Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ők tudják, mit miért, de ha az orr alatti radart a XXI.században furcsa üveges navigátorkabin helyére tennék fel, akkor a nagy dudor eltűnne az orr alól, és a gép aerodinamikája nagyon sokat javulhatna.....
<blockquote rel="Capslock">Ők tudják, mit miért, de ha az orr alatti radart a XXI.században furcsa üveges navigátorkabin helyére tennék fel, akkor a nagy dudor eltűnne az orr alól, és a gép aerodinamikája nagyon sokat javulhatna.....
De ki fog utazni a gépen és ki adja ki a tűzparancsot?
<blockquote rel="emel"><blockquote rel="Capslock">Ők tudják, mit miért, de ha az orr alatti radart a XXI.században furcsa üveges navigátorkabin helyére tennék fel, akkor a nagy dudor eltűnne az orr alól, és a gép aerodinamikája nagyon sokat javulhatna.....
De ki fog utazni a gépen és ki adja ki a tűzparancsot?
<blockquote rel="Capslock">Ők tudják, mit miért, de ha az orr alatti radart a XXI.században furcsa üveges navigátorkabin helyére tennék fel, akkor a nagy dudor eltűnne az orr alól, és a gép aerodinamikája nagyon sokat javulhatna.....
Már nincs ember a dudorban.Valószínűleg azér hagyták meg mert ha bármit csinálnak vele(elhagyják,kompozittal kiváltják) az pénzbe és időbe kerül.
Így volt a legegyszerűbb és legolcsóbb.
Befejeződtek annak az orosz Il-80 -nak a tesztjei (vagy bizonyos tesztjei), ami parancsnoki központként szolgáll abban az esetben, ha a földön már minden orosz parancsnoki központot szétlőttek egy ellenséges támadásban.
http://www.valuewalk.com/2015/12/russia-dooms-day-plane/
De ki fog utazni a gépen és ki adja ki a tűzparancsot?
<b>Capslock:</b>
Az üvegezett orr rész a korszerűség üti egymást? Nem gondolnám, hogy a kettőnek bármi köze lenne egymáshoz.
</blockquote><blockquote rel="joker">Befejeződtek annak az orosz Il-80 -nak a tesztjei (vagy bizonyos tesztjei), ami parancsnoki központként szolgáll abban az esetben, ha a földön már minden orosz parancsnoki központot szétlőttek egy ellenséges támadásban.
http://www.valuewalk.com/2015/12/russia-dooms-day-plane/
De ki fog utazni a gépen és ki adja ki a tűzparancsot?
<blockquote rel="Montezuma"><b>Capslock:</b>
Az üvegezett orr rész a korszerűség üti egymást? Nem gondolnám, hogy a kettőnek bármi köze lenne egymáshoz.
A képernyős adat-kijelzésnek és a fedélzeti rendszerek automatizálásának nem sok köze van egymáshoz. Nem a képernyők vezérlik a fedélzeti rendszereket, ezek csak arra jók, hogy így könnyebb áttekinteni és értelmezni a személyzet számára a megjelenített adatokat, mint a régi analóg műszer-dzsungelben. A fedélzeti rendszerek automatizálásához viszont kellene egy csomó tipushoz/célfeladatra kifejlesztett fedélzeti számítógép szoftverekkel együtt, persze fontosság szerint duplázva/triplázva a biztonságos működés miatt. Ezt meg nem biztos, hogy az orosz ipar tudja produkálni megfelelő minőségben és főleg darabszámban. Elég, ha már folyik a gyártás, csak a szükséges darabszámot nem képesek produkálni, és akkor a korlátozott mennyiségű számítógépet nyilván nem a teherszállítók modernizálására fogják fordítani, nem ez a prioritás, ha választani kell.