Kb igy nézne ki a megmókolt Kefir NG
8000óra/30év élettartam,11 függesztőponton 7,5 tonna hasznos teher.Repültóra költségét 19ben 10ezer dollárban adták meg a zsidók.
Persze egy F35el szemben szinte esélytelen lenne ez is.De ha csak 80%kát érné el repteljesitményben az M2000nek,már akkor is kenterbe verné a Gripen C-t.
Eskü nem bántásból, de olyan szinten fogalmad sincs a repülőgépmérnöki szakmáról, hogy az valami félelmetes... Te komolyan elhiszed ezt az elképesztő mennyiségű baromságot, amit ezek összehordtak? Papi ehhez képest az igazmondás élő tetsamentuma...
Ezt most azoknak az olvasóknak, aki véletlen ezt komolyan vették:
Maradjunk annyiban, hogy ehhez a tipushoz semmi alkatrészbázis, gyártói backup (gyártósor) sehol a szerszámkészletek, a laborok, a kalibráló setek, a CMM/AMM amit újra kéne rá alkotni, szerelőket szakszósra képezni kvázi nulláról (mert tapasztalt állomány sehol, ergo type trainer sem), semmi integráció a modern fegyverzethez, versenyképes avionikát nulláról kéne beleberhelni (JHMCS vagy bármi abba a fülkébe... áh) a hajtóművekhez egyetlen shop sincs, aki képes lenne azt a szart nagyjavitani (újat beletenni meg eszébe se jusson senkinek, az kvázi egy újratervezés annak minden költségével, CG/AC változik, belső kábelezés/csövezés, szivócsatorna, a nyomatékok a különböző rezsimeken... áhhhh)
Az egy kifutott, mára szar belső elrendezéssel (tervezésekor a 3D tervezés sehol nem volt), korszerűtlen aerodinamikai kialakitással rendelkező madár. Esélytelen, értelmetlen olyan korban, ahol a K-21 vagy a J-35 elérhető. Teljes őrület lenne még csak a megfontolása is. Bomba hajigálásra vagy nagy dög kell (F-15EX/Szu-35/J-16), vagy UCAV drónok.
Szerencsée a világon mindenki ugyanigy látja, a kutyát nem érdekli.
A S-sokszázas orosz légvédelem mellett is repkednek az ukránok sokkal gagyibb gépekkel!
Repkednek, csak éppen tökfeleslegesen és nudli hatékonysággal az elköltött pénzeket nézve, az oroszokat nem állitják meg. Néha elhajitanak pár bombát ha a vadászjárőrben lukat találnak, és annyi. A HARM szórást is abbahagyták, mert totál értelmetlen volt, egyetlen feladatuk az SS hurcolás, de most azt is leállitották, mert a Mogyorózás nagyot ütött...
Az az igazi "autós kártya hozzáállás", hogy készpénznek veszed hogy prosi adatok alapján mire képes a légvédelem.
Jelenleg ott a felek tűpontosan tudják, mit tud a légvédelem. És amit látunk, hogy baromira mindenki nagy ivben elhúz bármi GBAS legapróbb jelére is...
Egyedül a Szu-57, ami be mer menni, de az is csak akkor, ha nagyon kell.
Az is alaptalan hozzáállás hogy nem fogjuk rombolni az ellenséges légvédelmet minden lehetséges eszközzel és tök érintetlen marad végig. Ez az oroszoknak sem jött össze...
Az oroszoknak a sebezhetetlen amerikai IRS miatt nem megy, semmi másért. Aki nem kapná meg ezt a támogatást, kb. az örmények szintjén leledzene.
Ukrajnai légiháború ukrán oldalról valójában egy amerikai irányitású konfliktus, amiben a vadászgépeiket leszámitva már lassan mindenük részt vesz.