J-10 Firebird / Vigorous Dragon (Csengdu, Kína)

Szép csupaszon, WS-10B hajtóművel.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Itt nagyobb változatban
90563149_1382088915328530_921795957060796416_o.jpg
 
Ha ezek WS-10B-vel repülnek akkor a j-20 WS-10G-vel ? Egyedül az vektorálható + nagyobb a teljesítménye is
J-10C with WS-10B engine
a929d471gy1gepqvldkguj21jk0v9b29-jpg.631691
 
Ezt mi alapján állítják?
There would be a new variant of J-10?
Interesting...
49eca83dgy1getzw1rykrj21kw0v4dl5-jpg.632906


Irják azt is hogy lehet jön a j-10D

Read on some Chinese page. News are circulating about new version of J10 after J10C.
Can be it J10D once rumored as semi sealth with sealth coating and EW improvement to have less RCS

b1411502fc02a51e677e8b741ad000ad.jpg

ASs6-fynshiq8283659.jpg

KQgq-fynnnse0399854.jpg
 
A ma lehetséges légiharcok során még van jelentőségük ezeknek a manővereknek, vagy ez inkább tech demo?
Soha nem is volt, ez csak demo, hogy a gép ezt is elviseli. A légi harcban a sebesség mindig az élet. Ez a manőver a sebesség elkoptatásáról szól úgy,hogy a gép haladási iránya nem változik = semmi értelme. Egy nagy túlterhelésű fordulóban is lassulhat a gép, csak az azzal járt, hogy a számított ütközési pont áthelyeződik. Ez a manőver a rakéták számára kb. az álló cél kategóriája bármilyen irányból nézve egy valódi kitérő manőverrel összevetve.
 
Soha nem is volt, ez csak demo, hogy a gép ezt is elviseli. A légi harcban a sebesség mindig az élet. Ez a manőver a sebesség elkoptatásáról szól úgy,hogy a gép haladási iránya nem változik = semmi értelme. Egy nagy túlterhelésű fordulóban is lassulhat a gép, csak az azzal járt, hogy a számított ütközési pont áthelyeződik. Ez a manőver a rakéták számára kb. az álló cél kategóriája bármilyen irányból nézve egy valódi kitérő manőverrel összevetve.
Akkor jól éreztem én ezt az itt tanultak alapján. :) De azt meg kell adni, hogy szép manőverek.