Vélhetően a turboproppal szemben a sugárhajtómű alkalmazása jelentősen segíteni fog a súlyproblémák orvoslásában. Szárnyakat illetően a KC/C390-hez hasonlóan valszeg nyilazottabb kialakítást fog kapni, lehet kissé púposan mint az Il-76-nál szokás. Pontos adatokat igazából jó sok számolgatással lehetne megtudni, mivel szintén
@Allesmor Obranna kolléga fejtegette még talán a Medvék kapcsán, hogy nem lehet direktben átváltani a turbopropoknál megadott lóerőket a sugárhajtásúaknál használt kN-ra. Amit tudunk, hogy a TV7-117SzT esetében normál üzemben 2900-3100 lóerőt adnak meg teljesítményben, amit vészüzemben lehet felemelni 3600-ra. Utazósebesség esetén pedig 2000 lóerő áll rendelkezésünkre
Ezzel szemben a PD-8 esetében felszállási teljesítménynél 78-80kN van megadva, míg normál használatban 75kN
ПД-8 под крылом летающей лаборатории Ил-76ЛЛ. Источник: «Ростех» 8 тонн тяги из Перми Мобилизация отечественной промышленности коснулась авиастроения, наверное, в первую очередь. Запад решил закрыть небо в России не только для собственных Boeing и Airbus, но и для отечественной техники. Критически
topwar.ru
Fogyasztást illetően megint ott a lóerő és kN plusz kgf közti átváltási probléma, amihez most időm annyira nincs, legyen elég az, hogy a TV7-117SzT esetében 6 km-es repülési magasság és 500 km/h sebesség mellett óránként 175g/hp fogyasztást adtak meg, míg a PD-8 esetében 0,61kg/kgf
Amúgy ha már áttervezik megint az egész Il-112-t, akkor én abból a lendületből az An-26/30/32 széria mellett az An-72/74 vonalat is váltanám vele