Pár éve már hír volt a Szent Korona Rádiónál, hogy pilótahiány van a SAAFnál, mert a fehér pilóták elmenekültek az országból.
Meg egyébként minden fehér, aki teheti.
Olyan fehérellenes pogromok vannak a nagy egyenlőségben, hogy a miskolci Lyukó völgy, vagy a hevesi Duranda Dél-Afrikához képest egyenesen Svájc.
Egyébként nekem is eszembe jutott, hogy akár le is lehetne csapni a gépekre, a helikopterekre is, de utána pont arra gondoltam, hogy ezek sem repülnek. Az "újakat" mégjobban szétkúrálnák. Pedig... mondjuk Horvátországgal felesben megvenni, itthon háttéripart kiépíteni szép lenne, meg minden. Hogy politikai öngyi lenne egy újabb századnyi gép beszerzése? Nem gondolom. Megmarketingelik, hogy ezért és azért, ország szuverenitása, NATO, miegymás.
Az, hogy nem egy szint lenne a két gép, az tény és való, mert az EBS HU az A/B és a C/D változatokból lett összekukázva. Nemrég írtam, hogy a szárnyak az A/b változatokról lettek beépítve, ezeknek kisebb a teherbírásuk. Én már akkor inkább az EBS HU -t húznám C/D szintre.
Gondolom, ha megválnak a gépektől, a fegyverzettől is szabadulnak.
Egyébként többször eszembe jutott már, hogy mi van, ha minősített (neadj Isten <b>minősíthetetlen)</b> külügyi időszak történik, gondol egyet a SAAB és szerződést bont?
Oszt itt állunletolt gatyával. Ill. Még jobban letolttal.
Szerbia 29M2-t vásárol, ami már rég nem MiG-21.
Jó, ne legyen újabb 14 gép, legyen csak 8-10. Két századba szétszórva. Akkor már bátran mehetne gép a Baltikumba is.
Tudom, hogy lószar se lesz belőle, persze.
Egyébként, szvsz. az A-109esek is megérnének egy misét.
Most nincs semmi. Az A-109 a semmihez képest előrelépés lenne. Persze nem a közepes helikopterek helyett, hanem mellett.
Csak, ugye pont olyan magasról szarják le a döntéshozók, amilyen magasan ülnek.