Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Jó reggelt, akkor tegyük tisztába a J10-es hajtóműve kérdést:
Szóval összesen gyártottak 232 széria J10A vadászrepülőgépet 2002 és 2014 között. Ezekkel volt felszerelve kilenc légierős és egy haditengerészeti ezred. Ez papíron 236 gépet igényelt volna. Mivel volt még az állami, a légierős és a fegyverzeti teszt központokban, valamint a légierő bemutató csoportjában ezért valószínűleg nem sikerült teljesen feltölteni az alakulatokat, illetve az elő széria gépeket is használták.
Ezek közül, mind orosz gyártmányú AL-31FN hajtóművel repül.
Közben elkezdték a J10B prototípusainak berepülését. A három(?négy) repülő prototípusból egy használta a WS-10-es hajtóművet.
2013 és 2015 között gyártották a PESA radarral felszerelt J10B változatott. Ebből a szériából azt próbálják elhitetni, hogy 55 példány épült. Ezek közül több teszt gép lett, például az utolsók között leszállított két olyan J10B, ami teszt célból WS-10-es hajtóművet kapott és rengeteg fotó kering a neten róluk. Tehát kettő kivétellel, az összes J10B AL-31FN hajtóművel repül. Ezek a teszt központokba kerültek, valamint az egyik J10A-val repülő ezrednél váltották le a korábbi típust.
2015 óta a J10C gyártása folyik, ami állítólag már AESA radarral van felszerelve. Ezek közül, minden eddig átadott példányról készült fotón, orosz AL-31FN van beépítve.
Valamint gyártásban van a kétüléses J10S. 2009-től napjainkig bő nyolcvan példányt gyártottak, mindet orosz AL-31FN-el szerelve.
<b>Összefoglalva, a széria J10-esek minden akítv alakulathoz került példánya még az orosz AL-31FN hajtóművet használja.</b>
Elvileg csak három J10-es proto és teszt gép repül, kínai gyártmányú WS-10-essel. Bár tény, hogy sok fotót publikáltak róluk, amik megtévesztőek.
Szia @Phoenix,
a hajtóművek nem tartoznak a perverzióim közé. Az biztos, hogy nem gyártják a Al-31FN-t a Kínaiak.
Legutóbb három éve mentettem le ezt a blogbejegyzést:
54 ordered in 2000 delivered between 2001-2005
100 ordered in 2005 delivered between 2005-2008
122 ordered in 2009 delivered between 2010-2011
123 ordered in 2011 delivery’s due between 2011-2013
china-pla.blogspot.hu/2012_10_01_archive.html
Biztos van frissebb adat is, mert az itt írt mennyiség kevés.
Lassan agyukra megy a viszonylagos jólét!Nem tudom, mint mondjak? De ez már egy kicsit beteges.
https://www.facebook.com/CCTV.CH/videos/vb.761870613900500/1367990513288504/?type=2&theater
Nem tudom, mint mondjak? De ez már egy kicsit beteges.
https://www.facebook.com/CCTV.CH/videos/vb.761870613900500/1367990513288504/?type=2&theater