<p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: A levegőből is elköszönt a kecskeméti bázisparancsnok
Ez a hír rossz fórumba lett bekötve? Vagy hogy került ide ennyi off?
Rosszindulatú és igazságtalan leszek:
http://www.mh59.hu/rovatok/hu/bazis/parancsnok/kilian_nandor/
Kilián Nándor 1962-ben született. 2006-ban, 44 évesen kapott átképzést Gripenre. 7 évig repülhetett gripenen. Ebből fél évig Afganisztánban volt. Megérte pénzt költeni a típusátképzésére, amikor 2010 végéig repülhetett volna tovább MiG-29-esen? 4X évesen a vadászgép pilóták nyugdíjba szoktak menni vagy földi beosztást szoktak kapni.
Ő most 53 éves, néhány év skandináv "nyaralás" után még gripenen akar készültséget adni??? Ha 3 hónapig nem repül elveszti a szakszót (ahogy Afganisztán után is történt), hát még 2-3 év után.
Hány órát repült gripenen? Nem lett volna jobb ha egy 2X éves pilóta repül inkább ennyivel többet, aki még 1X évig utána pilóta lesz?
42 évesen, 2004-ben kapott átképzést MiG-29-re. 2010 végéig repülhetett volna azon (48 éves koráig), utána meg néha megreptethették volna a gripen hátsó ülésében ha repülni lett volna kedve. Volt elég repülős tapasztalata hogy bázisparancsnok legyen, szerintem pénzkidobás volt a gripen átképzése.
Taszáron a 2. „TURUL” harcászati repülőszázad parancsnoka volt 1994. december – 1997. február között. Utána (35 évesen) földi beosztásba került majd 10 évvel később, 2004-ben (42 évesen) ment MiG-29 átképzésre?
Vagy ez így teljesen normális és jól van és csak nekem furcsa?
Ez a hír rossz fórumba lett bekötve? Vagy hogy került ide ennyi off?
Rosszindulatú és igazságtalan leszek:
http://www.mh59.hu/rovatok/hu/bazis/parancsnok/kilian_nandor/
Kilián Nándor 1962-ben született. 2006-ban, 44 évesen kapott átképzést Gripenre. 7 évig repülhetett gripenen. Ebből fél évig Afganisztánban volt. Megérte pénzt költeni a típusátképzésére, amikor 2010 végéig repülhetett volna tovább MiG-29-esen? 4X évesen a vadászgép pilóták nyugdíjba szoktak menni vagy földi beosztást szoktak kapni.
Ő most 53 éves, néhány év skandináv "nyaralás" után még gripenen akar készültséget adni??? Ha 3 hónapig nem repül elveszti a szakszót (ahogy Afganisztán után is történt), hát még 2-3 év után.
Hány órát repült gripenen? Nem lett volna jobb ha egy 2X éves pilóta repül inkább ennyivel többet, aki még 1X évig utána pilóta lesz?
42 évesen, 2004-ben kapott átképzést MiG-29-re. 2010 végéig repülhetett volna azon (48 éves koráig), utána meg néha megreptethették volna a gripen hátsó ülésében ha repülni lett volna kedve. Volt elég repülős tapasztalata hogy bázisparancsnok legyen, szerintem pénzkidobás volt a gripen átképzése.
Taszáron a 2. „TURUL” harcászati repülőszázad parancsnoka volt 1994. december – 1997. február között. Utána (35 évesen) földi beosztásba került majd 10 évvel később, 2004-ben (42 évesen) ment MiG-29 átképzésre?
Vagy ez így teljesen normális és jól van és csak nekem furcsa?
Nyílván vannak, akiknek megérné ezeket úgy megvenni, hogy utána még meg kell őket kalapálni... Azt, hogy utána ezeket moderinázlni, azt valóban nem tudom, de inkább nyílván pénz kérdése van, mint technikai korlátja.