Jó reggelt, akkor tegyük tisztába a J10-es hajtóműve kérdést:
Szóval összesen gyártottak 232 széria J10A vadászrepülőgépet 2002 és 2014 között. Ezekkel volt felszerelve kilenc légierős és egy haditengerészeti ezred. Ez papíron 236 gépet igényelt volna. Mivel volt még az állami, a légierős és a fegyverzeti teszt központokban, valamint a légierő bemutató csoportjában ezért valószínűleg nem sikerült teljesen feltölteni az alakulatokat, illetve az elő széria gépeket is használták.
Ezek közül,
mind orosz gyártmányú AL-31FN hajtóművel repül.
Közben elkezdték a J10B prototípusainak berepülését. A három(?négy) repülő prototípusból
egy használta a WS-10-es hajtóművet.
2013 és 2015 között gyártották a PESA radarral felszerelt J10B változatott. Ebből a szériából azt próbálják elhitetni, hogy 55 példány épült. Ezek közül több teszt gép lett, például az utolsók között leszállított két olyan J10B, ami teszt célból WS-10-es hajtóművet kapott és rengeteg fotó kering a neten róluk. Tehát kettő kivétellel, az
összes J10B AL-31FN hajtóművel repül. Ezek a teszt központokba kerültek, valamint az egyik J10A-val repülő ezrednél váltották le a korábbi típust.
2015 óta a J10C gyártása folyik, ami állítólag már AESA radarral van felszerelve. Ezek közül,
minden eddig átadott példányról készült fotón,
orosz AL-31FN van beépítve.
Valamint gyártásban van a kétüléses J10S. 2009-től napjainkig bő nyolcvan példányt gyártottak,
mindet orosz AL-31FN-el szerelve.
<b>Összefoglalva, a széria J10-esek minden akítv alakulathoz került példánya még az orosz AL-31FN hajtóművet használja.</b>
Elvileg csak három J10-es proto és teszt gép repül, kínai gyártmányú WS-10-essel. Bár tény, hogy sok fotót publikáltak róluk, amik megtévesztőek.