A marketing avagy reklám tevékenység nem feltétlenül arról szól, hogy szájbarágósan mindent elmondjon, hanem... köztudatba hozza a témát, kedvet csináljon hozzá, elirányítson a részletes információkig. Tehát a katonához, ahol majd megkapja a részletes információkat. Ezért írtam: "nem biztos, hogy a toborzás teljes vertikumát katonákra kellene bízni." Azaz nem azt mondtam, hogy ne vegyenek részt benne katonák.Egy nem katona ember milyen módon tud információt adni a sereg működéséről? Ezt nem általánosságban értem, hanem a konkrét kérdésekre adható konkrét válaszokban. Nem elvárható, hogy átfogó ismeretei legyenek a Honvédségről, mi pedig nem vagyunk usákok.
Nem vagyunk USA, ez igaz, de a jobbtól mindig lehet tanulni (és mint írtam ennek vannak jelei is); az USA (és nem csak a haderő) igen jó ebben a témakörben. A jobbtól meg sose szégyen tanulni és adaptálni. (De mint mondottam volt, a pozitív változás lassan, de megvan itthon is.)