húszon-harminc T-72-es, ráadásul mind különféle, ezért nem érdemes a fejlesztésükkel foglalkozni, még a nagyjavításukkal se. (Sőt még a lefestésükkel se, hogy megszűnjön ez az alpári kinézet)
Most meg kiderült, hogy 160+ van használatban vagy letárolva. Tehát nem a roncstelepen.
Innen nézve most másképp néz ki a menyasszony, vagy ezek is mind különfélék?
Másrészt ezt a mennyiséget nem lenne érdemes eladni (Ha már az egész szakmai közönség kiátkozta ezt a típust ) , és a befolyt összegből további korszerű MBT-t venni?
Német, osztrák, svájci, norvég A4-ek...
Igazad van, legyen inkább spanyol A4-es
Őőőőő...A T90 egy modernizált T72-eredeti jelzése T72BV volt,ha jol em,lékszem ( @dudi biztos tudja ).Alapkonstrukció ugyan az,csak a megépitéséhez használt technológia lett modernebb.A T-72 harckocsi még a egykori szovjet harcászati elképzelések szülötte. Arra tervezték, hogy nagy létszámával, tömeges páncélos támadásokkal, még nagyobb veszteség esetén is a szocialista tábor haderői lerohanhatják a nyugatot. 50.000 + harckocsival rendelkezett a 80-as évek végén a VSZ. Viszont az ezen elvek szerint készült harckocsi, mára a modernizálási törekvések ellenére sem tud már élvonalbeli lenni. Talán a T-72B3 verzió a legjobb e téren, de az sem éri el a legújabb T-90 harckocsik színvonalát.
Én szóltam...Őőőőő...A T90 egy modernizált T72-eredeti jelzése T72BV volt,ha jol em,lékszem ( @dudi biztos tudja ).Alapkonstrukció ugyan az,csak a megépitéséhez használt technológia lett modernebb.
T-72BM. Valamint a T-80 néhány megoldása köszön vissza az első T-90 képében. Viszont a páncélzat már teljesen új technológia. Tehát nem kellene T-72 variánsnak gondolni szerintem. Ahogy a T-62 sem T-55.Őőőőő...A T90 egy modernizált T72-eredeti jelzése T72BV volt,ha jol em,lékszem ( @dudi biztos tudja ).Alapkonstrukció ugyan az,csak a megépitésÉHez használt technológia lett modernebb.