.
.
Hat ez se garancia semmire, a MiG-29K Indiaban a hianyzo support miatt bukott meg, ezt mar igy multidöben mondhatjuk sajnos. Es nem a kulföldi alkatreszek, hanem pl az orosz hajtomuvek miatt.
.
A Superjet bukasa összetett, mert a fö kulföldi megrendelöjuk a mexikoi Interjet lett volna, akik viszont tul kenyelmesre rendeltek a gepet, igy az utasok szerettek, de a kevesebb ulessel a muködes eleve gazdasagtalan volt egy ulesre leosztva a költsegeket. Ehhez jött, hogy a kis darabszam miatt jöttek elö hibak is, amit viszont az oroszok nagyon lassan reagaltak le, söt nemcsak alkatreszt, de siman tanacsokat is lassan adtak, igy a mexikoiak maguk kezdtek probalkozni, ill elkezdtek kannibalizalni a gepeik egy reszet jobb hijan, igy vegul a jobb sorsra erdemes flotta szepen felszamolodott. Mindezt sulyosbitotta, hogy maga az Interjet sem allt kellöen erös gazdasagi labakon, hogy egy ilyen muszaki kalandot vegig tudjon vinni