Átnéztem a topic mind a 21 oldalát 2013-tól kezdve, mert úgy emlékeztem, hogy ez a gép már repült.
Meglepve tapasztaltam, hogy az első bejegyzés a gép építésének megkezdéséről még 2017 elejéről származik.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Átnéztem a topic mind a 21 oldalát 2013-tól kezdve, mert úgy emlékeztem, hogy ez a gép már repült.
Lehet benne ráció, a civil C-17 a kutyának sem kellett, de az méregdrága volt. Kereslet viszont van rá, elég megnézni, mekkorát mennek AN-124-esekkel az oroszok és ukránok. Az Iljusinnak meg nagyon kellene a bevétel, amilyen jóárasítva szállítanak az orosz VM-nek. Ha árban megtalálják az arany középutat, akár nagy siker is lehet.Érkezik az Il-76MD-90A civil változata is, kérdés persze mekkora lesz rá az érdeklődés meg az Aviasztar hogy fogja bírni a gyártással
"Ильюшин" запускает гражданскую версию транспортника Ил-76МД-90А
Управляющий директор ПАО "Ил" Даниил Бренерман отметил, что ведутся работы по сертификации этого самолетаtass.ru
Ki fog venni bármit is az oroszoktól?Lehet benne ráció, a civil C-17 a kutyának sem kellett, de az méregdrága volt. Kereslet viszont van rá, elég megnézni, mekkorát mennek AN-124-esekkel az oroszok és ukránok. Az Iljusinnak meg nagyon kellene a bevétel, amilyen jóárasítva szállítanak az orosz VM-nek. Ha árban megtalálják az arany középutat, akár nagy siker is lehet.
Nyugatiakon kívül bárki?Ki fog venni bármit is az oroszoktól?
Senki nem veszbsemmit az oroszoktól, a megkötött szerződések teljesítésével is csak nehezen boldogulnak.Nyugatiakon kívül bárki?
Hova lett a faroklövész a gépágyúval?Átnéztem a topic mind a 21 oldalát 2013-tól kezdve, mert úgy emlékeztem, hogy ez a gép már repült.
Meglepve tapasztaltam, hogy az első bejegyzés a gép építésének megkezdéséről még 2017 elejéről származik.
A Dubai Air Show keretében több ország is érdeklődött az Il-76MD-90A iránt , kb 39 gépre van kereslet.Senki nem veszbsemmit az oroszoktól, a megkötött szerződések teljesítésével is csak nehezen boldogulnak.
Azt hiszem @Allesmor Obranna kolléga vezette le pár évvel ezelőtt, talán még a program kezdetén, hogy mivel a fedélzeti elektronika és avionika cseréje mellett újrahajtóművezték PSz-90A-kkal az Il-76MD-90A-t, így a szárnyak is teljesen új kialakításúak. Ezzel viszont bukik is a modernizáció lehetősége (max az avionika), mivel a fél gépet cserélni kéne akkor, ami meg nem éri meg.Vajon erre a szintre modernizálnak majd már meglévő gépeket is?
Vagy volt már erről szó?
Hány szerződést írtak alá? Mért a gyakorlat az, hogy ezeken a bemutatókon írják alá az előzőleg letárgyalt szerződéseket.A Dubai Air Show keretében több ország is érdeklődött az Il-76MD-90A iránt , kb 39 gépre van kereslet.
Amúgy ilyenkor lenne jó, ha még megmaradt volna akár eredeti formájába, akár valahogy áttelepítve a taskenti TAPO és nem az uljanovszki Aviasztarra hárulna egyszerre az Il-76 és An-124 vonal gyártása/karbantartása (na meg azok utódtípusok kérdése)Visszatérve a Dubaji kiállításhoz:
Az Emirátusokba érkezett az Il-76MD-90A(E) nehézszállító repülőgép, volt a legnagyobb orosz kiállítási eszköz Dubaiban. A több mint 50 m-es szárnyfesztávolságú gép nagy érdeklődést váltott ki a látogatók körében. Alekszandr Mikheev, a Rosoboronexport konszern vezérigazgatója újságírókkal folytatott beszélgetése során elmondta, hogy a társaság külföldi partnerekkel tárgyal akár 50 ilyen típusú jármű szállításáról. Elmondása szerint a délkelet-ázsiai országok képviselői, valamint Oroszország FÁK-beli szomszédai érdeklődnek a „transzporter” megvásárlása iránt. A speciális exportőr vezetője megjegyezte, hogy az új hajtóművekkel, szárnyakkal és továbbfejlesztett jellemzőkkel rendelkező repülőgépeket a President-S légvédelmi komplexumával látták el. A szakértők szerint egy ilyen komplexum telepítése az egyik leghatékonyabb módja a repülőgép felé repülő légvédelmi rakéta megtévesztésének.
Már nyilvánosan nincsenek szerződések aláírva, hiszen a gonosz birodalma megzsarolná a vásárló államokat.Hány szerződést írtak alá? Mért a gyakorlat az, hogy ezeken a bemutatókon írják alá az előzőleg letárgyalt szerződéseket.
A háború nem fogvörökké tartani, utána normalizálódnak a beszállítói láncok.Senki nem veszbsemmit az oroszoktól, a megkötött szerződések teljesítésével is csak nehezen boldogulnak.
Oh értem... Nyilvánosan a Föld sem lapos, különben jönnének a háttérhatalom emberei és megölnének. Halkan kérdezem meg, hogy milyen szövetség ez a BRICS vagy stratégiai Dél (gondolom nem a nyugatbarát államok vennének orosz gépet), ha azonnal fülöket farkukat behúzva kusshadnaka sarokban egy kis fenyegetőzéstől ahelyett, hogy segítenéka szövetségesüket?Már nyilvánosan nincsenek szerződések aláírva, hiszen a gonosz birodalma megzsarolná a vásárló államokat.
Évi 6-ról 12 darabra viszik föl az évi legyártott mennyiséget, de az optimális 20 darab/ év lenne.Érkezik az Il-76MD-90A civil változata is, kérdés persze mekkora lesz rá az érdeklődés meg az Aviasztar hogy fogja bírni a gyártással
"Ильюшин" запускает гражданскую версию транспортника Ил-76МД-90А
Управляющий директор ПАО "Ил" Даниил Бренерман отметил, что ведутся работы по сертификации этого самолетаtass.ru
Azt hiszem a SuperJet 100 békeidőben bukott bele a fogyasztásba meg az alkatrész-utánpótlás problémáiba. Ez vajh' jobb lesz?A háború nem fogvörökké tartani, utána normalizálódnak a beszállítói láncok.