Il-76 Candid / Il-476 / Il-78 Midas (Iljusin)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 818
67 115
113

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 075
31 639
113

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 645
18 813
113
Érkezik az Il-76MD-90A civil változata is, kérdés persze mekkora lesz rá az érdeklődés meg az Aviasztar hogy fogja bírni a gyártással
Lehet benne ráció, a civil C-17 a kutyának sem kellett, de az méregdrága volt. Kereslet viszont van rá, elég megnézni, mekkorát mennek AN-124-esekkel az oroszok és ukránok. Az Iljusinnak meg nagyon kellene a bevétel, amilyen jóárasítva szállítanak az orosz VM-nek. Ha árban megtalálják az arany középutat, akár nagy siker is lehet.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 960
85 586
113
Lehet benne ráció, a civil C-17 a kutyának sem kellett, de az méregdrága volt. Kereslet viszont van rá, elég megnézni, mekkorát mennek AN-124-esekkel az oroszok és ukránok. Az Iljusinnak meg nagyon kellene a bevétel, amilyen jóárasítva szállítanak az orosz VM-nek. Ha árban megtalálják az arany középutat, akár nagy siker is lehet.
Ki fog venni bármit is az oroszoktól?
 
  • Vicces
Reactions: sixtus

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 848
12 572
113
Vajon erre a szintre modernizálnak majd már meglévő gépeket is?
Vagy volt már erről szó?
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 075
31 639
113
Vajon erre a szintre modernizálnak majd már meglévő gépeket is?
Vagy volt már erről szó?
Azt hiszem @Allesmor Obranna kolléga vezette le pár évvel ezelőtt, talán még a program kezdetén, hogy mivel a fedélzeti elektronika és avionika cseréje mellett újrahajtóművezték PSz-90A-kkal az Il-76MD-90A-t, így a szárnyak is teljesen új kialakításúak. Ezzel viszont bukik is a modernizáció lehetősége (max az avionika), mivel a fél gépet cserélni kéne akkor, ami meg nem éri meg.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and borisz

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 721
85 731
113
Visszatérve a Dubaji kiállításhoz:

Az Emirátusokba érkezett az Il-76MD-90A(E) nehézszállító repülőgép, volt a legnagyobb orosz kiállítási eszköz Dubaiban. A több mint 50 m-es szárnyfesztávolságú gép nagy érdeklődést váltott ki a látogatók körében. Alekszandr Mikheev, a Rosoboronexport konszern vezérigazgatója újságírókkal folytatott beszélgetése során elmondta, hogy a társaság külföldi partnerekkel tárgyal akár 50 ilyen típusú jármű szállításáról. Elmondása szerint a délkelet-ázsiai országok képviselői, valamint Oroszország FÁK-beli szomszédai érdeklődnek a „transzporter” megvásárlása iránt. A speciális exportőr vezetője megjegyezte, hogy az új hajtóművekkel, szárnyakkal és továbbfejlesztett jellemzőkkel rendelkező repülőgépeket a President-S légvédelmi komplexumával látták el. A szakértők szerint egy ilyen komplexum telepítése az egyik leghatékonyabb módja a repülőgép felé repülő légvédelmi rakéta megtévesztésének.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and nyugger

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 960
85 586
113
A Dubai Air Show keretében több ország is érdeklődött az Il-76MD-90A iránt , kb 39 gépre van kereslet.
Hány szerződést írtak alá? Mért a gyakorlat az, hogy ezeken a bemutatókon írják alá az előzőleg letárgyalt szerződéseket.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 075
31 639
113
Visszatérve a Dubaji kiállításhoz:

Az Emirátusokba érkezett az Il-76MD-90A(E) nehézszállító repülőgép, volt a legnagyobb orosz kiállítási eszköz Dubaiban. A több mint 50 m-es szárnyfesztávolságú gép nagy érdeklődést váltott ki a látogatók körében. Alekszandr Mikheev, a Rosoboronexport konszern vezérigazgatója újságírókkal folytatott beszélgetése során elmondta, hogy a társaság külföldi partnerekkel tárgyal akár 50 ilyen típusú jármű szállításáról. Elmondása szerint a délkelet-ázsiai országok képviselői, valamint Oroszország FÁK-beli szomszédai érdeklődnek a „transzporter” megvásárlása iránt. A speciális exportőr vezetője megjegyezte, hogy az új hajtóművekkel, szárnyakkal és továbbfejlesztett jellemzőkkel rendelkező repülőgépeket a President-S légvédelmi komplexumával látták el. A szakértők szerint egy ilyen komplexum telepítése az egyik leghatékonyabb módja a repülőgép felé repülő légvédelmi rakéta megtévesztésének.
Amúgy ilyenkor lenne jó, ha még megmaradt volna akár eredeti formájába, akár valahogy áttelepítve a taskenti TAPO és nem az uljanovszki Aviasztarra hárulna egyszerre az Il-76 és An-124 vonal gyártása/karbantartása (na meg azok utódtípusok kérdése)
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 721
85 731
113
Hány szerződést írtak alá? Mért a gyakorlat az, hogy ezeken a bemutatókon írják alá az előzőleg letárgyalt szerződéseket.
Már nyilvánosan nincsenek szerződések aláírva, hiszen a gonosz birodalma megzsarolná a vásárló államokat.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 960
85 586
113
Már nyilvánosan nincsenek szerződések aláírva, hiszen a gonosz birodalma megzsarolná a vásárló államokat.
Oh értem... Nyilvánosan a Föld sem lapos, különben jönnének a háttérhatalom emberei és megölnének. Halkan kérdezem meg, hogy milyen szövetség ez a BRICS vagy stratégiai Dél (gondolom nem a nyugatbarát államok vennének orosz gépet), ha azonnal fülöket farkukat behúzva kusshadnaka sarokban egy kis fenyegetőzéstől ahelyett, hogy segítenéka szövetségesüket?
 
  • Vicces
Reactions: boki

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 721
85 731
113
Érkezik az Il-76MD-90A civil változata is, kérdés persze mekkora lesz rá az érdeklődés meg az Aviasztar hogy fogja bírni a gyártással
Évi 6-ról 12 darabra viszik föl az évi legyártott mennyiséget, de az optimális 20 darab/ év lenne.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and nyugger